Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hysterická kampaň proti Zemanovi pochází z dílny amerického velvyslanectví, na konci má být Babiš prezidentem a dostavba Temelína.Měli prsty i v převratu Nečasovy vády.Taky po pádu vlády hned odejel starý velvyslanec- prý se na to nemohl dívat.
Autor: juas juřica (Občasný) - smazáno


čtenář znalec poměrů - 7.11.2014 > A není to jen u těch, kteří tolerovali vulgarity Kalouskovi nebo Topolánkovi a projevovali devótní slabost pro sprostotu Schwarzenbergovu, ani u těch, kteří o prezidentovi dávno běžně mluvili s použitím těch nejtvrdších vulgarit a tvářili se u toho jako že je to jejich morální povinnost. Je to všude kolem. Vulgarita se stala běžnou součástí našich životů, je na divadle, v knihách a zejména v televizi – v té televizi, která se nad prezidentovým lapsem pohoršuje, ale není ji žinantní ty jeho sprosťárny s gustem zopakovat. A to je řeč jen o slovech, ale ta vulgarita je i vizuální, od zbanalizované a zkomercionalizované nahoty zbavené vší erotiky po inflaci devalvované pornografie a samozřejmou brutalitu, která nemá nic společného s naturalismem, ale jen a pouze se ztrátou studu.

V takových podmínkách není to ostentativní pohoršování se nad prezidentskou sprostotou nic jiného, než obyčejné pokrytectví. Jen hlupák se diví a pohoršuje, že národ sprosťáků má sprosťáka za prezidenta. A většina těch, co se tak hlučně pohoršují, hlupáci nejsou. Nevztekají se kvůli tomu, že je prezident sprosťák, ale kvůli tomu, že jim strhl masku, že si už nemohou hrát na svatoušky a předstírat, že jsou jiní, než ve skutečnosti jsou. Kdo měří dvojím metrem, tomu hrozí, že ztratí míru.

P.S. Ty největší sprostoty se beztak říkají vždy slušně.

6e Topolánek měl za každým slovem píče, Kalousek, debilové a čuráci ( poslancům ceřejně v Tv) jeho brachiální násilí atd.... ticho po pěšině- nesmysly- at si USA dělá pořádek doma
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter