Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
POSLEDNÍ ? VZKAZ NEJPOSLEDNĚJŠÍ INCE
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 15.2.2019 > Už to zas začíná!!! Já jim říkal, když jsem tě sem přived, že bude prča! Tys Jardu Štercla nezažil, ale s ním byl Silvestr zábavný, ne, jako dnes, navíc, nikdo se neuměl smát sám svým fórům jako on. Ještě Menšík... Tys zapomněl ale na jednu maličkost. Inka uvedla tebe, ale ty Inku. Je hloupá, že svoji náhlou popularitu neuměla dovedně využít, já bych z toho vytřískal aspoň Literu.
Doporučil 
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 15.2.2019 > no a aby tvůj vzkaz nezapadl... to je jak, kdyby sis tu Inku objednal u Soukupa, čoveče, přišla v pravý čas, mně teda nedala za uši, ale taky jsem si štrejchnul na vlně její-vaší popularity! Smočil jsem, jestli mi teda rozumíš... A neboj, je to tvoje holka, viděls ji první! LÍŽEŠ, CO? TEĎ SI LÍŽEŠ ZASLOUŽENOU SMETANU USPĚCHU...
Body: 5
<reagovat 
čtenář obdivovatelka - 15.2.2019 > vtipnej striptér a pornoherec, tak to tu ještě nebylo!
<reagovat 
čtenář Heleňák - 31.5.2019 > No tak snad má ta Čúrymůra aspoň řádně holou vulvu, když už neumí psát a je to agresivní senilka s inkontinencí baby Jagy!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter