Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
V prostoru,-
Autor: Li-po (Občasný) - publikováno 22.3.2017 (21:36:30)
A2 malba mix media 2016


Poznámky k tomuto příspěvku
P.V.Ctihodný (Občasný) - 22.3.2017 > Nápad docela dobrý, ale provedení trochu humpolácké.
Body: 3
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 24.3.2017 > P.V.Ctihodný>  Je to záměr,- zdravím a díky,-
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 23.3.2017 > líbí
Body: 5
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 24.3.2017 > zochrova>  Díky a zdravím,!
<reagovat 
Claw (Občasný) - 23.3.2017 > Prostor se ti nezuzuje.. Ale na prvni pohled hezky :)
<reagovat 
 Čtenář - 24.3.2017 > Claw> …
x1
x2
Prostor se mu nezuzuje
protože tam má zízaly
přesně podle směrnic
z předměstí Bruselu
a to podle našeho zpravodaje
plně dostačuje.
Podrobněji zde:
OKO-335% > 100% + 35,016 km
BRÝLE s tlačenkou (11 plátků)
NADPRŮMĚRNÝ sínus a kosínus.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 24.3.2017 > Claw>  Jsem rád, že se líbilo,- zdravím,-
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 24.3.2017 > čtenář>  Výstižná báseň,- zdravím,- :)

<reagovat 
Sallybill (Občasný) - 24.3.2017 > Jak se na to dívám, líbí se mi to čím dál víc. Ne všechny vaše prostory dokážu proniknout, ale tenhle je... Až se z toho chce zvracet. Chtěl jsem to říct jinak, ale nenašel jsem výstižnější formulaci. Opravdu prostor.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 28.3.2017 > Sallybill>  Každý někdy vejdeme do ulice kde se nám nelíbí,- třeba jsou na zemi odpadky,- domy jsou otlučené,-- jsme na výletě,- tak ten prostor musíme projít, až tam, kde je zase hezky,-- díky za inspirující komentář,-
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 29.3.2017 > Li-po> Zdá se, že si nerozumíme, což po takovém komentáři nepřekvapuje. Mě to evokuje prostor po průchodu singularitou, kdy ten "Lipovský" rámec je jen v mysli pozorovatele, aby se ten nezbláznil zíráním do prostoru nevídaného, nepředstavitelného. Skvěle proto působí ta rozhozená realita: tvář bez těla, brýle mimo tvář... Může to být i pohled na sebe sama. A mezi těmi kousky pomíchané reality prosvítá nekonečně bílý prostor, tak sugestivní, až se jednomu točí hlava. Čili, obraz se mi nejen líbí, ale uchvátil mě.
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 29.3.2017 > Sallybill>  Tak to jsem rád, že se vám obraz líbí,- myslel jsem, že ta postava holčičky, vzhledem k tomu "prostoru", vám vadí,- ale já jen nějak automaticky namaluji co cítím,- vidím, že je to dobrý,- právě- "teď",- a skončím práci, Vy jste udělal krásný rozbor díla, jak to cítíte vy,- tak moc děkuji,- jestli obr. ještě najdu, tak vám ho pošlu, jak bude trocha času,- zdravím,!
<reagovat 
 Sallybill (Občasný) - 1.4.2017 > Li-po> Ta holčička je geniální nivelační bod. Čistá jak zákon sám a přesto dokonale cizí v tom absolutním prostoru, kde člověk prostě nevydrží. A tak se k ní vrací a vrací, leč smyslu nenalézá.
Samozřejmě by mě potěšilo obraz vlastnit, ale zdráhám se takový dar přijmout. Byl bych radši, kdybyste to nevyslovil.
Pěkné dny a zdravím.

<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 2.4.2017 > Sallybill>  Ano, také tam vnímám to napětí,-- Obrázek je jen na papíře, a snad to bude jen A3,- čím větší, tím víc, se špatně posílá,- doufám, že ho brzy najdu, a pošlu během týdne, rád,-- zdravím!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter