Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 21.9.
Matouš
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
geometrie mysli
Autor: bůch (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
careful (Občasný) - 27.6.2017 > Tvou koncepci umění sice nechápu (respekrive si myslím, že jsou to broskoviny, které za umění považují jen místní zoufalci), stejně jako polovinu jiných zdejších výtvorů, ale pokud vyhodili někoho za názor, je to stejně blbý jako uvěznění za plakát...
Každopádně si nejspíš bělošká profesorka z univerzity asi taky americké myslela, že jí všechno projde a moc si otvírala hubu.:D
<reagovat 
 careful (Občasný) - 27.6.2017 > bůch> Určitě, hlavně pokud něco zaplatíš.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 27.6.2017 > bůch> Mýlíš se. Hodně se mi osvědčilo být na lidi krutá. Pak se tě snaží ranit, což se jim občas povede, ale zároveň to ukáže, kde musíš zamakat, nebo se prostě smířit s tím, že v tom nejsi dobrej. Já třeba zjistila, že poezie mi nikdy nepůjde a mám se zaměřit spíš na prózu a spoustu jiných věcí... mé věci bývají komentovaná víc než díla chvaličů.

... a že mě nikdo netýral... ani ne, mno tři se o to pokusili. Jeden se mi dodnes omlouvá a cpe, jeden spáchal o pár let později sebevraždu a třetí se oženil a i manželka od něj utekla, protože byl prostě podobný pánovi z příběhu.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 27.6.2017 > bůch> Bych hádala, že jsi Jára z hory, protože ten vdílech bleje něco o Bohu a podobných věcech.
Tedy v těch pár, co tu má, protože starší díla nejspíš maže a když ne on, tak je maže jeden z bugů, kteří splývají s geniem loci.
<reagovat 
 careful (Občasný) - 27.6.2017 > bůch> Jaký debil může chtít trávit léto v Praze? A abych věděla, že umíš psát, musela bych nejdřív taky něco od tebe vidět... navíc moc nevěřím na to, že to může někdo někoho vyloženě naučit. Každý z těch, co jsou opravdu dobří, píše jiným stylem a používá jiné postupy. Nerada bych skončila jako něčí výborná replika. To budu radší blbý originál.:D No, ale pozítří mám v plánu poslat sem autoportrét.;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter