Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 14.11.
Sáva
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BELLOVA TEORIE - REVOLUCE V CHOVÁNÍ LIDSKÉ RASY?
Autor: HACKMAN (Občasný) - smazáno


 Miroslav Langer (Občasný) - 26.4.2003 > Filip Sklenar> 

Hezky jsi plácnul vedle

 

1. První Tvá námitka je nejlepší, ano, to je námitka proti základní myšlence textu. Ale je to pouze otázka, ptáš se, co mají kvanta společného s čuráním - a to právě se pokoušel Hackman vysvětlit. Takže jsi se dopustil důkazu kruhem: Hackman špatně vysvětluje, že vše souvisí se vším, protože nevím, jak by vše mohlo souviset se vším.

 

2. Druhá námitka je námitka proti formulační neobratnosti. Asi takové, jako když Ty píšeš, že kupecké počty jsou věda - to je větší veležvást.

 

3. Pravda nemůže být uchopena výhradně racionálním myšlemím. Tohle slovo jsi vynechal schválně? Velmi podstatně mění obsah věty. U soudu platí, že důkaz získaný nezákonnou metodou je neplatný. V argumentaci vlastně taky.

 

Ale nadávat umíš.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Miroslav Langer
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter