Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
USA vyhlásily Rusku měnovou válku - ekonomický terorizmus a přitom mají zbankrotovanou ekonomiku -ale všeho do času
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mamlas (Občasný) - 23.12.2014 > Spojené státy mají zbankrotovanou ekonomiku. Jsou v permanentní a zhoršující se velké krizi. Jejich vlastní měna, skvělý dolar, je fundamentálně bezcenná, podle tří různých objektivních měřítek. Avšak navzdory tomu, že americká úroková sazba je zamražená na 0% (protože USA si nemohou dovolit platit u svých dluhů legitimní úrok), americký dolar je opět na vrcholu totemu mezi světovými měnami.

Pro ty čtenáře, kteří nechápou vztah mezi úrokovými sazbami a hodnotou měn zemí, je to jednoduchá rovnice. Žijeme v globální ekonomice naplněné oceánem „likvidity“, kdy téměř vše je papírové bohatství světových oligarchů.

Velmi málo z těchto peněz je kdy produktivně investováno; tudíž oligarchové permanentně nahání nejlepší místo, kde zaparkovat své peníze. Čím vyšší úroková sazba nějaké konkrétní země, tím více úroků mohou oligarchové sklidit tím, že konvertují své bohatství do měny této země. Když jsou biliony dolarů (v ekvivalentu) této měny kupovány na globálních trzích, tlačí to hodnotu měny výše – na legitimních trzích.

Dnes je ještě ruská úroková sazba nastavena na 17% a hodnota rublu stále klesá. Úroková sazba (zbankrotovaných) Spojených států je stále zmražena na 0%, ale dolar (stále) roste. Není to jen nesmyslné. Je to nestoudný podvod, na úrovni dříve v historii globální ekonomiky nevídané.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 23.12.2014 > Obchodníci sází na to, že dalším krokem Ruska bude prodej zlata
Je to skutečná agenda Jedné banky v novém ekonomickém terorismu, který nyní směruje proti Rusku, že se ho pokouší donutit zbavit se části/většiny/veškerého svého zlata? Existuje několik důvodů, abychom brali tuto alternativní agendu v úvahu, bez ohledu na propagandu z Bloombergu, a řady dalších mediálních chapadel.
R
Na vrcholu seznamu toho, proč může mít Jedna banka na mysli zlato více, než jakoukoliv jinou geopolitickou agendu, je, že Rusko navyšovalo své zlaté rezervy v posledních měsících jak o závod.


USA vlastní 8900 tun zlata Rusko 700 tun
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 23.12.2014 > Dnes je ještě ruská úroková sazba nastavena na 17% a hodnota rublu stále klesá. Úroková sazba (zbankrotovaných) Spojených států je stále zmražena na 0%, ale dolar (stále) roste. Není to jen nesmyslné. Je to nestoudný podvod, na úrovni dříve v historii globální ekonomiky nevídané.

Na základě všech základních ukazatelů obou ekonomik je to americká ekonomika, která by měla prodělávat „měnovou krizi“. A s úrokovou sazbou v ultra extrémní výši je to ruský rubl, který by měl výrazně růst. Současná hodnota těchto měn je nejen pouze „špatná“, je zcela a totálně perverzní – a zcela a naprosto ilegální.

To nás přivádí k druhému aspektu tohoto odporného aktu ekonomického terorismu. Podvodná manipulace světových měn západními bankéři (Jednou bankou) je nyní zcela odhalena. (Údajní) „regulátoři“ téměř každé z velkých západních ekonomik nyní veřejně „vyšetřují“ tyto bankstery přesně za toto zločinné jednání.

Několik z těchto zločinců v kvádru již bylo trestně obviněno z mnohačetné manipulace s měnou. Věčný obhájce banksterů, korporátní média, veřejně předpověděl, že jedna nebo více velkých bank (chapadel Jedné banky) bude trestně stíháno. A dokonce i několik bank samotných varovalo, že budou pravděpodobně trestně stíhány.

Co se stalo? Nic. Opět.

USA si nic nepůjčujou tisknou na 3 směny dolary
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 23.12.2014 > přitom dluh USA je takový, že do úterka nemají rozpočet stát je v nepředstavitelném dluhu 17 bilionů dolarů - dluh je tak šílený, že i USA nechtějí vnitřní zadluženost prohlubovat drží jej jen méduïa- až se obr na hliněných nohou skácí bude to rána až ve vesmíru
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 23.12.2014 > Je tomu něco přes týden, kdy americký (Republikány ovládaný) kongres ústy Obamy schválil rezoluci klestící přímou cestu pro vyhlášení války Rusku (třetí světové války?- zatím jen dolarem). Vše, co je třeba, je, aby oblíbená opička Jedné banky (Demokrat) Barack Obama zmáčkl spoušť. Opět vidíme, že americká dvoustranická diktatura funguje jako maňáskový tandem
<reagovat 
Čtenář - 23.12.2014 > k ekonomickému gangsterství přistupuje zjevný sadismus režimu USA

USA unášejí nepohodné lidi a izolují je na lodích -celosvětové unášení se stlo pravidlem izolováno je více než 80,000 lidí na palubě 17 lodí s plochým dnem v mezinárodních vodách (jde o tyto lodě: USS Bataan, USS Peleliu, USS Ashland, USNS Stockham, USNS Watson, USNS Watkins, USNS Sister, USNS Charlton, USNS Pomeroy, USNS Red Cloud, USNS Soderman, USNS Dahl, MV PFC William B. Baugh, Alex Bonnyman MV, MV Franklin J. Phillips, MV Huage Louis J. Jr., James Anderson Jr. MV). Stojí za to se věnovat 119 případům lidských pokusných králíků, vystavených psychologickým experimentům na Guantanamu v a padesáti tajných věznicích od r. 2002 do konce roku 2009, tedy ještě rok po zvolení Baracka Obamy.


<reagovat 
Čtenář - 23.12.2014 > jde o oficiální zprávu kongresu USA, to kdyby udělali RUSI tak se humanitární pracovníci celého světa poserou jako u zdebilnělých pornohvězd pussy rijot
<reagovat 
čtenář ivan - 23.12.2014 > chyba Ruska - měli diverzifikovat ekonomiku a ne vyvážet jen ropu a plyn-taková ekonomika je snadno napadnutelná- měli na to 25 let
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter