Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
kdo střílel v Paris se vlastně neví- zakuklenci mohl to být kdokoliv - i francouszká tajná služba, Mosad či CIA jak píše tisk - ten se domnívá, že jde o muslimy
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Zazo (Občasný) - 9.1.2015 > Nauč se psát..Vymazat...!!!!
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 9.1.2015 > ty osle, to adresuj Novinkám, z těch je to okopírováno- nic vlastního nepublikuju, jen to, co uvěřejnuje net v novinářských zprávách
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 9.1.2015 > píše se francouzská, ne francouszká NEGRAMOTE..a služba, ne služna NEGRAMOTE...VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 9.1.2015 > Znáš vůbec ABECEDU, ty chytrolíne, už tu nezacláněj...VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 9.1.2015 > Z tebe musí mít doma radost..VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2015 > tka si napiš do novinek píčo
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 9.1.2015 > čtenář> Úplný MIMOŇ..pánebože, jak se to stalo...VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
Čtenář - 9.1.2015 > Dává to smysl? Mně ne. :) Kde vzali tři mladí kluci kalašnikovy a dokonce granátomet, jak si zajistili logistiku celé akce, jak věděli, jaké bezpečnostní opatření funguje v budově (nakladatelství bylo hlídáno policií kvůli dřívějším vyhrůžkám), kdo je naučil tak dokonale vraždit, jak si připravili vozy, které na útěku střídali, kde na to vzali prachy (taková věc je drahá, nemyslete si) a jak je možné, že navzdory perfektně profesionálně odvedené práci policie už za několik hodin věděla, kdo jsou?

Připomíná mi to známý cestovní pas Mohameda Atty, který byl několik hodin po zhroucení dvojčat nalezen v rozpálených a hořících troskách mrakodrapů nedotčen jako panna, ačkoliv z letadel a jejich cestujících zbylo jinak velmi málo. :) Spolu s příručkou Jak řídit letadlo v arabštině nalezenou ve voze zaparkovaném na letišti.

A jestliže za tím stojí opravdu nějaká muslimská teroristická skupina, proč se dosud k útoku veřejně nepřihlásila? Tohle přeci teroristé dělají rádi. Jsou na svou „práci“ hrdi. Proč skromně mlčí jemenská al-Káida?


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter