Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ty praštěný cvoku-Patafyziku- to co jsem tu napsal pochází z doslových citací listu The Guardian - nemůžu za to že jsi vymaštěný kokos- prý mírumilovný ( spíše idoïot)
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mamlas (Občasný) - 10.1.2015 > zde- překlad co jsem psal doslovně

Extremisté chtějí tvrdit, že existuje válka mezi Západem a islámem, ale jestliže použijeme akce okrajových skupin a použijeme toho jako důkazu, že se vede válka mezi islámem a Západem, padáme tím do pasti.

George Bush spadl do té pasti okamžitě po 11. září, když vyhlásil válku proti terorismu. Jediné, co dnes můžeme rozumně říci, je, že jsme ve válce s násilnými extremisty, ať pocházejí odkudkoliv. Ale proč tu hru vůbce hrát? Buďme konkrétní - jsou to zločinci, kteří zneužívají islám. Drtivá většina jejich obětí jsou muslimové.

V mnoha zemích vládne napětí, avšak poslední dobou to je ve Francii velmi těžké. Dvě nedávno vydané knihy odrážejí atmosféru: je velmi negativní a velmi demoralizující. Kniha The French Suicide (Francouzská sebevražda) od Erica Zemmoura vyjadřuje obavu, že milionu muslimů mění a kolonizují Francii (autor doufá, že budou ze země deportováni) a Michel Houellebecq ve svém románu Submission předvádí, že r. 2022 ve Francii začne vládnout islámská strana. Před třemi lety Houllebecq se vyjádřil, že islám je nejstupidnějším náboženstvím na světě.

V Británii je v každodenním životě situace lepší. Neexistuje tu pocit trvalé stigmatizace v diskursu, jako je tomu ve Francii. Avšak i v Británii se situace zhoršuje. Existují tu strany, ochotné útočit na přistěhovalce a na muslimy. Je to trend, který musíme zastavit, protože je to naše společná povinnost. Politikové, intelektuálové, novináři, muslimové a lidé ostatních věr (a bezvěrci) si musejí ujasnit a spojit se, co se týče našich společných principů.

Francouzské mediální organizace se chystají zveřejnit nejurážlivější kreslené vtipy z časopis Charlie Hebdo a tvrdí, že to dělají v rámci obrany svobody projevu. Podporuju svobodu projevu, ale naléhám na ně, aby to neučinili, neboť jejich plán není odvážný a lidem neposkytne důstojnost. Bude to další příklad vyvolávání nenávisti vůči všem muslimům. Bude to útok na islám samotný. Poskytne to vítězství extremistům, jehož by sami nedosáhli.

<reagovat 
mamlas (Občasný) - 10.1.2015 > ci podobně zde
Vražedný útok na redakci satirického týdeníku v Paříži vyvolal opět hlavně na sociálních sítích záplavu nenávistných komentářů zpravidla od osob, které v životě živého muslima neviděly nebo maximálně navštívily turistické rezervace v Turecku či Egyptě a přesto se pasují na znalce islámu a tamních poměrů. Už jen skutečnost, že týž den přišlo při bombovém útoku v Jemenu o život 40 lidí ZDE a téměř nikdo toho nedbal, je smutně ilustrující a vystihující “orientalismus”, jak jej definoval palestinsko-americký intelektuál Edward Said.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 10.1.2015 > či zde

Obamova administrativa v Jemenu vede bezpilotní válku, která v původně neutrálních Jemencích vyvolává silnou nenávist vůči USA, protože při těchto útocích umírají i nevinní lidé včetně dětí (v prosinci roku 2009 bylo v jemenské vesnici Abyan raketou s plochou dráhou letu odpálenou z amerického dronu usmrceno více než 40 lidí. Mezi nimi byly děti a čtyři těhotné ženy ZDE ).

Jemenský novinář a aktivista Farea al Muslimi při slyšení v americkém Kongresu svědčil o tom, že válka dronů v jeho zemi radikalizuje obyčejné Jemence, a vyzval americkou vládu, aby bezpilotní kampaň proti jeho zemi ukončila: „Ve vesnici ani v okolí se žádní ozbrojenci nevyskytovali. Některé z obětí byly pohřbeny do společného hrobu, protože nebylo možné jejich těla od sebe oddělit ZDE. “ Tito lidé se pak snadno dostanou do rukou tamní odnože Al-Káidy, aby se v intencích zvrhle aplikovaného náboženství pomstili Západu. Na základě dat investigativního webu The Bureau of Investigative Journalism detailně mapujícího válku dronů Obamovy bezpilotní letouny v minulém roce připravily o život až 118 Jemenců ZDE.


<reagovat 
mamlas (Občasný) - 10.1.2015 > chceš snad tvrdit, že Reuters, Guardian,W.post jsou teroristi a rasiti

vždyž jsi jen české pako
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 10.1.2015 > VYMAZAT toho DEMENTA...!!!!
<reagovat 
Čtenář - 10.1.2015 > tahle paní co přebírá koks na dole AZ v Orlové má víc rozumu něž ty poprtaný cvoku

Dagmar Horváthová, Orlová - Lutyně
Sobota, 10. ledna 2015, 12:33:52 |

Souhlasím |

Nesouhlasím | +6
..západní státy přijímají uprchlíky, nacpou je do paneláků na okrajích měst, naučí je číst a psát a pak je nechají napospas....týká se to Francie, ale i Německa a jiných, proto ty demonstrace v Drážďanech, o kterých se Merkelová vyjadřovala mimo mísu, kdyby ta místa osobně navštívila a viděla, jak tam žijí, asi by mluvila jinak...zisky boháčů utíkají do daňových rájů a ve městech se shromažďuje chudina různých národností a vyznání, samozřejmě narůstá nespokojenost a frustrace z bezvýchodné situace....uctít karikaturisty nestačí a není možné ani přijímat další emigranty, když se neví, co s nimi dál....kapitalismus řeší všechny velké krize válkou....


<reagovat 
Zazo (Občasný) - 10.1.2015 > Zase neumíš psát DEMENTE...VYMAZAT a RYCHLE..CHUDÁKU, dej si sprchu a zalez někam do kouta..brrr, je mi z tebe šoufl..ale ty stejně asi nevíš, co to je..VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
Čtenář - 10.1.2015 > důsledky rabování a bezohledného kapitálu

Jan Kokoška, Ústí nad labem
Sobota, 10. ledna 2015, 12:22:14 |

Souhlasím |

Nesouhlasím | +10
Kde se najednou vzal ten špatný islám?,který tady nebyl? experti? No, co se vykoledovalo, to se i dostavilo!!zejména u těch co jsou za užitečné idioty v prosazování politiky USA.Lidé by se měli připravit na další teroristické útoky, které se stávají novou realitou, uvedl server Daily Beast s odvoláním na představitele americké vlády..Na jihu Evropy opět díky USA a jeho poskoků-užitečných idiotů v EU a NATO se denně houfují statisíce utečenců ze zdevastovaných, zničených a vykradených zemí středního východu, severní afriky či azie,jsou tí, kterým v rámci akce neseme Vám svobodu a demokracii USA se svými užitečnými idioty povraždili,zmrzačili, vyrobili vdovy a siroty z milionů lidí a další miliony bez domova jsou na útěku, kdo si myslí, že tito lidé k nám v Evropě nesou poděkování ,tak je na velkém omylu a když k tomu přičteme idioty z řad novinářů ,kteří to podpichovali,tak je dílo dokonáno:-)Kdo si myslí, že bude lépe, tak je na omylu!zejména pro ty co jsou za užitečné idioty USA.

<reagovat 
Zazo (Občasný) - 10.1.2015 > Kde se tu vzal takový KRETÉN..nojo, všechno má dvě strany..i svoboda projevu..VYMAZAT..prosím..!!!!
<reagovat 
Čtenář - 10.1.2015 > Židovská moudrost : jak pravil rabín Nohemi: kde vezmeme, tam zasejeme, a kde zasejeme tam jde zase brát, protože ti co zaseli jsou studení v posteli.Muhehehe
<reagovat 
Čtenář - 10.1.2015 > no pravda: Karel IV, otec vlasti, byl největší dlužník židů, nebot jak říkal, umí lépe než alchymisté zlato rozmnožovati : že se osobně zůčastnil pogromů u nás i v Německu je doloženo listinami.
<reagovat 
čtenář nestranící nikomu - 10.1.2015 > Zazo musela bych ti napsat, že jsi potrhlý blázen.Tak raději mlč.
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 10.1.2015 > čtenář> Jak je za bukem..? VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
čtenář karla - 10.1.2015 > A ještě jinak.Co brání USA nepustit do země ani jednoho Jemence.Nic, naprosto nic.Takže, kdo tu komu ubližuje.Není to spíše tak, že bitý nebitého nese???
<reagovat 
čtenář karla - 10.1.2015 > Poslouchej Zazo, já jsem nestranná, tak se tě zeptám na tvou logiku.Američané bombardují Jemen.Proč?Ohrožují je Jemenci, co neumí vyrobit ani ledničku, hážou jim drony na Boston?? Nehážou.Pokud platí mezinárodní právo, ptám se tě proč?Jak se potom divit tomu, že oni, kteří jsou myšlenkově pozadu to berou jako - oko za oko - zub za zub.Odpovíš mi?
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 10.1.2015 > čtenář> jo, odpovím ti..VYMAZAT..!!!!
<reagovat 
Zazo (Občasný) - 10.1.2015 > Doporučení: navštívit psychiatra..
<reagovat 
Čtenář - 10.1.2015 > Za sílící proud islámských azylantů je odpovědná válečná politika USA,
které se německá vláda podřizuje. My můžeme vyměnit politiky, ale politici nemůžou vyměnit nás, konstatoval druhý řečník, jehož jméno jsem nepostřehla. Tento německý občan shrnul situaci větou, že lidé, tak dlouho mlčenliví a poslušní se už začínají hněvat a vnímají pozici „svých“ zvolených zástupců jako zradu. Prohlásil, že Němci ve většině odmítali účast své armády v Afghánistánu, odkud se vojáci vracejí v rakvích.

Mezi četnými prapory s emblémy německých měst jsme viděli i vlajku Ruska a Velké Británie. I mnohé transparenty byly v několika jazykových verzích. Některé nápisy vyjadřovaly strach z rozpoutání světové války (Obamo, zastav přípravy na atomovou válku!).


<reagovat 
Čtenář - 10.1.2015 > Dresden ist bunt! (Drážany jsou barevné!)
Hlásal titulek 5. ledna na první straně listu Dresdner Neueste Nachrichten. Pod ním se skvěl nelogický obrázek černošského a čínského andělíčka doplněný krátkými vyjádřeními politiků a úředníků, v nichž dotyční kritizovali plánovanou večerní „protiislámskou“ demonstraci. Kromě slovních varování podniklo město Drážďany i praktická opatření, aby omezilo účast na ohlášené akci. Z centra bylo shromáždění na poslední chvíli přesunuto na předměstí Cockerwiese, které mnozí z těch, co přijeli z jiných měst a států, museli vypátrat. Na nádraží jsme žádné dobrovolníky rozdávající letáky s mapkami neviděli, místo nich tu postávaly hloučky policistů a na obrazovkách ve vestibulech se míhala informace o připravované antiPegidě, která kancléřce přislíbila demonstranty „vymést“. V informační kanceláři nám mladý úředník ztišeným hlasem poradil, abychom se na cestu raději ptali lidí na ulici. Ti byli ochotní a doprovodili nás k tramvaji, která nám ušetřila pěší tůru ve tmě a studeném dešti. Po vystoupení na Štrasburském náměstí už byla orientace snadná, stačilo přidat se k davu.


<reagovat 
Čtenář - 10.1.2015 > a co se stalo ve středu víme už všichni:

V pondělí 5. ledna tohoto roku se v Drážďanech konalo už jedenácté shromáždění občanů protestujících proti vládní imigrační politice. Navzdory médiím, která od prvopočátku zaujala k pravidelným pondělním demonstracím ostře kritický postoj, když označila účastníky za nacisty a dokonce rasisty, počet lidí, kteří se odvažují chodit na tyto akce neustále narůstá. Od prvního říjnového shromáždění, kdy se v centru Drážďan na výzvu organizátorského spolku s názvem PEGIDA (Evropští patrioti proti islamizaci Západu) shromáždilo asi tři sta lidí, převýšil koncem adventu jejich počet sedmnáct tisíc. Vývoj situace zneklidnil kancléřku Angelu Merkelovou natolik, že i ve svém novoročním projevu varovala obyvatele před účastí na dalších demonstracích. Její slova: „Nenásledujte je, mají v srdci nenávist!“ vyvolala v části německé veřejnosti podráždění a zvýšila zájem o další plánovanou akci. Rozhodla jsem se, že se do Drážďan 5. ledna vypravím taky, abych poznala, zda jsou karatelská slova kancléřky oprávněná.

Pak přišla Paříž


--------------------------------------------------------------------------------

<reagovat 
Zazo (Občasný) - 10.1.2015 > on za to mamlas nemůže..držte mu palce..třeba se trochu vzpamatuje a bude umět napsat holou větu..jo, to ti přeju..aspoň umět pravopis..a počítat, kolik je jedna a jedna..zlom vaz..VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter