Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
L expressiou píše: USA jsou na válku s Ruskem připraveny dokonale
Autor: muek (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
muek (Občasný) - 3.12.2014 > Nulandová k nám nepochybně přivezla pěkný balík,běkolik miliard dolarů, a když se vlastizrádci chodí hlásit na velvyslanectví (Spoj.států). Chodí tam bradáčová, šlachta, různí novináři, náměstci ministerstev tam práskají co ví, za peníze se prodávají jako ty k... Naposledy se se šapirem (SS ambasadorem) sešel v Brně i zeman, vrchní prokurátor - co už může být horšího? O čem se tam mohli radit? O tom koho zavřít? Nebo už rovnou o tom koho pověsit?
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Anonymní2. prosince 2014 23:03
Pokud my se považujeme jako člen EU a NATO za součást "Západu", tak je tvrzení obsažené v článku "Že Západ se připravil na válku s Ruskem" opravdu k smíchu nebo spíše k pláči. Vždyť na nás v současné době stačí, když jsou teploty okolo 0°C a trochu prší. Nejezdí vlak, tramvaje, autobusy, nejde elektřina, atd. A to chceme jít do vlky s Ruskem ?! Občané, používejte k myšlení svou hlavu !!!


<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Anonymní3. prosince 2014 4:46
Jednoznačné je iba to,že Amerika vytvořila Spojené Štáty Europske s pomcou zapadu,pretože zbabelost jej nedovoli samostatne sa postavit Rusku.V Iraku a Syirii nasadili bezpilotne lietadla aby neprišli o tych nadrogovanych Robocopov.A k propagande iba toto.MAJDAN vyprovokovala Amerikas pomocou Ukrajinských nacistov,ktori strielali do chudakov koli Obamovej propagande.

<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Co když polovina z nás považuje za agresora Rusko????
A pokud, kde to má původ?
(Kolik miliard už k nám propašovala Nulandová, nebo koho tu nasadila?)
A pokud ... , pak nestačí na Václaváku zaranžovat trochu lépe Majdan, abychm se začali zabíjet jak Ukrajinci?
Brzy se asi ukáže, zda jsme už (informační válku) neprohráli.
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Na internetových stránkách YouTube se ve čtvrtek večer objevil audiozáznam telefonátu mezi náměstkyní ministra zahraničí USA Victorií Nulandovou a velvyslancem na Ukrajině Geoffreyem Pyattem. Probírají spolu, jak postupovat při jednáních s ukrajinskou vládou a opozicí, přičemž se shodují, že by opoziční předák Vitalij Kličko neměl sedět ve vládě a Američanům by při prosazování jejich zájmů mohla pomoct přítomnost diplomata OSN na Ukrajině a přísun nejméně půl miliardy dolarů pro předáky na zaplacení provokací.

Nulandová se v Tv za rozhovor omluvial.USA podezřívají Rusko, že napíchlo telefón ambasadora

<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > válka.........válka je za dveřmi.budete umírat přátelé jako dobytek za cizí zájmy...hehehehehe
<reagovat 
čtenář muhehee -diplomy zdarma - 3.12.2014 > Reforma vysokého školství na Ukrajině znamená i výrazné snížení počtu vysokých škol, píše ukrajinský internetový zdroj vesti-ukr.com s odvoláním se na údaje ministerstva školství. Do konce tohoto školního roku bude 53 vysokých škol zbaveno licence.

V seznamu těchto vysokých škol jsou především filiálky soukromých univerzit a ústavů. Vedení škol byl zaslán dopis s oznámením, že se mají "rozhodnout do konce školního roku 2014/2015 o tom, zda je účelná jejich další činnost nebo je možné spojení s jinými vzdělávacími zařízeními." V opačném případě bude účelnost jejich činnosti zkoumat akreditační komise.

Ministerstvo školství již zrušilo licenci soukromé Kyjevské univerzitě kultury. Boj o toto vzdělávací zařízení stále probíhá.

Mezi vysokými školami, jejichž činnost může být ukončena, jsou Mezinárodní univerzita Solomonova, filiálky "Evropské univerzity" v různých městech, "Mezioborová akademie řízení". Oficiální oznámení o rozhodnutí ministerstva školství ještě všechny vysoké školy neobdržely.

Ministr školství však ujišťuje, že studenti nebudou poškozeni; když jejich univerzita přijde o licenci - všichni budou převedeni do jiných vzdělávacích zařízení.

"V těchto univerzitách obvykle nestuduje víc než 200 studentů," vysvětluje ministr. "Je možné uvažovat i tom, že studenti získají diplomy přímo, bez navštěvování nové univerzity".


<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Úchyl zalez už do blázinca tam patríš.
<reagovat 
 Čtenář - 3.12.2014 > čtenář> pravda, zalez ty skrcek, ty imbecil, zomreme my, tak seä nestar
<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Beznadějná je nukleární válka proti Rusku, včetně koncepce takzvaného "preventivního odzbrojujícího jaderného úderu". NATO prostě není technicky schopno zasadit ránu, která by kompletně zničila jaderný potenciál Ruska ve všech jejích místech. Masivní jaderný odvetný úder na nepřítele či seskupení nepřátel by byl nevyhnutelný. A jeho celková kapacita by stačila k tomu, aby přeživší záviděli mrtvým - nukleární zima a zánik života na této planetě, s výjimkou bakterií mutovaných před zářením.


<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Jan Pinkava, Praha 10
Středa, 3. prosince 2014, 14:12:52 |

Souhlasím |

Nesouhlasím | -5
Alena Klečková, Nehodív
Středa, 3. prosince 2014, 14:01:57 |
Souhlasím |
Nesouhlasím |
Nahlásit |
+7

Zřejmě brzo uvidíme do čeho nás Havel dostal!Do jakýho průseru!Pomníčky padlých se budou stavět zase po celých Čechách!Jako to bylo po 1.svět.válce!Doufám,že to nebudou pomníky dětí lůzy!V předních řadách by měli jít děti válečných štváčů:Kubery,Štětiny,Němcové,Schwanceberga,Kalouska,Kocába,příbuzní Putny atd....A mohou si zpívat:"Červený šátečku kolem se toč,my jdeme na Rusa a víme proč.....My ostatní to nevíme,tak nikam nepůjdeme!
----


<reagovat 
Čtenář - 3.12.2014 > Piča prestaň brať prášky potom prestaneš pisať pičoviny.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter