Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví, na konci má být Babiš prezidentem a dostavba Temelína.Měli prsty i v převratu Nečasovy vády.Taky po pádu vlády hned odejel starý velvyslanec- prý se na to nemohl dívat.
Autor: juas juřica (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 7.11.2014 > Iluze volby sebevraha, provaz nebo kyanid?
Ve skutečnosti možnost volby nemáme. Protože nikdy nedostaneme možnost hlasovat pro své dobro a prospěch. Kdo by se o to pokusil, dopadl by jako Angela Merkel. Ta ještě donedávna se sbližovala ekonomicky s Ruskem natolik těsně, až to vypadalo jako selanka. Poté ale přišlo varování zpoza moře a americký velvyslanec v Berlíně pohrozil nebohé Angele zveřejněním její minulosti, včetně telefonních odposlechů. Angela má ve své minulosti několik nepěkných epizod, od nerozvážné podpory Frakce Rudé Armády (RAF) až po účast ve výcvikovém kempu německé Stasi v polovině 80. let

<reagovat 
Čtenář - 7.11.2014 > stejně tak zlikvidovalo Velvyslanectví USA Nečase- přes agenta CIA st.zástupce v Olomouci ( naverbován při stáži v USA)
Petr Nečas byl koncem května 2013 na státní návštěvě v Moskvě, kde se kriticky nejprve vyjádřil k Pussy Riot [1]. S delegací podnikatelů pomohl uzavřít lukrativní průmyslové zakázky, ale to hlavní se odehrálo v Kremlu a posléze v Gorkách u Moskvy na setkání s Medvěděvem. Nečas utrousil poznámku, která rozhodla o tom, že americká ambasáda v Praze ve spolupráci s Janečkovo protikorupčním fondem zahájí operaci na sestřelení Nečase z pozice premiéra skrze jeho přítelkyni Nagyovou, která rozhodně „čistá“ nebyla. Nečas totiž v Moskvě pronesl, že ruský Atomstrojexport má nejlepší předpoklady pro vítězství v tendru na dostavbu Temelína, a to zejména kvůli mohutným offsetovým pobídkám na ruské investice v Česku.
<reagovat 
Čtenář - 7.11.2014 > A Zeman- přislíbení dodávky Číně byla jeho vlastní sebevražda. Nechápacíc, že nelze nic bez USA, vykopal si sám sobe hrob.
<reagovat 
Čtenář - 7.11.2014 > Na Václaváku se chystá Majdan: Štvavá kampaň proti Zemanovi řízená z Babišových médií, která nakoupil před volbami 2013, tak sleduje jediný cíl, totiž oslabit Zemana a jeho důvěryhodnost a připravit půdu pro jeho odvolání. Vypadá to, že nechtějí Zemanovi dopřát ani dokončení mandátu, že ho chtějí odstranit už teď. Je to ale nebezpečná hra, protože Zeman je přímo volený prezident. Pokus o sesazení prezidenta by mohl zažehnout v naší zemi barevnou revoluci na způsob Majdanu. Voliči Zemana by se s tímto rozhodně v klidu nevyrovnali. A s barevnými revolucemi, s tím mají Američané sakra dobré zkušenosti, viz. Arabské jaro, viz. Sýrie, viz. Majdan.


<reagovat 
Čtenář - 7.11.2014 > Na Václaváku se chystá Majdan: Štvavá kampaň proti Zemanovi řízená z Babišových médií, která nakoupil před volbami 2013, tak sleduje jediný cíl, totiž oslabit Zemana a jeho důvěryhodnost a připravit půdu pro jeho odvolání. Vypadá to, že nechtějí Zemanovi dopřát ani dokončení mandátu, že ho chtějí odstranit už teď. Je to ale nebezpečná hra, protože Zeman je přímo volený prezident. Pokus o sesazení prezidenta by mohl zažehnout v naší zemi barevnou revoluci na způsob Majdanu. Voliči Zemana by se s tímto rozhodně v klidu nevyrovnali. A s barevnými revolucemi, s tím mají Američané sakra dobré zkušenosti, viz. Arabské jaro, viz. Sýrie, viz. Majdan.


<reagovat 
Čtenář - 7.11.2014 > Toto je cílem nového amerického velvyslance v Praze. Je to bývalý zpravodajec- lobista Vestighausu.Nepřepočítal se náhodou Babiš? Destabilizace Česka uvnitř EU by oslabila celou Evropu, oslabila by Euro a tím pádem posílila dolar. Ukrajina nevyšla, je snad Česko a jeho destabilizace záložním plánem ve věci záchrany dolaru? Vypadá to tak, bohužel. Vidíme, že americká rozvědka kontaktuje české kulturní kruhy, mobilizuje na internetu mladé proti Zemanovi, zasévá mezi občany pravo-levou nenávist, sundavání obrazů prezidenta ve školách, facebookové výzvy proti Zemanovi zakládané v USA z amerických IP adres. Tohle má všechno prvky barevné revoluce a všimněte si toho načasování. Za pár dní je tady výročí, čtvrt století od 17. listopadu 1989. Symbolika, náhoda nebo plán? Nevěřte na náhody, žádné neexistují.
<reagovat 
čtenář eva - 7.11.2014 > Američané jdou naší demokracii tvrdě po krku, právě teď v těchto hodinách. Bůh ochraňuj naší zemi!


<reagovat 
čtenář nic nového - 7.11.2014 > Stačí si přečíst - Něměcký novinář Udo Ulfkotte vypovídá o tom, jak šířil v médiích lži, které po něm chtěla CIA

<reagovat 
čtenář znalec poměrů - 7.11.2014 > A není to jen u těch, kteří tolerovali vulgarity Kalouskovi nebo Topolánkovi a projevovali devótní slabost pro sprostotu Schwarzenbergovu, ani u těch, kteří o prezidentovi dávno běžně mluvili s použitím těch nejtvrdších vulgarit a tvářili se u toho jako že je to jejich morální povinnost. Je to všude kolem. Vulgarita se stala běžnou součástí našich životů, je na divadle, v knihách a zejména v televizi – v té televizi, která se nad prezidentovým lapsem pohoršuje, ale není ji žinantní ty jeho sprosťárny s gustem zopakovat. A to je řeč jen o slovech, ale ta vulgarita je i vizuální, od zbanalizované a zkomercionalizované nahoty zbavené vší erotiky po inflaci devalvované pornografie a samozřejmou brutalitu, která nemá nic společného s naturalismem, ale jen a pouze se ztrátou studu.

V takových podmínkách není to ostentativní pohoršování se nad prezidentskou sprostotou nic jiného, než obyčejné pokrytectví. Jen hlupák se diví a pohoršuje, že národ sprosťáků má sprosťáka za prezidenta. A většina těch, co se tak hlučně pohoršují, hlupáci nejsou. Nevztekají se kvůli tomu, že je prezident sprosťák, ale kvůli tomu, že jim strhl masku, že si už nemohou hrát na svatoušky a předstírat, že jsou jiní, než ve skutečnosti jsou. Kdo měří dvojím metrem, tomu hrozí, že ztratí míru.

P.S. Ty největší sprostoty se beztak říkají vždy slušně.

6e Topolánek měl za každým slovem píče, Kalousek, debilové a čuráci ( poslancům ceřejně v Tv) jeho brachiální násilí atd.... ticho po pěšině- nesmysly- at si USA dělá pořádek doma
<reagovat 
čtenář ano - 7.11.2014 > Za vším stojí znalec místních poměrů agent CIA Sacha Vondra.tč. v USA kde koordinuje akce ve spolupráci s ambasádou USA
<reagovat 
čtenář no bat - 7.11.2014 > Ten měl dávno sedět.Ukrad 500 000 milionů, ted zdrhl aby se zapomnělo.Jak vidno justice měří správným metrem,v amerických palcích.
<reagovat 
čtenář 7765905498 - 7.11.2014 > tys to posral Zemane.měl sis dávat bacha.mnoho psů zajícova smrt.Jen na to čekali.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter