Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BELLOVA TEORIE - REVOLUCE V CHOVÁNÍ LIDSKÉ RASY?
Autor: HACKMAN (Občasný) - smazáno


HACKMAN (Občasný) - 22.4.2003 > Okino
Ten citat je skutecne z Opitzovy knihy ))) bylo to tam sepsáno maximálně jednoduše, stručně a srozumitelně,

Filip
TAK NAS LASKAVE PRESTAN POUCOVAT O CEMSI, V CEM NECHAPES ANI ZAKLAD!!! Napsal jsi:
Ta věta tě prozradila synku ! )))))) hezké, moc hezké !

Centaur
ABY CLOVEK NAPSAL, TO CO HACKMAN, NEMUSI ROZUMET KVANTOVE MECHANICE, ALE JEN JEJIM ZAVERUM, KTERE SROZUMITELNE JSOU. ALE MYSLENKA TYPU: VIDITE, ZE VSECHNO JE RELATIVNI A NIC ABSOLUTNI, DOKAZUJE NAM TO I TEORIE RELATIVITY, JE TROCHU SMESNA. Napsal Cenatur
Jen malá poznámka. Pokud si srovnáš na jaké úrovni byla věda za Kopernika, kdy se věřilo, že nic nemůže lítat, co je těžší jako vzduch a na jaké úrovni je dnes, pak jistě není až tak těžké domyslet, že za 100 let bude pohled na tento svět zase poněkud jiný…..nebo jinak …. ještě před 15 lety by se mi na univerzitě vysmáli, kdybych tvrdil, že v podmínkách 450 stupňů Celsia a při tlaku 4 tuny na jeden centimetr může existovat živá eukaryontická buňka se všemi mitochondriemi, endoplazmatickým retikulem atd. a že může žít, rozmnožovat se stejně jako v podmínkách ve kterých žijemy my. Nemusím ani zdůrazňovat jak se posunula hranice lidského myšlení kupředu, když Japonci v roce 97 vytahli ze 4km hloubky tyto živé organismy, které tam žily v několika set stupňové teplotě.
Při současném rozvoji duchovného vědění a technologií, nebržděni křestanským a jiným dogmatismem, nahlížíme do sfér, které nejsme dnes schopni svými smysly ani pochopit, ne tak jim rozumět. Jen několika jedincům, kteří jsou v pravé chvíli na pravém místě a mají odpovodající činnost mozku je dáno, aby naznačili lidem to, co pochopí až mnohem později. Nemyslím si ani náhodou, že je to směšné. Bylo by dobré si k tomu přečíst pár věcí. Macháček mi vždycky řekl, když si nebyl jisty: „Zeptej se me na to za tyden, musim si to promyslit…to je dost dobra rada ))))) ale tu by si měli spis precist jini ))))
Lit: Albert Einstein: "Worte in Raum und Zeit", Herder Verlag Einstein, Podolsky, Rosen: "Can Quantum Mechanical Description of Reality Be Considered Complete? , Physical Review 47, 1935
Ale jinak ten článek jsem poslal na Totem proto, že je v něm velmi laicky, jednoduše vyjádřena stará duchovní pravda, že všechno souvisí se vším. Vím, že tento názor je většině naprosto cizí, protože ho nejsou schopni akceptovat svým rozumem, protože jejich způsob myšlení je jiný, ale to není důvod tvrdit, že nic takového není možné. Může člověk chodit nebo psát a opravovat po sobě chyby aniž by viděl? Já tvrdím, že může. Může vidět i jinak než očima. Ne každý je toho schopen, ale může. To však znamená, že člověk takové schopnosti má, ale když je nerozvíjí, tak pro něho neexistují. Ale to neznamená, že nejsou !!! Víme o tom světě příliš málo, než abychom mohli soudit co a jak se děje. A pravdy se mění, stejně, jak měníme a rozvíjíme naše schopnosti vnímat tento svět. To platí pro jakoukouliv činnost člověka.
PS jinak se omlouvám, že nereaguji na vaše připomínky, ale jsem teď mimo internet a nechávám si ohlasy jednou za čas zasílat poštou jednou moc šikovnou veverkou ))))))


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli HACKMAN
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter