Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 28.6.
Lubomír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Slovo tvořivé z kolekce Velryba
Autor: j'en ai marre (Občasný) - smazáno


Felipe (Občasný) - 1.4.2003 >

Cmelaku, nic ve zlem - zajimalo by mne, proc by melo byt slovo vyrcene "nejvulgarnejsi obcennosti", nevim proc by  vyslovene  "prichazelo o vaznost" a proc by melo "predpokladat svou vlastni negaci". Za vulgarni obscenitu lze povazovat text postradajici smysluplnost, klamajici ctenare, vlekouci ho do mystickych bazin nejasna. Takovy text musi pochopitelne pocitat se svou negaci.

 

Co pises o sve tvorbe chapu lepe, ma to ale jeden hacek. Clovek, jenz v hledani sve duse kdesi na pomezi slovnich vyznamu rezignuje na jasnost, realisticnost, kratce ztrati pudu pod nohama,  takovy clovek muze snad okouzlovat podivnou, temnou poetikou svych textu, zahy je ovsem odhalen, paklize ma jasnym prozaickym zpusobem cokoliv rici. (Ted nenapadam nikoho konkretniho, mluvim v ryze obecne rovine...

 

Archetypalni zkusenost, hrome - to uz je opravdu tema na jinou diskuzi; nerad bych opet v rozmachu popsal celou obrazovku.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Felipe
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter