Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 6.6.
Norbert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ovečky zaběhnuté z kolekce Různý historky
Autor: jelen (Občasný) - publikováno 25.3.2003 (09:17:10)
další v kolekci>


 jelen (Občasný) - 26.3.2003 > Hanele> Nemyslim, že je to jinak, než jsi popsala. Snažil jsem se popsat nějakou skutečnost, jejíž působení, je jistě velice individuální a k tomu popsat působení, na sebe, jako jedince, nejsem tabula rasa. Smrti se bojím, tedy pokud na ni myslím, což je velice zřídka (když podnikám něco rizikového), ale skrze výše popsané děje jsem ji pochopil, jako jeden z procesů a pochopil jsem život, jako neustálý koloběh. Na vlastní oči jsem se přesvědčil, že je vše na svém místě. Věci, o kterých jsem jen četl, se pro mne staly samozřejmostí, chci se vydat cestou k pokoře. Těžko může působit text, stejně jako být očitým svědkem. Měla to být inspirace, nebo snad manifest mého osobního převratu, snad záchytný bod, aby vnitřní harmonie, kterou cítím nebyla jen dočasným stavem. Snažim se nemyslet na zlý, udržet hlavu čistou, cítím ůlevu, jako kdybych se zbavil břemene. Sakra, mám rýmu, v hlavě husto a již píšu z cesty.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli jelen
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(2) 3 4
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter