Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kterak si Miloš udělal prču z čecháčků
Autor: joj (Občasný) - smazáno


joj (Občasný) - 4.11.2014 > Prezident si v atmosféře vytvořené pražskými médii může o svojí cestě do Číny vlastně vyprávět (a koneckonců i dělat), co chce, protože moc dobře ví, že se tím podstatným (a není to rozhodně to, co si on sám určí za podstatné) nebude nikdo až tak moc vážně zabývat. Ty výjimky, které se objeví, budou zastíněny mnohem přitažlivějším povykem kolem jeho vulgarismů a popřípadě tím, že mu zase nepadne oblek, na fotce má tři neesteticky vypadající brady či si dovolil vůbec do nedemokratické Číny jet. To podstatné přebije eso bulvarizující, emotivně-morální agendy, která ale nikoho nenutí kriticky přemýšlet. Ví také moc dobře, že všechno jeho jednání bude stereotypně porovnáváno s Karlem Schwarzenbergem (a jeho šedou eminencí Miroslavem Kalouskem), což mu dává dostatečný prostor k mediálnímu manévrování a manipulování. Negativní a disproporční publicita je Zemanovým největším spojencem. Miloš Zeman totiž opravdu není žádný hlupák…


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli joj
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter