Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
a zase ta BABETA
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 30.3.2019 (11:00:50)
PŘEPISUJI...




Tak jsem si dal s Análem sklenku a v alkoholickém oparu jsem naší přelíbezné Babetě poslal sms...
To, co pak přišlo mi přijde docela vtipný, tak si to nenechám pro sebe, to by byla věčná škoda, když už Anča Kouř a Poslední Inka zemřeli na úbytě, či blbost to byla... je to fuk...




1-jednička- to je samozřejmě Babeta!
2- to je má maličkost, pokorný, cituplný bohém...




2-nazdárek, Babetko, jaká, ty Tondo?
1-zase jsi vožralej? Kolik jsi utratil?
Kdybys myslel radši na děti! Našla jsem je na FB.
Všechno jim řeknu, že chlastáš, že utrácíš jejich dědictví!


2-jo, trošku jsme popili a pak jsme si zasouložili se servírkou...klasická trojčlenka, nebo, chceš-li tříkolka! Já mám rád tmavý holky ještě vočouzený vod vohně!



1-ty už šukáš jen za prachy, už jsi starej, nedovedu si představit, že by tě chtěla nějaká mladá...
2- no, týhle bylo 28, takže máš pravdu, už ten věk mých holubic jde výrazně nahoru.
Byl jsem v casinu, takže padlo asi 30 kousků, nu což, za tu srandu to stálo…



1-jsi debil!
A psychopat!
I 40 je na starýho pijana moc mladý!
2-musí jí bejt do 30ti, hltavá, nadržená na Mistra, aby baba ještě rosila!


1-kup si lubrikant!
2- hele, jak babu nerozjedu bez něj, tak odcházím, tý musí hučet než na to vlítnem!
To ale neznáš, viď?


2-už jsi byla na tý plastice pochvy, jak si mi stěžovali kamarádi?
1-to je drahý!
2-tak jak to děláš, abys je uspokojila?
Před akcí si to sroluješ a zapentlíš sichrhajckou?





1-mám úplně zahlcený telefon!
2-tak ten šunt vyhoď, furt si na něco hraješ! Kup si místo toho předraženýho americkočínskýho balastu Lenovo, baterie vydrží 3x tak dlouho a nezahltí se ti i kdyby ses tam omylem vykálela...


2-dneska prubnu novou ukrajinku, vypadá, že není úplně bezcenná…
1-nějaká uklízečka?
2-vlastní obchody s hadrama a je jí 26, ty truhlo! To bude singrovka, to jí kouká z dekoltu!


1-to určitě!
2-nesuď to podle sebe, ty už jen za prachy viď, jenže nikomu se nechce platit za starou hajtru...




1-nejstarší, co jsem měla byl 57 let, charismatický Ital, ale to stáří už tam bylo!
2-kde měl to charisma? Slyšel jsem, že hodně děláš do kaviáru?


1-já jikry nerada!
2-Andulo, já nemyslím jikry, myslím, když chlápka šroubuješ!
1- nerozumím!
2- pověz mi upřímně, když na sebe kálíte, tak ty jsi ta pasivní nebo aktivní? Jsi příjemce nebo rozdáváš tu dobrotu?? Jak tě tak vnímám, tak ty v tom budeš mistrovská, neboť, každý člověk má na něco talent, je potřeba ho jen objevit a já tě vidím jako šikovnou káličku! Tady buď pozorná, důležité je to dlouhé Á!
1-jsi zamindrákovanej pijan!
2-mě to opravdu zajímá!
1-jsi zlitej pod obraz!
2-já nemaluju, já píšu básně!
1-nevotravuj s poezií! Už jsi byl u Nešpora?


1-každý nemá ambice psát, přesto může posoudit, jestli se mi to líbí!
2-každý možná ano, ale když ty to neumíš ani přečíst, tak těžko, nevyliž pravda, Babetko? Myslím, že každý posoudí, ŽE TOBĚ se to nelíbí!
1-Mě to nebaví.
2-jednou tě ty prachy sežerou zevnitř…
Proč jsi lakomá? A zažila jsi někdy orgasmus?


1-jak jsi na to přišel, že jsem lakomá?
Orgasmy si pamatuju!
2-oba dva?


1-neznám chlapa, kterej by řešil věk jako ty!
2-co to motáš, na něco jsem se tě ptal? Máš zas pod jazykem?
1-muž, kterej neumí stárnout!
2-já ti zahraju milujícího Romea, jestli tě to rozdělá… Jsem si jist, že ti nateče do ponožek!
Na prachy a věk seru, to ale stárnoucí feministka, hamižná a skoupá držgrešle nikdá nepochopí!


1-tak pokud neřešíš věk, proč neklátíš 60tky?
2-protože ty doufám taky nemrdáš zvířata! Asi mi nic neříkaj, né?! Stará, rozhašená kára by mě ještě zalehla! Jsem křehký romantik, ne cikán, co sbírá starej sběr!
Abys rozuměla, mně nevadí ten věk, ale ten feminismus, ten odér namyšlenosti, že když klátila za I. republiky o přestávce Železnou Spartu, tak na to má štempl, ta si myslí, že zbaštila jógra a nic nepředvede! 1-myslíš Jágra?/>
2-Jágra bys chtěla zbaštit maximálně ty, protože cejtíš tintili! Myslím jógra, to je nevlastní strejda Jágra. A jeho teta je kopřivka!

--opět zcela mimo mísu…


1-poezie není můj koníček a nemá v dnešní hektické době místo, nemám na ní čas!
Prachy pro tebe znamenaj všechno, viď! (????????)
Ty jsi typickej konzument! (???????)


2-opakovat se nebudu (poslal jsem jí asi 30 sms, které už jsem 1x psal…)


Ty jsi typická zlatokopka! Ty si sex nahrazuješ penězma a touto filozofií pohrdám!
1-fajn, konzumente!


Tady to vypadá, že šedá kůra dostala zabrat, jako u Zemana!
2-tys klátila Zemana?
1-ses asi zbláznil z těch automatů!
Připadáš mi jako podivín!
Já nejsem lakotná!
Jsem až příliš marnivá. Před 14dny jsem si koupila boty za 13000 a minulý týden hadry za 18000,
mám výčitky, že utrácím a podle tebe jsem lakotná!



2-tak to je super argument, to dám na net!
já dal 6mil. na slepý děti a včera 600 beznohýmu!
1-NO, TY VOLE! Já budu makat po nocích a pak rozdávat, navíc charitám nevěřím!
Jdi už doprdele, když si představím kolik prochlastáš s tím idiotem (Analfagot),
kolik prokurvíte, progamblujete, tak nemám co dodat.
Taková škoda!
2-říkalas, že jsi koupila bavoráka…
1-něco mi tam svítí!
2-kde? V mozku? To bude ta lakota…



2-co si to rozdat, jen tak-bez ladu a skladu?!Bez šumu a rámusu! Bez milosti a bez gumy!
1-jako bez vztahu?
2-ale se zaručenym 3násobnym orgasmem, tedy vaginálním, klitorálním a análním! Na anální potěšení já jsem špecialista. Jsem jemnocitnej, takže to budeš mít jak od tatínka! No, a kdy si zase po letech v prcbyznysu vrzneš zadarmo, že…



1-psychicky nemocný jfj! 10 dětí jsi zajistil! Že ti 4 umřeli, to byla nějaká nehoda nebo co?
2-miluju citlivý ženský! Ty budeš nejspíš JEDUBABA…
Kolik si brala za kaviár od klienta?
A to se platí víc, viď, to je lepší než hákovat?!



trapné mlčení-bez odpovědí...
tady na tomto místě jsem si zamlada myslel, že žena přemýšlí…
dnes už vím, že NIKDY toho nebyla schopna…





2-po nějakém čase vysvitlo sluníčko…
Dneska je krásně!
Opaluju si pekáč buchet na terase u bazénu…
Opaluješ si také pekáč?
1-dneska nechlastáš?!!!
Dneska je vopravdu krásně!

2-miluju tě!

1-Vždyť jsi říkal, že to nepotřebuješ!
2-Hele, když se chci projet ve vlaku, taky s ním hned nekoupím lokomotivu a nádraží!!!
2-No nic, jdu zavolat nějakejm kurvám...





Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 31.3.2019 > to je hlína! 16tá komnata Juliána! kolik jich máš?
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.3.2019 > čtenář> jak už jsem říkal, největší sranda v životě je lidská hloupost. Sranda, ovšem jen tehdy, dokud neubližuje! Babetka je o to vtipnější, že se ublížit snaží a dokud se jí to nepodaří, tak nepovolí a není šťastna. U mě má však smůlu, nemám nic, co by mi mohla vzít, kromě mé duše, kterou ochráním za každou (slovy-KAŽDOU) cenu. Komnat mám mnoho, tys ale asi myslel, že mám víc poloh, osobností. Ano, také mnoho, tak už to bývá u bohémů, maniodepresivních schizofreniků a podobných archeoastronautů žijících a trpících v lidském těle...
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 30.3.2019 > mám taky rád bystrý a chytrý feministky, je vidět že v česku nezaostáváme
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 31.3.2019 > analfagot> na Ameriku ty naše holky ještě nemaj, ale Piráti, Čaputová ap. to jistě rychle doženou.
<reagovat 
čtenář Diaz - 1.4.2019 > ...jako od tatínka!!!
<reagovat 
čtenář sagvan - 2.4.2019 > je to chudák
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.4.2019 > čtenář> Ančo, kdopa je chudák? dneska jsi mi zas klečela před vilkou... že tě to baví...
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.6.2019 > čtenář> Ano, Sagi Babetu vždycky chtěl, i když byla chudák...

To už tak prostě někdy bývá, že jediné co muži zbývá je náruč matky,
rodný klín...
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 2.4.2019 > To je dlouhý. Musí stát spoustu sil jenom to přečíst.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.4.2019 > zkouška> pro analfabeta jistě je to oříšek... ale na FB jsou krátké a úderné zprávy, mohu-li doporučit!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 7.12.2019 > zkouška> a to si vem, že existují ještě knihy! Takovej Neználek má přes 400 stran! Čtu ho asi os 7let...
A moje trilogie má přes 800 stran, to bys dřív umřel než bys to přečet a životů musel prožít aspoň 5, než bys to pochopil!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter