Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
co smíme vědět o svém lidském původu- aneb jak je možné, že sfinga i pyramidy nesou stopy vodní eroze - tedy byly uprostřed řeky-a to muselo být nejméně před 400000- milionem let.Kdo je postavil
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


mamlas (Občasný) - 29.10.2014 > Obecně se tvrdí, že historie je matkou moudrosti. Zní to hezky. Praxe nám však ukazuje, že mnozí vědci mají daleko k ideálu vzdělaného, nestranného a apolitického pozorovatele a že se až překvapivě často nechávají hníst pod tlakem a požadavky reálného světa. Překvapuje to někoho? Nemělo by, vždyť vznešenost vědy ostatně vzala za své už před mnoha lety, v okamžiku, kdy skupina chlapíků v bílých pláštích na sklonku druhé světové války zkonstruovala atomovou bombu a další po nich vymysleli biologické, chemické a další zbraně hromadného ničení.

Srovnatelně pokleslý „vědecký" přístup se dodnes uplatňuje i v archeologii či antropologii. Mnozí ho obhajují až nábožensky zanícenou ochranou Darwinovy teorie jako by evoluce popsaná před dvěma sty lety byla nezměnitelným a navždy bez chybičky platným textem. Člověk přitom nemusí být rovnou pánbíčkářským kreacionistou, aby zjistil, že tomu už dávno tak není. Chtělo by se proto říct, že by bylo logické, kdyby se Darwinova teorie evoluce přesně ve svém duchu vyvíjela a modifikovala a mezery v ní, které Darwin zaplnit ani nemohl, byly vyplňovány poznatky moderní vědy. Opak je ovšem pravdou – v 21. století jsme svědky toho, že se mnozí vědci proměnili v jakési strážce brány a to i v situaci, kdy se její věže povážlivě bortí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli mamlas
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter