Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kam mizí zvýšená produktivita práce a bohatství světa
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mamlas (Občasný) - 5.12.2014 > Vidíte ale současně při přerozdělování, že jedno procento obyvatel planety se zmocnilo stejného podílu na HDP (tj. kolem 50 %) jako při nástupu fašismu a za hospodářské krize. Ekonomicky je tedy zaděláno na podobnou situaci. Další nestabilitu přidávají burzovní operace, v nichž míra spekulace dosáhla úrovně před krachem burzy v roce 1929. Burza tzv zdivočelá a její zkrocení přes Tobinovu daň už není možné.Zbývá kolaps a VALKA.Globální válka světa, která zničí planetu.


<reagovat 
Čtenář - 5.12.2014 > jedno procento lidí je tak nechutně bohatých, že se to vymyká představivosti.60 procent tak chudých, že spíše je otázka proč se narodili.
Nelze se divit myslícímu zda je možný dále takový model světa, zda není lepší likvidace nedůstojného stvů válkou jež zničí všechny a všechno.Terorizmus především státní ( USA -9/11, vyvolávání válek agresí USA atd) je signifikantní- stejně jako když upadal Řím napadal všechny kolem)
<reagovat 
Čtenář - 5.12.2014 > V roce 1970 vydělávalo 100 špičkových ředitelů koncernů (CEO) 45 dolarů na každý dolar normálního dělníka. Poměr 45:1 se změnil na dnešní ratio 1:2723. To znamená děsivou nerovnováhu ve tvorbě a v rozdělování národního bohatství. Pracující a střední vrstva byli odstřiženi od zisků plynoucích se zvýšené produktivity práce.


<reagovat 
Čtenář - 5.12.2014 > Nechce se to psát,ví o všichni, ale rozborem zjistíme, že za vším stojí banky.Židy vlastněné banky v USA i Evropě.
<reagovat 
Čtenář - 5.12.2014 > Mezinárodní židovstvo ovládlo svět, a jak praví Tora, i poslední dny světa budou spojeny s tímto národem.S tím už nenadělá nikdo nic.V tomto směru je třeba být fatalista.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter