Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Joachim illmer a proč lhali tvůrci filmu Schindlerův seznam, výsměch spravedlnostia a morálce- viz dole - gestapo Prag
Autor: vogo. (Občasný) - smazáno


Čtenář - 6.12.2014 > jak využívala Stb agenty gestapa je vidět i zde:

Jaroslav Nachtman (1.11.1915) – původně zubní dentista, pozdějui příslušník české policie, profesionální boxer, po okupaci přijal německé občanství a stal se agentem – provokatérem pražského gestapa v referátu II BM, stal se i členem NSDAP a SS, osobně zatýkal Josefa Balabána, kterého srazil pěstí, má na svědomí stovky životů českých vlastenců, od listopadu 1942 vedoucí pracovník protiparašutistického referátu SBF, dostal do styku skoro se všemi organizacemi odbojového hnutí a řídil nově vytvořenou agenturní síť, v níž byly jednotlivé izolované odbojové skupiny kontrolovány konfidenty. 7.5.1945 zatčen, ale v polovině května předán jednotce Směrš a transportováín do SSSR, zde v prosinci 1945 odsouzen na 15 let nucených prací. V sibiřských táborech Siblag a Ozorlag navázal na svoje konfidentské řemeslo a pod krycím jménem Eva vzorně informoval vedení táborů. V říjnu 1955 amnestován, dostal služební byt a pracoval na poliklinice KGB v Tajšetu. V březnu 1963 byl v Sovětském svazu zatčen, předán StB a zvláštním letadlem přepraven do Prahy. Byla mu prokázána nepřímá vina na smrti 200 účastníků odboje a 1. října 1964 byl odsouzen na 14 let vězení za trestný čin obecného ohrožení, neboť stíhání za vraždu bylo zastaveno. Tři týdny po rozsudku požádal obhájce, aby byl Nachtmanovi do uloženého trestu započítán i více než desetiletý pobyt v sovětských táborech. V průběhu výkonu trestu ve Valdicích už byl opět konfidentem - tentokráte StB, jeho osobní svazek byl veden už od 2.11.1962. Po odpykání trestu 22.11.1966 se zavázal k další spolupráci s StB pod krycímy jmény MÍLA nebo JARDA. StB mu obstarala místo ve zdravotnickém zařízení. Pracoval na zubní ambulanci ve Voticích. V létě 1968 byla v tisku odhalena Nachtmanova totožnost. Po těchto událostech se stal Nachtman pro StB prakticky neupotřebitelný. Začátkem května 1974 se vystěhoval do SRN. Zemřel 2.5.1995 v německém Regenu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter