Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moskva připravuje kryty CO a balí potraviny balíčků záchrany - 3 sv. válka je na dohled
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 2.12.2014 > Rusko je na novou studenou válku připraveno. Ekonomicky ji chce využít ke svému posílení, ve spolupráci s Čínou. Ta potřebuje Rusko kvůli surovinám a také kvůli odbytu svého zboží. Představa EU, že Rusko se podaří sankcemi přinutit k tancování polské mazurky nebo amerického rock’n’rollu, je naprosto naivní. Rusko nepotřebuje EU, ale naopak. EU potřebuje Rusko každý den. S velkým pobavením, ale i znepokojením, sleduji, jak politici hlasitě křičí a volají po více sankcích proti Rusku, ale je to ruský plyn, který jim dělá příjemné teplo v zimních měsících. Je to ruský plyn, na kterém vaří. Je to ruská ropa, na kterou si jezdí v autech a náklaďácích. Samozřejmě, že západní frikulínové ihned řeknou, že plyn lze frakovat, že nepotřebujeme plyn z Ruska, ozvou se i zastánci arabské ropy, ta přece není špatná a není drahá.


<reagovat 
Čtenář - 2.12.2014 > Jak naivně Bohuslav Sobotka při návštěvě v USA uvedl, doufá, že USA začnou dovážet svůj břidlicový zkapalněný plyn do EU. I ten Sobotka už ví, co se chystá, přídělový systém na plyn i ropu, Sobotka ví, že Rusko uzavře v určitý okamžik uzávěry na plynovodech a ropovodech. A bude to ve chvíli, kdy budou postaveny plynovody a ropovody do Číny z Ruska. A ty budou stát velmi brzy, stavět už se začalo. Samozřejmě, do té doby má Evropa oddechový čas, ještě může s Ruskem uhrát plichtu. My vám něco, vy nám něco, fifty fifty. Ale s tvrdohlavou paličatostí to skončí tak, že Rusové přesměruji do Číny nejen ropu a plyn, ale i svůj spotřební trh. Existuje něco, co umí vyrobit jenom Evropa a Čína ne? Moc takových věcí není. Ta naivní představa, že my v Evropě jsme vyspělí a Rusové zaostalí a bez našich výrobků se Rusové neobejdou, ta může být opravdu fatální.

Server Echo24 se v jednom ze svých propagandistických štvavých článků proti AE News poškleboval nad jedním mým výrokem, že pan Obama ve Škodovce jezdit nebude, ale Rusové ano. Ten výrok nejen platí, překvapivě pro redaktory Echo24, ale on platí prakticky pro veškerý český strojní průmysl. A nejen pro strojní, ale i pro potravinářský. Ztratit ruské trhy je snadné, získat zpět je bude nemožné, v konkurenci s Čínou. Evropa se v zoufalství snaží sebe sama střelit do nohy. Snaha o schválení smlouvy TTIP, též NAFTA, tedy zóny volného obchodu mezi USA a EU, se zdá mnohým evropským politikům jako geniální. Bravooo, volají liberálové v Bruselu, až jim knoflíčky od košile na pupku praskají, jak se dobře mají.


<reagovat 
Čtenář - 2.12.2014 > Jenže ono je to všechno úplně jinak. Když Rusko přestane dodávat plyn a ropu do Evropy, tak první den všichni začnou tleskat, jak jsme se Rusů zbavili. Ale druhý den, ten zázračný a levný břidlicový plyn zdraží. Na dvojnásobek, na trojnásobek, na pětinásobek ceny toho ruského zemního. A ta arabská ropa, ta vyletí najednou na desetinásobek. Vypukne chaos. Ne, budu přesnější, vypukne přídělový systém. Na lístky. Palivo se bude vydávat přídělově. Plyn se bude pouštět jenom ve vybrané hodiny během dne. Překročení palivového i odběrového stupně (dnešní mladí ani nevědí, co to znamená) se bude sankcionovat. Kdo to přežene opravdu hodně, půjde si sednout do kriminálu. Bez ohledu na to, že bude mít na tu spotřebu peníze na zaplacení.


<reagovat 
Čtenář - 2.12.2014 > Rusko je obrovský nenasycený trh. Amerika je obrovský nasycený trh. Otázka pro studenta 1. ročníku ekonomické školy: Ve které zemi se bude produkt X lépe prodávat? Další otázka: Který producent je schopný v konkurenčním prostředí lépe obstát? Ten, který má produkci uzpůsobenou konkurenčnímu prostředí anebo ten, který vyrábí sice kvalitní ale současně předražené zboží? Odpověď je jasná. České podniky v konkurenci na trhu v USA obstojí jen velmi obtížně.

Je tedy jasné, že nová Studená válka bude mít jiné parametry. Bude válkou systému a válkou trhu. Díky Ukrajině aktuálně ale hrozí, že tato válka přeroste v ozbrojený konflikt na evropské půdě. Přesuny jaderných zbraní v Rusku k západní hranici a přesuny amerických divizí do Pobaltí to jen potvrzují. Bílý dům se pokusí Rusko porazit státním převratem zevnitř. Plánem je pokus o státní převrat a v případě, že by se povstalcům podařilo obsadit Kreml a prohlásit se za povstaleckou vládu, vojska NATO by poté vkročila na ruské území pod mandátem nové pučistické vlády v Moskvě.
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2014 > Ruský prezident totiž přijel do Brisbane s rozdanými kartami a doprovázený loděmi ruského válečného námořnictva. Ne pro dekoraci, ne kvůli vytahování se. Ale kvůli obavám, že během jeho nepřítomnosti doma zaútočí NATO na Ruskou Federaci a pokusí se v Moskvě o souběžný státní převrat. Putin si vzal s sebou lodě jako pojistku včasného úderu a kontroly nad částí ruského arzenálu!
<reagovat 
Čtenář - 2.12.2014 > Debilka choď na psychiatriu
<reagovat 
 Čtenář - 3.12.2014 > čtenář> py píčo až se budeš smažit jako drát ve sporáku tak ti nepomůže ani marijánka a dostupná alkohol. neměla jsem jinou možnost než to napsat.Nejsem sama
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter