Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lov lidí na lidské orgány
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 29.10.2014 > Podle čerstvé informace BBC Mezinárodní tribunál pro válečné zločiny zničil některé důkazy o unášení Srbů, kteří byli zabíjeni, aby posloužili jako nedobrovolní dárci. Reportéři BBC také zjistili, že únosy se odehrávaly nejen před a za dob války v Kosovu či během bombardování Jugoslávie letouny NATO, ale i poté, co Slobodan Milošević ustoupil z politické scény a v Kosovu byly rozmístěny mezinárodní síly. Ponteová po marném boji za spravedlnost a vyhrožování raději opustila místo haagské prokurátorky a nechala se přeložit ze Švýcarska jako velvyslankyně do Argentiny.


<reagovat 
joj (Občasný) - 29.10.2014 > hlavně že jsme díky smatlavému švacenbegovi plni zápalu utíkali uznat Kosovo- kapitál a politika jsou plné hnisu
<reagovat 
čtenář kuliferda - 29.10.2014 > humanitární bombardování - termín vynalezený dramatikem Havlem se podepsal na celé Evropě- Ukrajinu nevynímaje
<reagovat 
Čtenář - 29.10.2014 > Hlavou tohoto dobře organizovaného bestiálního způsobu vydělávání peněz byl podle mnohých indicií a svědectví sám Hashim Thaci, jeden z předáků UÇK, který je dnes premiérem tzv. samostatného Kosova. Studoval filozofii a historii na univerzitě v Prištině. Po studiích emigroval do Švýcarska, kde se seznámil s představiteli albánské komunity. Byl jedním ze zakladatelů albánského hnutí odporu, napojeného na albánskou mafii. V březnu 1994 se stal politickým velitelem UÇK, kde dostal přezdívku „Snake” (Had). V roce 1998 zahájil tajná jednání s americkými vyjednavači, v kontaktu byl s tehdejší ministryní zahraniční věcí USA Madeleine Albrightovou. Díky těmto kontaktům si vysloužil přezdívku “miláček Albrightové.”


<reagovat 
Čtenář - 29.10.2014 > Bývalý velvyslanec USA v Moskvě Michael McFaul ve vysílání CNN tvrdil: „Srovnávat Krym a Ukrajinu s Kosovem a Srbskem není správné. Srbsko ohrožovalo Kosovany, a Ukrajina nikoho neohrožuje“. Může ale stát ohrožovat část vlastního území? V autonomním kraji Kosovo žijí Srbové, Albánci, Turci a jiné národnosti. Žádní „Kosovani“ nejsou, není takový národ. Koho tam bránily USA? V Kosovu není ani jeden Američan, a na Krymu žije 1,5 milionu Rusů. A Rusko na rozdíl od Američanů v Kosovu platí za svou základnu 100 milionů USD ročně. A ruská Černomořská flotila je na Krymu už 230 let. Černomořská flotila není bezdomovec. Sevastopol je její domov. Ještě před 50 lety byl Krym součástí SSSR.

<reagovat 
Čtenář - 29.10.2014 > Takže podstatou uznání Kosova jak vidíme je existence americké vojenské základny.Nic víc než strategické místo kde lze umístit rakety.Tolik utrpení pro válečnou mašinu USA (byt rusi nejsou taky holubičky)
<reagovat 
Čtenář - 29.10.2014 > myšleno 100 mil. USD platilo za základnu na Krymu- Rusko Ukrajině.
<reagovat 
čtenář všeználek - budou trestán - 29.10.2014 > Dnes už spadla klec, doufejme; očekává se, že obvinění v souvislosti s událostmi v tzv. „Žlutém domě“ bude sděleno také bývalým velitelům Osvobozenecké armády Kosova (UÇK), včetně jednoho člena jejího Generálního štábu. Albánští povstalci zajaté Srby odváželi na sever Albánie. Tam z nich vybrali mladé a zdravé, které pak zabili a jejich nepoškozené orgány prodali překupníkům, citovala Ponteová. Po brutální a krvavé kosovské válce z let 1998 až 1999 zbyly dodnes stovky pohřešovaných kosovských Albánců i Srbů. Předpokládá se totiž, že v průběhu konfliktu v Kosovu bylo nejméně 300 srbských válečných zajatců dopraveno do Albánie, kde se pravděpodobně dostali do rukou „černých transplantologů“. Řekl náměstek prokurátora Srbska pro válečné zločiny Bruno Vekarič.


<reagovat 
Čtenář - 29.10.2014 > Po rokoch stupňovania nenávisti nadíde krok dva: podpora štátneho prevratu na Ukrajine, ktorú dovtedy všetci akceptovali ako neutrálny štát s vplyvom Ruska. Tento mocenský posun sa podľa západných médií udial samozrejme v mene slobody a demokracie. A ľudských práv, aby som nezabudol. Rozvášnené masy Európanov cítia, že bojujú za číre Dobro a Rusko je číre Zlo. Aké jednoduché! Takmer ako v amerických komiksoch o Batmanovi.

Z realistického hľadiska je to však úplne inak: nejde o nič iné, ako o zrejmý mocenský posun. Tam, kde malo vplyv Rusko, ho má po násilnej zmene odrazu Západ. Ruskí stratégovia pochopiteľne neprevzali ideologický príbeh zo západnej tlače a napodiv v tom nevidia boj za slobodu a demokraciu.

Reagujú menej sofistikovane ako Západ: namiesto zložitých a zdĺhavých prevratov, ktoré sa Západu osvedčili pri tzv. farebných revolúciách, reaguje Rusko bez okolkov. Obsadí Rusmi obývaný Krym a podporuje východných povstalcov na Ukrajine. Nič pekné, samozrejme. Západná verejnosť je zhrozená: Rusko predsa šliape po slobode a demokracii, kým Západ sa iba bráni.

Rozpútal sa „komiksový“ súboj Dobra a Zla. Západniari aj Rusi hltajú vojnovú propagandu, každý tu svoju. Schyľuje sa k vojně

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter