Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Proč jsme lhostejní když se jedná o lidská práva jiných - jsme prostě jen barbaři- čím jsme
Autor: mamlas (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 21.5.2015 > Co to tu plácáš.Vždycky to tak bylo.Angláni stříleli jako zvěř černé ještě před 40 ti léty.Žádná změna.Silnější zabije slabšího.Žádná lidská práva neexistují.
<reagovat 
Čtenář - 21.5.2015 > V tom to je.Osle ! Deník Guardian zveřejnil podrobný profil obří globální, avšak tajnůstkářské ropné společnosti - Schlumberger - o níž jste zřejmě nikdy neslyšeli. Přestože je to jedna z nejvlivnějších firem na světě. Zaměstnává více než 100 000 lidí, kteří vyhledávají ropná ložiska a těží ropu ve více než 85 zemích světa. Firma Schlumberger má roční příjem 48 miliard dolarů, má hodnotu vyšší než 117 miliard dolarů, má více zaměstnanců než Google, má vyšší obrat než Goldman Sachs a má větší kapitálovou hodnotu než McDonald's.


<reagovat 
R.Mareček (Občasný) - 22.5.2015 > Každá společnost,jako jednotlivec prochází vývojem,my ze středu evropy nemůžem hodnotit podmínky dělníků v Kataru.
Natož v Bangladéši.Ještě nejsme na úrovni,aby nás to zajímalo do té míry ,abychom něco zásadního podnikli.
Ale každý může začít sám od sebe,třeba nekupovat ty tryčka,méně spalovat ropu,a nejlépe myšlenkou.

<reagovat 
 Čtenář - 22.5.2015 > R.Mareček> pěkně naivní.Tak pro žáčka 2 třídy ZDŠ ( hehehe meně triček - no to už budou i bez toho dolaru na den)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter