Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Joachim illmer a proč lhali tvůrci filmu Schindlerův seznam, výsměch spravedlnostia a morálce- viz dole - gestapo Prag
Autor: vogo. (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
vogo. (Občasný) - 6.12.2014 > Jeho archív obsahova složky konfidentů gestapa v KSČ, kterí po únoru 1948 obsadili ustřední výbor KSČ ( od Novotného ažý po Fierlingera a Kopřivu) a spolu s archívem Wili Sieberta z Gestapa Hradec Králové byl základem k vydírání pohlavárů církví- kde působilo 654 agentů kněží a 5 biskupů donašečů.Obsahuje složky rodiny Havlových, rodiny Baťových a vlastníků velkých průmylových podniků jako Škoda a Vítkovice.
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > Zde je evidován a zmapovány aktivity agenat gestapa Harryhi jelínka- komické postavy gestapa:

Josef "Harry" Jelínek (14.10.1905) - král českých hochštaplerů, podvodník světového formátu, jeho nejznámnějším podvodem byl prodej hradu Karlštejna americkému milionáři, po okupaci se stal redaktorem a vydavatelem časopisu znova, který vyjadřoval názory fašisticlké skupiny ANO (Akce národní obrody). Kromě toho se stal agentem Sicherheitsdienstu a založil Evropské nakladatelství, ve kterém vydával protibenešovskou literaturu. V podniku tiskl např. knihy převzaté z vydavatelství NSDAP. V dubnu 1945 uprchl do Bavorska a odtud do Itálie. Zemřel v roce 1986.


<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > Rovněž zde je i složka :Karl Kowalczyk (11.8.1907) – vrchní kriminální asistent pražského gestapa nejprve v referátu II B (církve, sekty, Židé, zednáři) a poté ve III. oddělení, evidoval a spolupracova s agenty zednářských spolků- a je zde i složka na spolupráci agenta Schwarzenegra- otce denašního Šwarcenegra- jež spolupracoval s gestapem po všech stránkách - gestapo mu vycházelo vstříc i jinak ( konzentarcion lager Lety- mu dodával pracovní síly ana práci v zemědělství a v lesích pana knížete), účastník zatýkání Václava Morávka, 1944 odvelen do Chorvatska v březnu 1945, 19.8.1948 odsouzen na 7 let, 1956 vyhoštěn do SRN.


<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > Rovněž zde je i složka :Karl Kowalczyk (11.8.1907) – vrchní kriminální asistent pražského gestapa nejprve v referátu II B (církve, sekty, Židé, zednáři) a poté ve III. oddělení, evidoval a spolupracova s agenty zednářských spolků- a je zde i složka na spolupráci agenta Schwarzenegra- otce denašního Šwarcenegra- jež spolupracoval s gestapem po všech stránkách - gestapo mu vycházelo vstříc i jinak ( konzentarcion lager Lety- mu dodával pracovní síly ana práci v zemědělství a v lesích pana knížete), účastník zatýkání Václava Morávka, 1944 odvelen do Chorvatska v březnu 1945, 19.8.1948 odsouzen na 7 let, 1956 vyhoštěn do SRN.


<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > jak využívala Stb agenty gestapa je vidět i zde:

Jaroslav Nachtman (1.11.1915) – původně zubní dentista, pozdějui příslušník české policie, profesionální boxer, po okupaci přijal německé občanství a stal se agentem – provokatérem pražského gestapa v referátu II BM, stal se i členem NSDAP a SS, osobně zatýkal Josefa Balabána, kterého srazil pěstí, má na svědomí stovky životů českých vlastenců, od listopadu 1942 vedoucí pracovník protiparašutistického referátu SBF, dostal do styku skoro se všemi organizacemi odbojového hnutí a řídil nově vytvořenou agenturní síť, v níž byly jednotlivé izolované odbojové skupiny kontrolovány konfidenty. 7.5.1945 zatčen, ale v polovině května předán jednotce Směrš a transportováín do SSSR, zde v prosinci 1945 odsouzen na 15 let nucených prací. V sibiřských táborech Siblag a Ozorlag navázal na svoje konfidentské řemeslo a pod krycím jménem Eva vzorně informoval vedení táborů. V říjnu 1955 amnestován, dostal služební byt a pracoval na poliklinice KGB v Tajšetu. V březnu 1963 byl v Sovětském svazu zatčen, předán StB a zvláštním letadlem přepraven do Prahy. Byla mu prokázána nepřímá vina na smrti 200 účastníků odboje a 1. října 1964 byl odsouzen na 14 let vězení za trestný čin obecného ohrožení, neboť stíhání za vraždu bylo zastaveno. Tři týdny po rozsudku požádal obhájce, aby byl Nachtmanovi do uloženého trestu započítán i více než desetiletý pobyt v sovětských táborech. V průběhu výkonu trestu ve Valdicích už byl opět konfidentem - tentokráte StB, jeho osobní svazek byl veden už od 2.11.1962. Po odpykání trestu 22.11.1966 se zavázal k další spolupráci s StB pod krycímy jmény MÍLA nebo JARDA. StB mu obstarala místo ve zdravotnickém zařízení. Pracoval na zubní ambulanci ve Voticích. V létě 1968 byla v tisku odhalena Nachtmanova totožnost. Po těchto událostech se stal Nachtman pro StB prakticky neupotřebitelný. Začátkem května 1974 se vystěhoval do SRN. Zemřel 2.5.1995 v německém Regenu.


<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > komická postava v seznamu Ilmera byl Schindler o kterém je natočen Schindlerův seznam- konfident Mosadu 64-68 v Gestapa 40- 44 i STB 62- 67, Stasi -60-65.

Oskar Schindler (28.4.1908) – český Němec ze Svitav, od poloviny 30. let spolupracovník Abwehru, od 1935 člen SdP, zatčen 18.7.1938 a obviněn z velezrady (udal ho policista ze Svitav Rudolf Huschka, kterého nechal Schindler po okupaci popravit), po Mnichovu byl propuštěn, vstoupil do NSDAP, stal se členem SS a začal pracovat u Abwehru jako hlavní důvěrník pro Moravu pod krycími jmény "Osi" a "inženýr CEILER", podílel se na provokačním útoku proti rozhlasovému vysílači v Glivicích, který byl pro Německo záminkou k rozpoutání druhé světové války. Po obsazení Polska přešel jako agent Abwehru do Krakova a jako krytí zde začal řídit malou zbrojařskou firmu, ve které zaměstnával Židy z nedalekého gheta, za své služby byl oceněn Zlatým odznakem NSDAP a od Hitlera obdržel jako dar osobní vůz. V říjnu 1944 přenesl svoji továrnu do Brněnce nedaleko Svitav. Po válce byl v Československu a Polsku označen za válečného zločince, uprchl do Argentiny a v roce 1961, krátce po procesu s Eichmannem byl jako jeho údajný pozitivní protějšek vyhlášen v Izraeli za „Spravedlivého“. Zemřel 9.10.1974.

Soudrut¨zi z Izraele nezapomínají na své papenhaimské
<reagovat 
vogo. (Občasný) - 6.12.2014 > pane vogo Swarzenberg ne švazenegr
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > jako agent Mosadu držel složky spolupráce s gestapem na čelné představitele Izraele, Šimona Pereze, Goldmanovou,Goldu Mayerovou ,Weismanna,Arnošta Lustiga. Izrael se mu za mlčenlivost odměnil natočením filmu a pro¨hlášením spravedlivého mezio národy- JAK KOMICKE
<reagovat 
 Čtenář - 6.12.2014 > čtenář> a jen doplnění: držel skožky spolupáce snejen s Gestapem, ale také Představitelů Izraele s KGB ( potažmo Stb, Stasi, hlavně na lovce nacistů Simona Wiesenthala - na jeho spolupráci s gestpem)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter