Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
židobolševismus a zednářství -stejné tváře jen jiné kostýmy
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 1.12.2014 > Nahoře- spojení ideály zednářství v jednom šiku jdem a moc je našim programem - aneb pro moc a prachy vše je dovoleno.
<reagovat 
čtenář :-))))) - 1.12.2014 > Na pomoc národním výborům bylo po válce organizováno udavačství. Podle retribučního dekretu bylo udavačství gestapu trestné, kdežto udavačství vyšetřujícím komisím bylo prohlášeno za věc národní cti. Udavačství se po „osvobození“ Rudou armádou stalo výnosným kořistnickým obchodem. Dne 10. června 1947 mluvil bratr prezidenta Beneše, sociálně demokratický poslanec Vojta Beneš, o „lidských parazitech“, kteří si z udavačství vytvořili byznys: „Tito podlí lidé žijí z lidského neštěstí. V ministerstvu školství známý vlivný úředník jednoho dne s několika kamarády vyhnal bez jakéhokoliv oprávnění na 40 svých kolegů z úřadu. Jednoho z nich vsadil do kriminálu na Pankrác a ostatní zbavil chleba, cti a všeho, co s tím souvisí. A přece tento úředník nebyl čistý jako lilie. V zemské školní radě je jiný úředník. Četl jsem jeho studii o tom, že na čs. středních školách musí vládnout duch nacismu. Já tu studii měl v rukách a odevzdal jsem ji na správné místo. A vidíte, tento vysoký úředník byl povýšen ještě výše.“ Potom Vojta Beneš odjel do USA a už se nevrátil zpět do republiky, bolševizované národními výbory, kde vládl duch Národní fronty.

<reagovat 
Čtenář - 1.12.2014 > V knize, kterou napsal Prof. Dr. Denis Fahey, "The Rulers of Russia", lze nalézt detailní seznam jmen lidí dosazených do určených pozic. Je také málo známo, že "Čech" Volach (Wajlach) se přejmenoval na Litvínov a byl skutečný ruský Žid.
Bylo by omylem domnívat se, že Židé ovládali pouze bolševickou stranu. Jiné ruské politické strany měly podobné politické vedení.
Menševici: 11 členů, všichni Židé;
Lidoví komunisté: 5 Židů a 1 Rus;
Pravicová opozice: 15 členů, 14 Židů, 1 Rus (Kerenský - Kirbis a Čajkovskij);
Levicová strana: 12 členů, 12 Židů,
Anarchisté: 5 členů, 4 Židi a 1 Rus;
Polská komunistická strana: 12. členů, všichni Židé.
Tyto strany zdánlivě měly tvořit opozici bolševikům, ale ve skutečnosti pouze opozici rozštěpily a tím osla­bily: z 61 jedinců ve vedení těchto "opozičních" stran bylo 60 Židů.
V této souvislosti není bez významu, že podle některých historiků většina východoevropských Židů není semitského původu. Ruští, polští a jiní východo­evropští Židé jsou snad potomci Chazarů, vyhynulého turkotatarského národa, který žil počátkem středověku na Urale, později na Krymu a v jižním Rusku, kde vy­tvořil velkou říši a ovládli četné slovanské kmeny. Konstantin a Metoděj mezi nimi šířili křesťanství, dříve než byli vysláni na Moravu. Chazarští cháni však již o století dříve přijali z části islám, ale většinou judais­mus. Říše zanikla v 11. století a obyvatelé byli vytla­čeni do přilehlých částí Evropy, kde vytvářeli své obce v diaspoře jako Židé - Aškenázové. Východoevropští Aškenázové tvoří většinu Židů v Americe, ale pravými Židy, potomky biblických Hebréjů, vlastně nejsou. Tito Pseudožidé hráli důležitou roli v bolševickém hnutí, (a později vytvořeni Sionismu); zatímco praví Židé, Sefardové, se na něm nepodíleli. Židovská identita není determinována náboženskou vírou (většina Izraelců jsou ateisté), ani rasou, jelikož Aškenázové jsou spříz­nění s turkotatarskými kmeny, nejsou semité. Slovo antisemitismus je vlastně mylné a pozbývá významu. Tento problém je detailně popsán v knize "Třináctý Kmen" od Artura Koestlera, vynikajícího židovského spisovatele a intelektuála.
Výše uvedené komentáře prominentních jedinců obeznámených s událostmi v Rusku za Říjnové revo­luce a hlavně statistické údaje jsou historická fakta a ne osobní názory. Tyto skutečnosti mluví samy za se­be a každý si může udělat svůj vlastní názor. Fakta ovšem nemají být zatajována, nelze pitvořit historii jen proto, že je pro někoho nepříjemná.


<reagovat 
joj (Občasný) - 1.12.2014 > S umírajícím Leninem celkové vedení převzal Zino­něv (Apfelbaum), který také společně s Leninem nařídil vyvraždění carské rodiny v Jekatěrinburgu (provedeno 20. července 1918 popravčí četou vedenou Jakovém Jurovským také Židem).
Detailní popis zavraždění cara, jeho manželky a pěti dětí byl uveřejněn Robertem Wiltonem, váženým dopisovatelem londýnských Timesů v Rusku po 17 let. Po útěku bolševiků před Bílou armádou, se Wilton 25. července přesvědčil o této tragédii a dokumentoval ji v knize: "The Last Days of the Romanovs". (Posled­ní dny Romanovců).
Ve Francouzské verzi "Les dernier jours des Romanofs" (Robert Wilton) se dočteme na str. 136-137, jaké bylo rozdělení moci v nejdůležitějších vládních orgánech v roce 1920:
Ústřední výbor: 62 členů: 60 židů jedn rus
Komise pro Moskvu: 36 členů: 32 židů.
Rada lidových komisařů: všichni židi, 17 Židů.
Podle dat ze sovětského tisku: z 556 důležitých funk­cionářů v bolševickém státě 507 Židů.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter