Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 23.11.
Klement
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
tvář
Autor: kyby (Občasný) - publikováno 12.4.2003 (16:46:35)


čtenář Gino Hasler - 13.4.2003 > Problem je jednak ve stinovani ( jeji prava licni kost je OK, ale ta leva ma highlight moc nizko, coz dela pod okem propadlinu a deformuje symetrii obliceje) a v anatomii ( kolmy zlabek nad hornim rtem je zpravidla na svem vrchnim konci teze sire jako nosni septum, a dolu se muze mirne rozsirovat. Tady je skoro 3x tak siroky, pokud se ovsem nejedna o anomalii modelu. Rovnez "vrasky" na rtech jsou prilis zvyrazne delajici dojem popraskanych rtu a navic "obaluji" spodni ret spatnym smerem; perspektivne to vypada jakoby se jeden dival na ret primo zepredu, nikoli ze strany.) Pokud jsi zacatecnik, neni to ale zase tak zle, tyhle veci se clovek casem nauci.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter