Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
plocha 2D neexistuje reálně- nic nemá vlastnost plochy- i list papíru má 3 rozměr- plocha je iluze- fikce - stejně jako čas- dva podvodníci Einstein a Newton nám naočkovali, že létat tím nic dokoce můžeme
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 25.10.2014 > Oba (Einstein i Newton) prodělali v mládí těžký úpal.Odtud pomatenost rozumu Jediným důkazem, že existoval minulý týden, je naše paměť. Ale paměť, to je vlastně jen stabilní struktura neuronů v mozku…
<reagovat 
joj (Občasný) - 25.10.2014 > Čas není součástí čtyřrozměrného časoprostoru. je jen jako iluziezpůsobená tím, že se všechno kolem nás mění. jsou to jen všechny jednotlivé momenty v "čase", iluze mozku, jako jeden celek, kompletní a existující sám o sobě. Nazývá tyto momenty výrazem „Nyní“.


<reagovat 
joj (Občasný) - 25.10.2014 > Iluze časového děje na jako na filmovém pásu
,realita to jsou statické body.Stejně jak jako film, ten také při promítání vytváří iluzi časového děje, ve skutečnosti se však skládá z jednotlivých políček, která jsou statická a neměnná.

Podobně i skutečnost sestává z nekonečného množství trvalých a nehybných realit, v nichž žádný čas neexistuje. Z nějakého důvodu, charakteru smyslu amozku, prožíváme tyto okamžiky postupně, po jejich odeznění však prý nepřestávají existovat - všechny naše minulé i příští okamžiky někde stále trvají.

Koza minulost a budoucnost nezná- lidské Já ano- ale to je jen důkaz, že čas je lidská iluze

Daná do rovnic plodí nesmysly teorií relativity či Newtonových zákonů- ač jsou to jen iluze II řádu


<reagovat 
joj (Občasný) - 25.10.2014 > se vším začal morální zvrhlík giordano Bruno - vděčné mamlasy co iluze zneužili- našel jako každý zvrhlík bez problémů.
<reagovat 
Čtenář - 25.10.2014 > Největší pomatenci lidstva Einstein a Newton t času udělali- jeden řeku, druhý imaginární veličinu kterou místo metrem měřil rychlostí světla- ačkoliv metr či kilometr měl původ v banální délce upravené délky poledníku Země.K smíchu.Vše banální vymysly.Bible má více reality.
<reagovat 
Čtenář - 25.10.2014 > Největší pomatenci lidstva Einstein a Newton t času udělali- jeden řeku, druhý imaginární veličinu kterou místo metrem měřil rychlostí světla- ačkoliv metr či kilometr měl původ v banální délce upravené délky poledníku Země.K smíchu.Vše banální vymysly.Bible má více reality.
<reagovat 
Čtenář - 25.10.2014 > Největší pomatenci lidstva Einstein a Newton t času udělali- jeden řeku, druhý imaginární veličinu kterou místo metrem měřil rychlostí světla- ačkoliv metr či kilometr měl původ v banální délce upravené délky poledníku Země.K smíchu.Vše banální vymysly.Bible má více reality.
<reagovat 
joj (Občasný) - 25.10.2014 > dokonce nám navykládali že existují( a každý žák ZDŠ to potvrdí), že nám vnutili jednotky ms^-2.

Už někdy viděl někdo plochu vteřiny? Sekundu na druhou??A ještě na mínus druhou.

Oba byli hanební kejklíři, šprýmaři, co si z lidstva utahovali různými kratochvílemi jako paradox dvojčat či jiné nesmysly

Bludy jako v zoo bílý jednorožec
<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 26.10.2014 > Klobouk dolu. Takhle pěkně, sám se sebou, si podiskutovat pod tak krátkým příspěvkem, notabene vlastním, to se jen tak nevidí.
<reagovat 
Čtenář - 26.10.2014 > No prosím
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter