Čtenář - 10.1.2015 > Extremisté chtějí tvrdit, že existuje válka mezi Západem a islámem, ale jestliže použijeme akce okrajových skupin a použijeme toho jako důkazu, že se vede válka mezi islámem a Západem, padáme tím do pasti.
George Bush navedený světovým židovstvem spadl do té pasti okamžitě po 11. září, když vyhlásil válku proti terorismu. Jediné, co dnes můžeme rozumně říci, je, že jsme ve válce s násilnými extremisty, ať pocházejí odkudkoliv. Ale proč tu hru vůbce hrát? Buďme konkrétní - jsou to zločinci, kteří zneužívají islám. Drtivá většina jejich obětí jsou muslimové.
<reagovat
Čtenář - 10.1.2015 > PROČ ZA TO MŮŽE AMERICKÝ ŽID??
Někdy v roce 2011 oba bratři odcestovali do Sýrie, aby zde po boku syrských „rebelů“ bojovali s režimem prezidenta Asada, který jen tak mimochodem chtěla francouzská vláda také svrhnout, bojovali za zájmy Francie., Bratři Kouachiovi se poté, co pravděpodobně bojovali na straně džihádistů z Islámského státu a válčili i v řadách Fronty an-Nusrá, měli ze Sýrie vrátit loni v létě.Vše Francouzi věděli, nechali je bez dozoru ikdyž se vědělo, že mají úkol být v záloze pro vlivné kruhy islámského terorizmu jež má nejasné vedení( finacované CIA) a že nebýt invaze administrativy G.Bushe do Iráku, Chérif Kouachi by se jen stěží zapojil fundamentalistických aktivit, a tudíž by nemohlo dojít ani k masakru v redakci Charlie Hebdo.
Takto byl použitelný na vše- což CIA -prodloužená ruka židovských zájmů vě světě využila
<reagovat