Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dual
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 19.7.2017 (12:32:05)
Dual - informel , recyklovane plasty různé zpracovávané v průběhu několika let, jedná se o příběh Rembrandtova zaživa staženého volá v jehož břiše žije ptáček smrti tak jak ho viděl můj bratr nebožtík budiž mu země lehká, a tak jak jsem ho svým básnickým zpusobem za léta prevypravel v tomto díle..chci tím oslovit hlavně ty který mě nazvali psychem aby věděli ze fakt psycho jsem 😁


Poznámky k tomuto příspěvku
 čtenář pollock - 19.7.2017 > Fazekasch> Člověče přesně nevím odhadem tak 8 let patří k nemu jeste graficky list ale ten zde asi radsi nezverejnim😉
<reagovat 
čtenář střevní chřipka - 19.7.2017 > psycholožka si musí být samo sobě každý psycho :-) To rozhodně nebylo myšleno nijak zle, umění a zjitřelá mysl sahající do sfér všemi směry, to tak nějak souvisí. Tohle je nechutné a morbidní, přesto poetické, elegantní. Zaživa stažený ptáček smrti v Rembrandtově břiše, nebo co to má být, vypadá to jako potrhaná tkáň, střevní enzymy, struktura, kterou má každý rád, tak nějak ze života. Umíte i to hnusné udělat s poezií - to je dobře.
<reagovat 
zochrova (Občasný) - 20.7.2017 > interesant
Body: 5
<reagovat 
Li-po (Občasný) - 20.7.2017 > Dobře nafoceno, krásná struktura, zajímavý obsah, perfektní dílo,!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 20.7.2017 > Co má znamenat ten text, snažíš se vzbudit soucit? Anebo ses dal na vyprávění příběhů slovem když to vizuálně nezvládneš? Jinak to slůvko "recyklované", nádherné slovo... recyklace, to je přesně jako tvoje tvorba. Recyklace technik minulosti, recyklace přístupů k tvorbě, recyklace ve vnímání abstrakce. Jako 50 let zpátky. Ale neboj, je vás takových dost, vy jste ale aspoň naivní romantici, skoro až roztomilí, sice umělecky nedůstojní, zato však neškodní. Pak je tu druhá skupina zoufalců, a to je ten tvuj Stratil a jemu podobní exhibicionisti z uměleckejch škol, ti jsou horší protože domrdávají ty poslední záblesky názorů u společnosti že dnešení umělci nejsou hipsteři s aspergerem a netalentovaný líný hovada který se slejzaj do ghett, hulej trávu a dělaj bordel.
<reagovat 
 čtenář pollock - 20.7.2017 > čtenář> A pak jsou tady trosky jako ty v zivote nic neudelali na nic skutecne nesahli a tento svuj mindrak si ventiluji na druhych nejlepe citlivych lidech v oblasti umeni protoze to jsou snadno zranitelni a jdou s kuzi na trh a do tech se nejlip kope neboj z toho vyrostes taky jsem se unelected trefovat na komoru ale uz toho nezneuzivam jako se o to snazis ty proto tady nevystavuju svoje zasadni dila a neprezentuju svoje vychodiska jednak bych musel porad dokola poslouchat debilni kecy jako mas ty a pal bych hlavne nedostal patricnou reflexi a to rozhodne neni ten tvuj skrznaskrz negativni komentar hodne vypovidajici o tve frustraci..potreboval bys praci jak sul poslal bych te na plantaz krumpacem a jednak te molar s tim ze bys nevidel horizont a konec to by byl koncept pro tebe rozhodne ne atelier a soustavna prace v nem..to je az za zivotni zasluhy ktere ty nstopro nemas stejne jako vzdelani, moralku, pokoru a mnoho dalsich neduhu tak as nezlob ale vzbuzujes maximalne soucit..
<reagovat 
 čtenář posunovač na dráze - 20.7.2017 > čtenář> Na jednu stranu máš plnou hubu slov o současným zlu, na druhou zase o parazitování na minulosti. I když jsi to neřek přímo takhle, ale vlastně vyčítáš "Pollockovi" že jeho práce není současnější, že se víc neposouvá. Jenže autor nemusí furt něco posouvat a hlavně ne na úkor toho aby se vzdálil sám sobě. Důležitý je hlavně aby dělal to čemu věří a poctivě. Což se v "Pollockově" případě děje, troufám si myslet. Ten tvůj pohled mi přijde jako takovej odraz něčeho ze současnosti, proti který se kupodivu vymezuješ. Jakože někteří lidi chtěj pořád něco novýho, něco co tu ještě nebylo, a ještě k dovršení té nesmyslné drzosti pohrdají vším novým (nebo i starým) a nadávají na zlou dobu (nebo na všechno).
<reagovat 
 Li-po (Občasný) - 20.7.2017 > čtenář>  Vzpomínám na seriál Simpsnovi,- v jednom díle nastoupí do elektrárny nový pracovník,- když vidí jak se daří Homerovi,kterému vše vychází, a je veselé mysli, nechápe, že není doceněna jeho vlastní perfektní osobnost,- nemůže pochopit, že je žití, o něčem jiném,- dopadlo to, jak to dopadnout muselo,- závist vedla k nenávisti, potom k šílenství,-- v rozvodné skříni začal šahat na elektrické dráty, a vykřikoval, "Jsem Homer Simpson, mě se nemůže nic stát", :)
<reagovat 
 čtenář španělská chřipka - 20.7.2017 > čtenář> Dobře jste to napsal, taky na mě tento kritik působí dojmem, že dost dobře ani neví, co chce, co kritizuje. Lamentovat na současnost i na minulost dohromady, to chce taky talent :-) Dnes se dá umění pojímat od snahy o renesanční malbu po žití svého života jako umění, kde i ranní káva má být happening. Je fascinující, že to někoho irituje. Ale nadávat a deptat kvůli tomu někoho, s kým úplně nesouhlasím, to je přece ubohost. Když se mu nelíbí, jak to dělá Pollock, ať udělá něco lepšího ne?
<reagovat 
 čtenář kritik - 20.7.2017 > čtenář> Autor nemusí nic sám od sebe posouvat pokud bude mít za a) talent a za b) bude přirozený sám k sobě. Něco posouvat nebo tříbit styl jak se taky říká je podobné jako si koupit velkou mrkev a strkat ji sám sobě do prdele - což prej nemusí bejt úplně špatný pro mužskou prostatu? :D Nevim, každopádně tento autor má od základu znásilněné vědomí ohledně toho proč a jak tvořit, ve vztahu ke mně, jak dokazují naše jiné diskuze které mi mimochodem čim dál tím více připadají zbytečné protože začínám mít pocit plýtvání časem. On dělá umění pro sebe a svoje bližní a aby vyplnil čas a taky asi díry ve své duši nebo co, podle toho to taky vypadá. Je nové umění a nové umění. Křeslo ke kterému je izolepou přilepená diskotéková koule a ta zpívá, to je určitě něco nového. Je to však kvalitní umění? Problém je taky ve formě která třeba už kolikrát nedokáže pojmout obsah té doby ve které dnes žijeme a tvoříme. Psalo se tady o romantismu a je hezká představa chodit se stojanem na pole malovat jako Vincent, ale už jen když o tom píšu cítím jistou melancholii která inklinuje bohužel spíše tím patetickým směrem než něčím co by mě umělecky vzrušovalo. Chci říct, máme tu digitální technologie, 3D grafiku, pokročilou animaci.. netvrdím tradiční grafika je mrtvá, závěsný obraz je pasé, chci jen říct že tisknout různý tvary různýma barvama stále dokola jako kretén a čekat že se něco změní, to je prostě jeden přístup.. Hele já už fakt nemám čas se tady dále bavit, ta vzdálenost mezi náma (váma a mnou) je myslim patrná, až čas ukáže kdo jak dopadne, i když chápu že to není žádná soutěž. Mám ale rád tuto výhodu internetu, kdy si člověk může zdarma ověřit že stojí, díkybohu, na opačném pólu než většina. To je jediný objektivní ukazatel že jde správným směrem.
<reagovat 
 čtenář kritik - 20.7.2017 > čtenář> "kde i ranní káva má být happening" :DDD přesně proto miluju totem a proto sem chodim
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 21.7.2017 > čtenář> no jednoduše řečeno došel ti dech..už se smiřuješ s tím že talent nemáš to je dobře protože i pro ubožáky se najde pomoc jen musíš napřed přistoupit na to že chceš pomoct to je jako s těmi grafikami ano tisknu je stále dokola ale ne proto abych vyplnil cas nebo podobné pičoviny ale protože je to ta nejsnazší technika mnohem přirozeněji přijatelná pro diváka pak teprve navazují plasty až po reliéfy a sochy proto se v grafikách objevil reliéf je to spojovací laitmotiv mé tvorby který mi za léta dřiny u lisu ukázal jasně cestu - jak jsem psal grafika je pro mě něco jak psaní denníku nebo kreslení pro malíře.. mapuje pouze paralelně cestu k jiným technikám a způsobum vyjádření a to co všechno grafika přinesla bys mohl vidět až v mém soukromí a to si pečlivě střežím, ale můj koncept je natolik moderní že ty hromady grafik přebírám vytahuju jen ty zlomové a zbytek nabízím veřejnosti aby je motivovala a poté klidně všechno zničila protože pokud to dokázala jejíh účel je u konce a mě je jedno co s tím bude moje poslání inspirovat jen jednoho z tisíce nebylo marné a celá dřina když pomůže byť jednomu jedinému člověku stála za to..tohle už je ze života hochu a musel bys mě znát fakt dobře abys teprve koulel očima co dělám s penězi a ostatním komerčním svinstvem to nikomu fakt dokazovat nemusím ;) tak si zalez do té své díry a čekej na příležitost dokud nepříjde a dokud nebudeš připravený se já chytit jinak jsi ztracený alespon do doby než pochopíš věci jako je dělám já tedy těžko pochopitelnou věc já vím :)
<reagovat 
 čtenář kritik - 20.7.2017 > čtenář> a počkej na ten happening až se po kávě půjdu vysrat.. to bude performance
<reagovat 
 čtenář kritik - 25.7.2017 > Pollock> Tsss, spojovací laitmotiv vlastní tvorby, nepíšeš bokem taky na vlastní monografii? Nevadí. Několikrát ses tu otíral jak jdeš s kůží na trh, teď zas naznačuješ že svoje hlavní díla si střežíš a ukazovat je nebudeš, pak ale nesmíš fňukat když tu rozšlapu tyto tvoje studie protože k ním přistupuju jako ke špatným galerijním kusům - protože nic jiného to není, pouhé kompozice. Možná máš doma v garáží geniální sochy a monumentální plátna která se sama hýbou, ale když něco podobného co jsem od tebe dosud viděl, udělal před 50ti lety informelista nebo abstraktní malíř a vystavil to, nebyla to ostuda vzhledem k historickým okolnostem které jsme už přešli - a právě proto dnes to ostuda je - ukazovat něco, a ve tvých slovech číst filozofickou a životní hloubku která prostě s tím co vidím nekoresponduje a ani nemůže. Už jsme se o tom bavili - tragédie, temnota a současně světlo, příběh, nazvu to prostě obsahem. Abys mohl vyjádřit nějaký obsah, potřebuješ k tomu příslušnou formu. Jak jsi sdělil obsah, myšlenku, konkrétně u tohoto díla? Bylo to kompozicí? Barvama? Tvary? Ne, bylo to tím že jsi pod obraz napsal že to představuje poraženýho vola a že ti umřel bratr. A hle, tragédie je na světě. Teď to zkus znovu, dej mi prosím podobně silné drama ale beze slov. Na této úrovni abstraktního zpracování to čistě vizuálně nejde, prostě to není fyzický možné obtisknout duševní stav do kusu plechu nebo kapky barvy, a proto do tebe furt jebu, proto abstraktní umění fungovalo jen v tom historickém kontextu, proto spáchal Mark Rothko sebevraždu. Jeho díla se prodávala, peníze měl, výstavy, zakázky, všechno. Problém byl že chtěl aby lidi před jeho obrazama plakali, oni si je místo toho věšeli do obýváků a s úsměvem se nad nimi rozplývali jak jsou esteticky nádherné (což mimochodem fakt jsou, stejně jako tvoje práce). Rothko jednoduše neměl tolik potřebný formy aby vyjádřil to co chtěl. Ale jako umělec neselhal, zase, byl první kdo takto simplifikoval formu do té míry že jí přerostl obsah a v určitém ohledu se dostal za hranici jakéhosi absolutna, proto ho vidím spíš jako mučedníka který udělal to co musel aby šel příkladem ostatním, možná v tom je ta tragédie? Ale u tebe to je absurdita a pošetilství dělat něco podobného a nepoučit se, těch příkladů z historie tu je myslím dost. Možná bys mohl napsat proč vlastně vůbec tvoříš, možná tě skutečně zajímá jen estetika a dekorace, v tom případě bych se ti moc omluvil, ale měl jsem pocit že chceš svojí prací komunikovat se současným divákem a k tomu nestačí pouze krvácejí srdce. Možná bys to měl otočit, psát deník slovama a skutečnou tvorbu vyjadřovat tak jak to je uctivé k těm velikánům kterým tu skládáš pocty. Protože pokud tvoříš i když jen přibližně jako oni před 50ti lety, je to stejné jako by ses jim vysral na hrob. A v tom spočívá tvoje dualita :D. Přeber jejich filozofie, čti jejich myšlenky a dopisy, kochej se jejich pracema. Ale proboha, tvoř současně. Ale zase ne jako dementi Stratil a Helán :D. Hej sorry fakt nevim co z toho vezmeš, nedokážu pořád věčně držet poker face, věř mi že mi to taky celý přijde jako špatnej vtip ale zkus nějaký záblesky vysát a zbytek odhoď a pohrdej mnou.
<reagovat 
 Pollock (Občasný) - 25.7.2017 > čtenář> víš jsi fakt marný protože jak jsi uznal odsoudil jsi i moje věci které jsi nikdy neviděl tak teda těžko můžu udělat něco co by se tobě zavděčilo že? prostě jsi magor který nemá nic než pár teoretických znalostí což je naprosté hovno bez talentu nebo potřebné sebekritiky..prostě nenávidíš moji osobu a můj život a jak jsem napsal takových jako ty potkávám denně mraky ..nemůžu ti za to že jsi se sebou nespokojený už to pochop nikdo ti nebrání natřít mi to a ukázat ten tvůj nesmrtelný koncept který nikdo nedokáže udělat v tom jsi stejný jak akdemici kdybys chodil do školy tak bys to věděl..věděl bys že tlápeš stejné hovna jako oni protože už pro tebe všechno bylo objevené ale pro mě ne synku já mám oči dokořán ne jako ty vychcané dírky do lebky v tom je mezi námi propastný rozdíl a ty to víš líp než já tak se klidně přestaň snažit protože moje snažení to opravdu neposune nikam ;)
<reagovat 
 čtenář pollock - 30.7.2017 > čtenář> Ještě něco k tomuto plastu synku zijes v době kdy jsou plasty součástí všeho co vezmeš do ruky ..v době recyklace a nejen digitalu jak si myslíš naivně jak blbeček ale bez plastu by ses ani nenazral debile ..proto není moc soucasnejsich materiálů a moje zpracování plastů je hlavně o - recyklaci plastu a to samo o sobě je téma jak hovado a naprosto seru na to že už to někdo používal přede mnou to naprosto nehraje roli pokud to uchopim po svém a to dělám a dobře..proto jsou tvoje teoretické načtené data naprosto k hovnu hlavně když ty sám si z nich beres jen co se Ti hodí a nejsi schopný chápat historii v kontextu celé doby a života potom ti nezbývá než všechno soudit jak amatér který je mnohem horší než akademici svou nabobtnalou sebeduverou, která je jen klam a má působit hlavně na okolí protože ve skrytu duše te začne szirat nejistota když před tebe někdo staví svou tvorbu a ty jo najednou musíš zařadit do toho svého chudokrevneho schematka které ti má sloužit jako opora v té tvé ubohé pseudoizolaci..opravdu vzbuzujes lítost a jsem rád že jsi tady setrval a vyblil se celej, teď můžu s klidem říct že stejně jako se Tobě hnusi děcka na uměleckých školách tak mě je zase zle z tebe..z tvého prerostleho ega kterým se tu chlubis a nemáš k tomu důvod..Jsi zamindrakovany chudák a doufám že se z toho hned tak nedostanes protože potřebuješ výprask před kterým se tak urputně schovavas ale já ti ho dávat nebudu na to jsi příliš malá ryba a příliš velky domyslivy blbeček
<reagovat 
abstraktní tvoři (Občasný) - 4.8.2017 > rána do břicha (a do dechu)
Doporučil 
<reagovat 
 čtenář Pollock - 9.8.2017 > abstraktní tvoři> správně tak jsem to přijmul..tak jsem to dal ven ;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter