Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hrůza z moci-stejná jako za Hitlera-Celé lidstvo je ohroženo hrstkou zločinných mužů a žen, usazených na pozicích moci ve Washingtonu.
Autor: pako. (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
pako. (Občasný) - 22.12.2014 > Navíc občané USA jso poměrně velmi hloup a absolutně nevzdělaní.Nemyslím, že se toho lze od Američanů příliš nadít. Američané nedokážou rozeznat skutečné vedení od falešného, a vládnoucí soukromá elita nedovolí skutečným vůdcům se objevit. Navíc neexistuje žádné organizované opoziční hnutí proti neokonzervativcům
<reagovat 
pako. (Občasný) - 22.12.2014 > Mnozí se budou ptát: Je-li bohatství jednoho procenta ohroženo ekonomickým kolapsem, bude zahájena válka, aby se toto bohatství ochránilo a z problémů, které zachvacují americkou populaci, budou obviněni Rusové nebo Číňané? Moou odpovědí je, že druh kolapsu, jaký očekávám, a jaký očekává David Stockmana a nepochybně mnozí další, staví před vládu takové sociální, politické a ekonomické nejistoty, že zorganizování velké války se stane nemožným.

Zatímco politická impotence Američanů a vazalství západního světa nepředstavují pro Washington žádná omezení, ekonomický kolaps přináší revoluce a zánik stávajícího řádu.

Jakkoliv těžké to lidé budou v případě kolapsu mít, jsou šance na přežití vyšší, než v případě jaderné války ke které směřujeme


<reagovat 
pako. (Občasný) - 22.12.2014 > By David Stockman

David Stockman's Corner

December 12, 2014



September 15, 2008 is the day that Lehman died and the moment that the world’s central banks led by the Fed went all-in. As it has turned out, that was an epochal leap into the most dangerous monetary deformation that the world has ever known.

It needn’t have been. What was really happening at this pregnant moment was that the remnants of honest capital markets were begging for a purge and liquidation of the speculative rot that had built up during the Greenspan era. But the phony depression scholar running the Fed, Ben Bernanke, would have none of it. So he falsely whooped-up a warning that Great Depression 2.0 was at hand—-sending Washington, Wall Street and the rest of the world into an all-out panic.

The next day’s AIG crisis quickly became ground zero—the place where the entire fraudulent narrative of systemic “contagion” was confected. Yet that needn’t have been, either. In truth, AIG was not the bearer of a mysterious financial contagion that had purportedly arrived on a comet from deep space.

As subsequent history has now proven, AIG’s $800 billion globe spanning balance sheet at the time was perfectly solvent at the subsidiary level. Not a single life insurance contract, P&C cover or retirement annuity anywhere in the world was in jeopardy on the morning of September 16th.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter