Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
židobolševismus a zednářství -stejné tváře jen jiné kostýmy
Autor: joj (Občasný) - smazáno


čtenář :-))))) - 1.12.2014 > Na pomoc národním výborům bylo po válce organizováno udavačství. Podle retribučního dekretu bylo udavačství gestapu trestné, kdežto udavačství vyšetřujícím komisím bylo prohlášeno za věc národní cti. Udavačství se po „osvobození“ Rudou armádou stalo výnosným kořistnickým obchodem. Dne 10. června 1947 mluvil bratr prezidenta Beneše, sociálně demokratický poslanec Vojta Beneš, o „lidských parazitech“, kteří si z udavačství vytvořili byznys: „Tito podlí lidé žijí z lidského neštěstí. V ministerstvu školství známý vlivný úředník jednoho dne s několika kamarády vyhnal bez jakéhokoliv oprávnění na 40 svých kolegů z úřadu. Jednoho z nich vsadil do kriminálu na Pankrác a ostatní zbavil chleba, cti a všeho, co s tím souvisí. A přece tento úředník nebyl čistý jako lilie. V zemské školní radě je jiný úředník. Četl jsem jeho studii o tom, že na čs. středních školách musí vládnout duch nacismu. Já tu studii měl v rukách a odevzdal jsem ji na správné místo. A vidíte, tento vysoký úředník byl povýšen ještě výše.“ Potom Vojta Beneš odjel do USA a už se nevrátil zpět do republiky, bolševizované národními výbory, kde vládl duch Národní fronty.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter