Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlava,-
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 24.6.2016 (19:42:51)
A4 malba 2016


Poznámky k tomuto příspěvku
neandrtalec (Občasný) - 25.6.2016 > zajímavá výtvarná zkratka
Body: 5
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 27.6.2016 > neandrtalec>  Tak nějak se to vyvíjí,- zdravím a děkuji,.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > .. stručně pojednaná krajní situace :-)..., jeden z těch jednoduše nejvýstižnějších..., to mě fakt moc baví
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 27.6.2016 > Mima>  Díky,.
<reagovat 
Mima (Občasný) - 27.6.2016 > P.S.... když teče do bot, nemusí zrovna ještě téct do nosu.. Ale i.... topí se kočka, topí se pes, topí se celá ves... Jen sova moudrá ví, proč chtěla být někdy tehdy zrovna sovou..., ale všeho do času. Člověk je vzdělaný amatér..., většinou mlčí, když by neměl, a řve, když je už téměř pozdě..., možná něco o tom, "zač je čeho loket"....
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 27.6.2016 > Mima>  Je to zajímavé, co se všechno v "díle" objeví,. Tvořím obrázky tak nějak "automaticky", a potom jsem sám překvapen. A když tedy udělá někdo tak úžasný rozbor...,.- Tak moc zdravím a děkuji,.!
<reagovat 
 Mima (Občasný) - 27.6.2016 > Li-po11> Děkuji a zdravím taktéž:-)..., ani nevíte, jakou jste mi udělal radost! Sleduji už sporadicky Totem, a více Vám podobných autorů zde nevidět. Připadám si přitom jako veverka, co louská velmi tvrdé oříšky, a velmi často se vůbec k jádru nedostane... Což je v pořádku, takové už obrazy bývají.. Autor něco "automaticky" tvoří, a spolu s divákem se každý něčemu jinému diví..
Přeji krásné léto :-)
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 30.6.2016 > Mima>  Také přeji vše krásné,.
<reagovat 
eddie1111 (Občasný) - 6.7.2016 > ...slibne.......
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 6.7.2016 > eddie1111>  Tak díky a zdravím,.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter