Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Overtonova okna- aneb jak udělat z nemožného normu - člověk je divný tvor
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 21.10.2014 > Nejsnáze se „okno“ popsané Overtonem posunuje v tolerantní společnosti. Tedy ve společnosti, která nemá žádné ideály a v důsledku toho jasné rozdělení dobra a zla.

Chtěli byste pohovořit o tom, že je vaše matka coura? Chcete o tom napsat do časopisu? Zazpívat píseň? A konec konců dokázat, že být courou je normální a dokonce nezbytné? Právě to je výše popsaná technologie. Opírá se o všedovolenost.

Neexistuje tabu.

Neexistuje nic svatého.

Neexistuje pojetí posvátnosti a samotná diskuse o ní je zakázána.

Všeho toho se nedostává. A čeho se dostává?

Existuje takzvaná „svoboda slova“, která byla přeměněna na svobodu ztráty lidskosti. Před našimi zraky postupně odstraňují rámce, ohraničující společnost od propasti sebezničení. Teď je již cesta otevřena.

Myslíš si, že sám nejsi schopen nic změnit?

Máš naprostou pravdu, člověk sám nemůže naprosto nic.

Osobně jsi však povinen zůstávat člověkem. Člověk je schopen najít řešení jakéhokoli problému.

Co nezmůže jeden, udělají lidé, kteří jsou spojeni společnou myšlenkou. Rozhlédněte se kolem sebe.


<reagovat 
Čtenář - 21.10.2014 > Jsou přijaty zákony, změněny (zničeny) normy lidské existence, dále se toto téma dozvuky nevyhnutelně dobere do škol a mateřských školek, a to znamená, že následující pokolení obecně vyroste bez šance na přežití v stávajícím systému hodnot. Tak to bylo s legalizací homosexuality (nyní vyžadují, aby se nazývali „gayové“). Před našimi zraky nyní Evropa legalizuje incest a dětskou eutanazii.Stačí se podívat na internet kde tančí 12 leté kurvičky a desetiletí prostituti jsou hrdiny v partách a ve školách jsou idoly


<reagovat 
Čtenář - 21.10.2014 > Odmítání homosexuality přišlo až s křesťanstvím. V Evropě je to čistě výplod židovsko-křesťanské tradice, kterou tak vehementně nesnášíš.
Desetiletí prostituti jsou hrdiny v partách a ve školách jsou idoly? :D Ach, Bože, to jsem se zas jednou pobavil. Můžu ti jen doporučit, abys se všema svejma přezdívkama táhnul někam do prdele. A nebo se s dalšími podobně vypatlanými lidmi dávil vlastní žlučí na Novinkách.
<reagovat 
Čtenář - 22.10.2014 > nesmysly- buzny jsou produkt Řecké civilizace - života ve vojenských táborech.Sociopatický efekt odedávna.Anální otvor ne určen pro defekaci a pyj není kloaka.
Agresivita buzíků roste přesně podle teorie Overtona.
Jinak jde o sociopatický jev spojený s konstitučním založením.
Vaše 4 procentní nadřazenost je nesmyslem.Podobný Norimberským zákonům.
<reagovat 
Čtenář - 22.10.2014 > Čtenář - 22.10. > Západní státy se stále víc propadají do bahna morálního úpadku. Snad nejlépe to lze spatřovat na současné propagaci homosexuality a neustálém rozšiřování homosexuálních práv. Morální úpadek zde však pochopitelně nekončí. V Holandsku se již o svá práva hlásí také pedofilové. Nedávno dokonce tamní soud rozhodl, že si zaslouží stejná práva jako homosexuálové. A to je bohužel jen začátek.



A co ta Anička jedenáctiletá( předevčírem odsudek pedofila na Novinkách), kterou zneužil na internetu 30 chlap, páč se před nim ráda svékala.Jak liga matek napsala: odporný zločin pedofila.Měl by být oběšen.

Takže holčička ( je jich plný internet odhadem masturbuje na netu 16 000 dívenek 10-12 let každou minutu- nemají 13 let a masturbují na webkách a sypou penízky provozovatelům webu- to je dovoleno
ANO- to je byznys- TO JE DOVOLENO- do prdele s touhle kapitalistickou morálkou. propagandou šířenou hlavně buzíky

<reagovat 
Čtenář - 22.10.2014 > Propagace těchto zvráceností je všudypřítomná. Potvrzuje nám to ostatně i filmový festival v Cannes, na němž zvítězil film o zvrhlících. Je smutným faktem, že se naše civilizace zcela odvrátila od všech zdravých morálních principů a stala se totálně dekadentní, přičemž tato degenerace se neustále prohlubuje.

Severní Amerika a západní Evropa jsou baštou morálního úpadku a dekadentního demoliberalismu. Avšak křesťanský svět není zcela ztracen, na Východě stále ještě září slunce naděje. Touto nadějí jsou křesťanské národy východní Evropy a národy Balkánu. Ty stále zůstávají věrné tradicím předků a odmítají přijmout zdegenerované liberální pseudohodnoty Západu, jež jim globalizace a nový světový řád agresivně a brutálně vnucují.

<reagovat 
Čtenář - 22.10.2014 > souhlas s joj.když vidím holčičky sotva odrostlé - ale píšící mám N let což se nedá kontrolovat, před webkou s kolíkem v prdeli a druhá ji líže kundu říkám si, že svět se zbláznil.Toří se kolem peněz, pornografie a pedofilie.
Něco není v pořádku- když tohle vidíme na oficiálních servrech jako je seznam .cz- prostě propagace porna posvěcená státem.
A to je bordel- tohle nám přinesl kapitalismus.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter