Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Záhlaví seriálu o krásné Češce Olze Františákové a její démonické roli u partyzánů názvem Partyzánka vycházel v letech 1956-1957 v časopise Münchner Illustrierte.Předseda československé vlády usvědčený agent Gestapa- proč lže wikipedie?
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
joj (Občasný) - 6.12.2014 > Stejný případ jako SS gestapo Schindler
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > Otto Koslowski (17.4.1900) – bankovní úředník, od června 1939 vedoucí protikomunistického referátu IV – 1a, kde brzy získal rozsáhlou síť informátorů, takže do konce roku 1942 prakticky zlikvidoval komunistický odboj na Moravě, od 1941 řídil i potlačování komunistického odboje na Slovensku, spolu s vedoucím protikomunistického referátu slovenské Ústředny státní bezpečnosti Imrichem Suckým zatýkal a ke spolupráci s gestapem získal Viliama Širokého (ten udal své kolegy Júlia Ďuriše a Ludovíta Benadu a předal mikrofilm s nejtajnějšími instrukcemi moskevské Komunistické internacionály pro partyzánskou činnost na Slovensku), zlikvidoval slovenskou a bulharskou síť Rudé kapely, v roce 1946 zatčen v jednom uprchlickém táboře, odvezen do Československa, kde ho vyslýchal Augustin Schramm. Koslowski udal svou síť spolupracovníků v komunistickém odboji, což vyvolalo velké zděšení a z Moskvy přišel jasný rozkaz k umlčení nepohodlného svědka, 3.5.1947 spáchal sebevraždu ve vězení v Brně pistolí, kterou mu dali dozorci.


<reagovat 
joj (Občasný) - 6.12.2014 > Agent Koskowkého a agent Gestapa byl Viliam Široký - viz Wikipedie:

Viliam Široký (31. května 1902 Bratislava – 6. října 1971 Praha) byl slovenský a československý politik komunistické strany, v letech 1953–1963 předseda československé vlády

čloěk se marně ptá co jsou to za lidi POLITICI
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > co jiného- do dnešních dnů jsou politici opovrženihodné hovada
<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > lži wikipedie- ještě dnes je to nestravitelné sousto pro mocné tohoto světa

Wiki - Na podzim 1938 odešel Široký kvůli sílící hrozbě ze strany nacistického Německa do SSSR. Za války působil nejprve jako člen exilového zahraničního sekretariátu KSČ v Paříži, později v podobné funkci také v Moskvě.

V roce 1941 byl vyslán na Slovensko, kde byl brzy zatčen a odsouzen do leopoldovské věznice.[3] Počátkem roku 1945 se mu podařilo uprchnout a přejít blížící se frontu k Rudé armádě.

o tom, že byl agentem gestapa ani slovo- z Leopoldova za gestapa neutakl nikdo- bylo to zhola nemožné
<reagovat 
čtenář dokumentace pravdivá - 6.12.2014 > Friedrich Jahn (9.1.1898) – agent – provokatér referátu v IV – 1b a později IV - N, jeho vilka u Kniničské přehrady posloužila k zatčení parašutisty Oldřicha Pechala, 1944 odvelen do wehrmachtu, 1945 zatčen americkou armádou, další osudy nejsou známy.

Stanislav Jizera – důstojník čs. armády, po okupaci jako agent sovětské NKVD začal pracovat jako agent gestapa, byl nasazen na PRNV a Radu tří, zemřel na jaře 1946 ve vězení údajnou sebevraždou.

Joseph Kemmeter (18.2.1906) – jeden z nejvýkonnějších příslušníků protikomunistického referátu II A, na konci války zatčen Rudou armádou, později předán do Československa a 30.12.1948 v Brně popraven.

Otto Koslowski (17.4.1900) – bankovní úředník, od června 1939 vedoucí protikomunistického referátu IV – 1a, kde brzy získal rozsáhlou síť informátorů, takže do konce roku 1942 prakticky zlikvidoval komunistický odboj na Moravě, od 1941 řídil i potlačování komunistického odboje na Slovensku, spolu s vedoucím protikomunistického referátu slovenské Ústředny státní bezpečnosti Imrichem Suckým zatýkal a ke spolupráci s gestapem získal Viliama Širokého (ten udal své kolegy Júlia Ďuriše a Ludovíta Benadu a předal mikrofilm s nejtajnějšími instrukcemi moskevské Komunistické internacionály pro partyzánskou činnost na Slovensku), zlikvidoval slovenskou a bulharskou síť Rudé kapely, v roce 1946 zatčen v jednom uprchlickém táboře, odvezen do Československa, kde ho vyslýchal Augustin Schramm. Koslowski udal svou síť spolupracovníků v komunistickém odboji, což vyvolalo velké zděšení a z Moskvy přišel jasný rozkaz k umlčení nepohodlného svědka, 3.5.1947 spáchal sebevraždu ve vězení v Brně pistolí, kterou mu Schramm nabídl.

Kurt Leischke (22.11.1905) – do léta 1941 u venkovní služebny gestapa v Karlových Varech, v Brně vedoucí referátu II BM a poté IV – 1b (české pravicové hnutí odporu), má na svědomí smrt stovek českých vlastenců, popraven 9.4.1947 v Brně.

Bruno Lettow (19.1.1910) – šéf II. oddělení a zástupce šéfa brněnského gestapa, od listopadu 1941 do konce roku 1943 v berlínské centrále RSHA, poté u venkovních služeben gestapa v Karlových Varech a v Prostějově, po válce nezvěstný.

Walter Marquart (23.4.1905) – smluvní policejní lékař brněnského gestapa, účastnil se mučení vězňů a asistoval při popravách, popraven 11.12.1946 v Brně.


<reagovat 
Čtenář - 6.12.2014 > I prezident Ceskoslovenské republiky Novotný Antonín- byl konfident Gestapa:

viz zde

Bohumil Siebert (16.4.1909) – konfident gestapa a SD, jako člen Vlajky se zúčastnil 8.8.1940 útoku na sekretariát Národního souručenství, po válce odsouzen na doživotí, stal se agentem Stb, spolupracoval s Rudolfem Barákem, kterému potvrdil konfidentskou a vyšetřovacími spisy a stvrzenkami o převzatých hotovostech podepsaných Novotným dokázal minulost prezidenta Antonína Novotného a dalších komunistů, propuštěn 1965, zemřel 1991 v Praze.

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter