Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
píšeš mi hnupe zacláníš- no klidně, ale myslím, že kdo vidí ty hvězdy ve snímcích vidí- Podmínky stejné jako fotily sondy na Měsíci- takže co viděli ti kosmonauti Apolla - nikde nebyli totiž- snímek z komety Gerasimov
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 13.11.2014 > ofoceno fotákem z obrazovky - jinak těch hvězd je tam vidět stovky
<reagovat 
jakopes (Občasný) - 13.11.2014 >

tohle má být filmová kazeta s instrukcemi pro Armstronga .......... zkus cvaknout hvězdy na 1/250 f 5,6

kometa má možná hodně tmavý povrch, takže i delší expozice
<reagovat 
joj (Občasný) - 14.11.2014 > kometa je zcela osvícena.Více než měsíc na kterém údajně pšitáli v Apollo 11, takže podmínky stejné.A hvězdy září jako nikde na co jsem kdy viděl.Nějaké kazety mě zajímají jako lonský sníh.To je jako kdybys mi vyfotil housle a pustil skladbu z přehrávače do rádia.Tahle kazeta byla maximálně někde v potoce .Ne na Měsíci.Apropos všechny snímky by byly ozáženy.Je tam tak pronikavá radiace, že žádný film by nic nenafotil.Pouze digitální.A to jak víme se začalo používat až o 20 let později.Takže prdičky naší babičky.
<reagovat 
joj (Občasný) - 14.11.2014 > Navíc.Jak to, že roboty na Měsíci přivezly fotky z povrchu s hvězdami.Na fotkách kosmonautů není ani jedna.Důvod je jasný- nebyli tam, nafotili by to s hvězdami, ale atronomie by je odhalila za hodinu.A nasimulovat hvězdy ve studiu aby je neodhalil astronom amatér nebylo v tehdejších možnostech.
<reagovat 
joj (Občasný) - 14.11.2014 > A ještě: Tady mi ukazuješ kazetu s instrukcemi.Nafotili celkem cca 80 000 fotek.Známých je asi deset.Ostatní se prý ztratily při stěhování archívu.Jen blbec by ti to uvěřil že ztratili fotky tisíciletí.A všechny kopie jsou retušované a upravené- což přiznávají.Orginály nejsou.Směšné!
<reagovat 
 jakopes (Občasný) - 14.11.2014 > joj> Jen hlupák má ve všem jasno ...... a to ty, zdá se, máš. Nemíchám se do sporu "byli/nebyli", jen říkám, že nepřítomnost hvězd na fotkách není ničeho důkaz.
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2014 > ale neplýtvej nic neříkajícími slovy- má jasno či vše ví hned- nevím, stejně jako ty nevím.Ale při pohledu na 11/9 a odstřel WTC je vše hned v jiných barvách.Myslíš si že jsou lidé jako Doc Koukolík- náš přední neurolog či lidé z ČVUT či čelní politici na světě blbečci a hlupáci když otevřeně říkají, že tohle je práce američanů a jde o demolici a vyhodili si to do vzduchu sami- včetně trhavin co si tam dali při odstraňování azbestu v průběhu 3 měsíců před demolicí 11/9.To, že přišly o život tisíce lidí nikoho dnes nezajímá.To jsou lži ději- stejné jako. že Nero zapálil Řím.Nesnáším konspirace- ale fakta jsou fakta.nejsem žvástal a mám univerzitní technické vzdělání.
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2014 > A jako důkaz kardinální: při přistání modulu na kometě jak pravil vedoucí projektu šlo o hranici lidských mozností a výpočetní techniky- a stejně přistáli tak blbě, že sondu asi dneska ztratí.Sám šéfkonstruktér- prosím tiskovka řekl, že přistání bylo jednodušší než přistání na Měsíci.Dnes po takřka 50 létech nesmírného úspěchu vypočetní techniky a na těleso kde je gravitace minimální ( a řekl, že manévr event. návratu zpět na zemi je zatím mimo technické možnosti):Takže návrat a navigyce EAGLE s lodí prý obíhající měsíc je tak dobrá do verneovek.
prostě přistát a vrátit se na zemi z měsíce kde panuje vyská radiace a kolísání teplot v rozmezí 400 stupňů je v roce 1969 stejný nesmysl jako že do mrakodrapu jež byl stavěn aby vydržel jaderný útok a leradlo vrazí do posledních pater se sesypal mrakodrap i v naprosto neporušené konstrukci desítek pate pod ním a sesypal se na úhlednou hromádku.To si může myslet jen americký lid a ti kteří to papouškují z důvodu prospěchu a sami tomu nevěří ani náhodou. howgh
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2014 > Nevěří tomu ani 99 příbuzných podle průzkumu všichni ví,smířili se s tím, že jde o demolici při které zahynuli.Tohle nejsou žádné konspirace příteli, ale holá realita.Lhali rusi( spíše zatajovali) lžou amíci jako když tiskne - takový je svět.
<reagovat 
Čtenář - 14.11.2014 > 99 procent
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter