Pravidla pro publikování příspěvků v Galerii Každý registrovaný uživatel má právo publikovat denně jeden příspěvek a systém automaticky posouvá každý příspěvek navíc na další dny. Všechna díla publikovaná v rámci uživatelské sekce magazínu TOTEM se stávají součástí rubriky Váš prostor. Náhledy výtvarných děl vložených do Vašeho prostoru se zobrazují v Galerii, ale redakce má právo příspěvky, které neodpovídají filozofii TOTEMu jakožto internetového kulturního magazínu (zejména různé "výcvaky" zachycující vrcholné fáze alkoholových dýchánků) z Galerie vyřadit (ale ve Vašem prostoru vidět budou).
Redakce si vyhrazuje právo vyřadit do rubriky Odpadkový koš ty příspěvky, které porušují zákon (propagace rasismu, nacismu apod.), útočí na jiné uživatele, nebo podle názoru redakce překračují úroveň slušnosti. Opakované porušování pravidel nebo útoky na ostatní uživatele mohou mít za následek zamezení možnosti vkládat příspěvky, případně úplné zablokování přístupu na TOTEM.cz. APEL především na nové uživatele! - prosíme, zařazujte své příspěvky při jejich vložení do příslušné rubriky i podrubriky, je to důležité kvůli zobrazení příspěvku zde v galerii i v dalších souvislostech. Když si nejste jisti, je tu i rubrika Fotografie - ostatní. Díky!
|