Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
F.ridrich II. Veliký ..
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 26.11.2006 (13:12:09)

"(( "

 

F.ridrich II. Veliký během sedmi ..u leté války psal v zimě svému bratrovi dojímavé dopisy, aby ho přiměl s jeho vojskem k rodinné výpomoci.

Fridrich II. Veliký si po nástupu na pruský trůn ponechal ve funkcích i ty generály, kteří ho v minul.osti chtěli nechat popravit, a vyslouži si tím jejich dalekosáhliou věrnost a oddanost na bojišti i v jeho politice.

 

Fridrich II. Veliký


L. Trockij mohl být oprávněně považován za jednoho z nejschopnějších politických manažerů i politiků patřit mezi nejslavnější lidi 20

. století, kdyby bojoval něco jiného.

Tento počítač umí např. toto:

Na tomto počítači je možno např. toto:

skladovat fotografie, fily a videa, a prohlížet si je i se zvukem

pouštět CD disky ..romy i se zvukem

skladovat obrázky i ve vysoké kvalitě, prohlížet si je a tisknout, ..., apod. .

-psát, prohlížet, opravovat a skladovat písemné dokumenty nejrůznějšího druhu

-pokud se toto PC (( personal computer )) pčipojí k internetu, je možno :

psát, prohlížet, odesílat a přijím.at e-poštu, ..., apod. .

prohlížet, v případě potřeby i kopírovat, ukládat a někdy i modifikovat ..veškerý obsah internetu, např.:

..-p ..ú oslouchat televize i rádia buď v ..reálném čase, anebo z archivu - některé nabízejí většinu svého obsahu ..za mnoho let dozadu

-prohlížet, zvětšovat (( přibližovat ..( ))a v případě potřeby většinou i kopírovat, ukládat či tisknout mapy či letecké nebo družicové fotografie ..celého území planety Země (( včetně své ..í ho domu a obce, ..., ..) td. ))s výjimkou nNěkterých vojenských území, či států, jako je KLDR, Kuba či Irán, ..., apod.

-sledovat diskuze téměř k jakékoliv záležitosti na světě, a ..ppřípadně se svými názory do těchto diskuzí i vstupovat

-objednávat a nakupovat zboží s výra z ..y nou slevou (( včetně potravin )) oproti kamennému obchodu v e-schope ch r

-sledovat zpravodajství na nejméně několika tisících serverech a zpravodajských portálech tiskových agentur, televitzí a r ..r adií, časopisů dalších a periodik z celého světa, ..., a vyjadřovat se k jejich obsahu případb ně v diskuzích

- -vyhledávat informace -či pátrat po některých lidech- na facebooku, ..., twiteru, ..., a několika dalších serverech

-vyhledávat informace k lékům a k jejich účinkům, k potravinám, k vínu apod. , ..., k bylinám, houbám, ..., k ovoci, ..., atd., apod.

-využívat překladače slovíček přinejmenším do .. do cca ba ..z a ..do několika desítek jazyků tohota světa,

-vyhledávat rady a informace moudrých a chytrých lidí, ..., nebo i některých politiků, ...,

apod. :), ..., .. .

 

- vyhledávat e-adresy nebo i ..běžné adresy některých zastupitelů a dalších politiků, ..., a psát jim

-

-kopírovat,modifikovat, ..., ukládat a

skladovat soub ..v ory a složky nejrůznějšího typu a druhu, a ještě ..mnoho a mnoho dalšíích věcí. .

.

-vstupovat do databází, které jsou přístupné bud volně, anebo za ..š poplatek, např. do:

KN

sbírka zákonů ČR, i téměř kteréhokoliv jiného státu na ..tomto světě

vojenské archivy

archivy a dokumenty měst a obcí dké archivy a dokumenty n ..h ejrůznějších institucí státu

 

archivy a dokumenty spolků, klubů, o.s. apod. po celém tomto světe po ..celé této zeměkouli.

atd., apod.

 

 

 

..

Trojkrejcar některým lidem škodil na duších, a tak by na všech lichých platidlech měla být nejméně čslice p ..š ět

C..V ísař Franc Josef vstával do své ..í ho úuřadu ve čtyři ráno, a tak nám to, celému bývalému rakousko uherskému národu po něm již zůstalo, narozdíl např. od všech anglických zemí .

Sisi vadilo, že jako císařovna musí podle dvorské etikety nehorázně plýtvat vysokými rukavicemi a jezdeckými botami . a tak to potom zatrhla.

Císař Franc Josef se např. proslavil i tím, že měl ty samé zašívané spodky po téměř 60 let svého úřadu.

Nevzdělanému venkovskému obyvatelstvu se zdálo ještě i 20 let po Rakousku uhersku, že za R ..r akouska bylo lépe.

Když cisaři F. J. řekli v r. 1914, že rakousko-uherská vojska dosáhla v Haliči významného úspěchu ..m proti Rusům, tak jim odpověděl, že tak to začíná vždycky.

 

F.ridrich II. Veliký si nec ..v hal stát stan ve Slezku i po válce, a zval si tam vyslance z Evropy, ab y na ně u ..j dělal dojem při jeho plápolající sv íčce ve větru.

 

F.ridrich II. Veliký zrušil v Prusku cenzuru, a stal se tak vžýjimkbou v jeho době.

F.ridrich II. Veliký , když jeho lid o něm četl pmluvy na plakátu na vratech, nechal zastavit koně, a pověsil to a nechal ho pověsit vce dole, aby na to lépe .viděli ,

 

Voltaire napsal F. obdivné dopisy o jeho cenzuře, kterou nechal zrušit.

K arel Veliký postupoval v Evropě tak, že poslal napřed veliké kláštery, které byly i školami a hospodářskými centry.

. F.ridrich II. Veliký před kaž ..ý dou bitvou psal do rána básně a meditoval, a tak se dožil pokročilejšího věku nedž ti , co tam padli.

F.ridrich II. Veliký

Marie Terezie se kvůli F. necghtěla moc ročilovat, protoře byla zrovna ě t+hotná.

Generá ..ž l Laudon mu nejvícr šlapal na paty.

Kateřina Veliká byla Němka, ale přitom u dvora silně nutila své okolí mluvit rusky

Obyvatelům Slezka to mohlo být docela jedno, protože Prusové také mluvili německy, a navíc daně stejně vždy platili tomu, kdo si je dobyl.

V době třicetileté války vojska zabavila úrodu venkovskému obyvatelstvu i několikrát ..ročně do roka, takže je potom přestávalo bavit pracovat až do úmoru na polích.

Jan ..ˇA Ámos Komenský je v Brně a okolí všeobecně neoblíben, protože na ně bezohledně poslal ..š Švédy v r , což se mu dá jet stěží odpustit.

Měšťane vyrazili ..u z Brna k protiútoku např. tehdy, když po bouřce uvízli ..š Švédi v zákopech až po krk v blátě, a k ..f dyž měli zvhlá děla i muškety .

;

Švédi se podkopali pod město, ale BrŇáci je slyšeli, i když nebyli vidět, a prokopali se jim naproti.

Tor son si myslel, že je Brno

Císař poslal Brnu po ..i sily s jídlem a střelivem příkopem Švédům rovnou pod jejich nosem.

Po Husitech byli Švédové dalšímu ..i škůdci z Čech, brněnská odvaha k obraně rodného města a okolí ale odolala i teď.

Rozdíl opraoti Praze byl v tom, že Pražané zapomněli, že mají díru v hradbách za na Hrad ..fčanech, ale Brňané si ji u kostela sv. Tomáše s vypětím sil včas zazdili.

Výhodu měli Brňané před Švédy hlavně v tom, že mohli být při boji doma nebo ve sklepě.

Někteří Brnané nesli nelibě, že nechal před Švédy tak hladce dohola vyčistit území před hradbami, po vítězném boji to ale většinou přešli mlčky.

ŠVéd ..ové i měli s postupem času asi také hlad, i když byli zvenku.

 

 

 

 

 

 

 

..

..

Na paměť toho si nechalo Brno dodnes ve znaku císařskou rakouskou orlici, což je trnem v oku některým Čechům na od ..p aj kových koších, kde jsou i plasticky.

Ze Špicb .rku dostřelili obránci v pohodě až na N k tramvajové trati na Husov ..u ě ulici.

" ))."



Poznámky k tomuto příspěvku
Zeanddrich E. (Občasný) - 25.7.2017 > "(( ..


..))."
<reagovat 
čtenář ..maly David. . - 26.11.2018 >




Vsadim se s Tebou vo co chces ze vyrocich J Krista najdes pokazde neco novýho. Zapsali je ti se kterymi chodil zde dole po zemi kdyz tu byl -4 evangelia v N Z.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter