Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Moskva připravuje kryty CO a balí potraviny balíčků záchrany - 3 sv. válka je na dohled
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Čtenář - 2.12.2014 > Jak naivně Bohuslav Sobotka při návštěvě v USA uvedl, doufá, že USA začnou dovážet svůj břidlicový zkapalněný plyn do EU. I ten Sobotka už ví, co se chystá, přídělový systém na plyn i ropu, Sobotka ví, že Rusko uzavře v určitý okamžik uzávěry na plynovodech a ropovodech. A bude to ve chvíli, kdy budou postaveny plynovody a ropovody do Číny z Ruska. A ty budou stát velmi brzy, stavět už se začalo. Samozřejmě, do té doby má Evropa oddechový čas, ještě může s Ruskem uhrát plichtu. My vám něco, vy nám něco, fifty fifty. Ale s tvrdohlavou paličatostí to skončí tak, že Rusové přesměruji do Číny nejen ropu a plyn, ale i svůj spotřební trh. Existuje něco, co umí vyrobit jenom Evropa a Čína ne? Moc takových věcí není. Ta naivní představa, že my v Evropě jsme vyspělí a Rusové zaostalí a bez našich výrobků se Rusové neobejdou, ta může být opravdu fatální.

Server Echo24 se v jednom ze svých propagandistických štvavých článků proti AE News poškleboval nad jedním mým výrokem, že pan Obama ve Škodovce jezdit nebude, ale Rusové ano. Ten výrok nejen platí, překvapivě pro redaktory Echo24, ale on platí prakticky pro veškerý český strojní průmysl. A nejen pro strojní, ale i pro potravinářský. Ztratit ruské trhy je snadné, získat zpět je bude nemožné, v konkurenci s Čínou. Evropa se v zoufalství snaží sebe sama střelit do nohy. Snaha o schválení smlouvy TTIP, též NAFTA, tedy zóny volného obchodu mezi USA a EU, se zdá mnohým evropským politikům jako geniální. Bravooo, volají liberálové v Bruselu, až jim knoflíčky od košile na pupku praskají, jak se dobře mají.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter