Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Vrchní komisař vyšetřující teroristický čin v Paříži nalezen mrtev- rukopis CIA - president Hollande na jednu stranu mlátí hubou, že odsuzuje útoky v Paříži, zatímco na druhou stranu nadále volá po vyzbrojování a podpoře těch samých sítí, od nichž ten úto
Autor: joj (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Zazo (Občasný) - 11.1.2015 > VYMAZAT...!!!!
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > Francúzsko a "civilizovaný", "demokratický" Západ spolu s korporátnymi a "nezávislými" médiami sa čudujú, čo im to tí islamisti vyviedli. Nejako pri tom zabúdajú, že tzv. arabskú jar zorganizovali vo Washingtone, Londýne, Bruseli, Madride a v Paríži. A nie len že tieto prevraty zorganizovali, ale sa na nej aj priamo podieľali prostredníctvom vojenských jednotiek a bojového letectva NATO. V štátoch, v ktorých do toho času ( do arabskej jari ) prevládal pokoj a dokonca v prípade Lýbie aj prosperita, sa po arabskej jari nasťahoval zmätok, krv, slzy, bolesť, hnev, smrť a strach. "Civilizovaný", "demokratický" a "kultúrny" Západ úplne rozvrátil štáty ako Lýbia, Egypt, Tunisko, Irak, Libanon, Sýria a Jemen. Státisíce mŕtvych a milióny na úteku !
V "demokratických " a "civilizovaných " krajinách, za aké sa považujú Francúzsko, Belgicko, Holandsko, Anglicko, Nemecko, Španielsko, Taliansko...( bývalé koloniálne veľmoci ) sa už niekoľko generácii nerodí dostatočné množstvo detí, pretože obyvatelia týchto krajín dali prednosť pohodliu a mamonu. Je predsa všeobecne známe, že žiadnu špinavú robotu v týchto štátoch nevykonáva domáce obyvateľstvo, ale emigranti a imigranti z krajín Severnej Afriky, Blízkeho Východu, Strednej a Východnej Európy, Indie a Ázie. Skúste nájsť nemeckého občana, ako zametá Mníchovské metro, alebo Francúza, ktorý stojí aj v zime a daždi na lešení, či angličanku, ktorá umýva zadky starým a chorým anglickým dôchodcom...Nenájdete. Všade sú gastarbeitri, ktorý to robia aj preto, lebo im doma rozpredali všetko, práve v prospech firiem z EÚ a USA a z niečoho žiť musia. Štáty EÚ ( stále sú to bývalí a aj súčasní kolonialisti ) si dobrovoľne pritiahli lacnú pracovnú silu, ktorá za nich urobí všetku špinavú robotu za minimálne peniaze, ze ktoré by Francúz, Španiel, Talian, Angličan, Nemec...ani nevyliezol z teplej postele. Tejto lacnej pracovnej sily sú tam už celé generácie a v prípade moslimov, aziatov a indov sa aj pekne množia, lebo si stále ctia rodinu, pred Zlatým teľaťom...

<reagovat 
Zazo (Občasný) - 11.1.2015 > Doktor ti snad pomůže, vjeř mi..elektrický šok dělá divy...
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > Už to začíná

Francouzský policejní komisař Helric Fredou, který vyšetřoval okolnosti napadení satirického týdeníku Charlie Hebdo, byl nalezen mrtvý, informují internetové stránky televize France 3 s odvoláním na informace poskytnuté policií.


<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > Komisař mrtvý- no rukopis CIA
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > Zazo píše tyhle články a pak pod to píše vymazat !
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 11.1.2015 > čtenář> Odhalil jsi mě..ty jsi vědma..fšechno viděl, fšude byl, od fšeho má klíče..a gde nebyl, tam se chystá..je tě tu škoda..
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > Zazo jen přehazuje identity:-) nás nezmateš, nás, co jsme tu na Totému delší dobu.Jsi magor Zazo
<reagovat 
 Zazo (Občasný) - 11.1.2015 > čtenář> jak se ti to stalo..možná by ti pomoh psychyatr a hospitalizace na PL..držím ti palce..ať se z toho dostaneš..naděje umírá poslední..
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > Vláda vlastně nevládne, z příšeří a dle pokynů vládnou někteří prokurátoři a policisté podporovaní mnoha takzvanými neziskovkami, které přímo či přes prostředníky platí vládnoucí skupiny v USA. Co myslím vládnoucími skupinami? Těžko říci, jak moc tam patří americký prezident, ale patří tam ti, kteří vymyslí třeba boj s terorismem, nebo korupcí či za svobodu a vnutí jej silou či intrikami téměř celému světu, prostě proto, aby měli víc moci a víc peněz. Terorismus jim nevadí, když jej používají sami k dosažení svých cílů, totéž platí o korupci a svobodní lidé pro ně znamenají ohrožení. Chtějí absolutní svobodu pro sebe a totální moc nad ovcemi.

David Rath


<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > Zazo je David Rath a piše z basy
<reagovat 
Čtenář - 11.1.2015 > v base nejsem
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter