Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kryštof Harant z Polžic a Bezdružic- Putování do země Judské - spis o Machometánech a dobrodružstvích v cestě z Benátek k sv.hrobu a zpět.
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
mamlas (Občasný) - 10.1.2015 > terorizmus současného světa reprezentují malé skupiny teroristů, ale nereprezentují složitou a rozmanitou víru s 1,6 miliardy stoupenců. „Šaríju nevytvořila al-Kajdá či Islámský stát, ale islám. Můžeme zůstat s hlavou schovanou v písku, nebo ukázat na zdroj problému, kterým jsou arabské státy charakterizoval americký přístup konzervativní server National Review.

Snesl k tomu citáty z koránu i příklady zákazů a krutých trestů, jež jsou v islámském právu šaríja uplatňovány. „Západ je upřímně zděšen, ale neměl by být překvapen,“ soudí další americký deník The Wall Street Journal. „Jestli z této příšerné události plyne nějaké poučení, pak to, že je úplně jedno, co si my myslíme, že je islám. Tento druh násilí – džihád – je to, v co věří islamisté,“ poznamenal.

dobro došli..........
<reagovat 
mamlas (Občasný) - 10.1.2015 > Je škoda, že zvyky které popisuje, vysvětluje a nakreslil před 400 léty Kryštof Harant, a které on na rodíl od nás pochopil jako člověk renesance, my zhola nechápeme.Z nepochopení vznikají pře a zlosti jen přibývá.

Tam, kde má místo dialog je sprostá hospodská rvačka dvou buranů
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter