Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zedník, Zbořil a Marhoul čtou v kavárně Mezi řádky
Autor: FrantišekL (Občasný) - publikováno 16.5.2019 (02:03:48)
Ladislav Zedník, Jan Zbořil a Alois Marhoul budou číst v pondělí 20.5. 2019 v kavárně Mezi řádky (Štefánikova 40, Praha 5 - naproti Švandovu divadlu). Začátek v 19,15, vstup volný


Poznámky k tomuto příspěvku
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.1.2020 > aničko, zkouško, bohuno, proč se vydáváš za víc osob?? Jsi přece jediná, kdo báseň nepochopil, všichni ostatní ano!!
Pamatuj si, ty laciná děvko-KDO NEKLÁTÍ S NÁMI, KLÁTÍ PROTI NÁM! Dohodli jsme se se spolužáky, že odpoledne začneme pracovat na básni vyloženě pro tebe a o tobě! ZAMĚŘÍME SE NA TEBE, NA TVOJI RODINU, NA VŠE CO JE TI DRAHÉ a hezky a upřímně to v básni vyjádříme. Takovýhle chcípáci, kteří jenom škodí a sami nic neumí budou nyní naším cílem a nic už s tím nic nenaděláš!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 29.1.2020 > aničko, zkouško, bohuno, proč se vydáváš za víc osob?? Jsi přece jediná, kdo báseň nepochopil, všichni ostatní ano!!
Pamatuj si, ty laciná děvko-KDO NEKLÁTÍ S NÁMI, KLÁTÍ PROTI NÁM! Dohodli jsme se se spolužáky, že odpoledne začneme pracovat na básni vyloženě pro tebe a o tobě! ZAMĚŘÍME SE NA TEBE, NA TVOJI RODINU, NA VŠE CO JE TI DRAHÉ a hezky a upřímně to v básni vyjádříme. Takovýhle chcípáci, kteří jenom škodí a sami nic neumí budou nyní naším cílem a nic už s tím nic nenaděláš!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > a
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 31.1.2020 > ZKOUŠCE (Bohuně) Vždyť, kdo tě MRDÁ, lásko má? Tvá kunda, tolik úslužná, mě objímala „ušima“... Koho dnes MRSKÁŠ, důro zlá, zadnice tvá, tak neskromná, dojala mého kozáka, kolikrát jsem ji krutě zbil; přisála ses mi na PTÁKA! Kdo PRSTUJE tě, milená, stříkalas jako Anna K., jsi jenom koza cvičená, komu teď saješ ČŮRÁKA? Bývalas hodně odulá, přesto ses občas pohnula, kdo ti ho vráží do řitě, užíváš si to dvojitě?! Vzdor vaginálnímu funění nepřijde mé odpuštění, já vím že samota tě bolí... však poženu tě SVINSKOU HOLÍ! Obtloustlá BOHUNO, mateří douško, mě vzruší jenom SHARLOTA! S tebou mi bylo pochmurno; toť vzkaz i tobě, ZKOUŠKO! VYKUŘ SI SVÝHO KOKOTA!!!
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 13.2.2020 > pro ignorantku Zkoušku

https://youtu.be/mMdyEfQAsRI
<reagovat 
čtenář vědec - 22.2.2020 > Zkouško, proč nám nenapíšeš báseň a jen kradeš? Opakuješ se, nebo spíš zase jen jiný kretény. Víš co řekl klasik nad klasiky?
VŠECHNY NOHY VEDOU DO KUNDY a KAŽDÁ MÁ KUNDU!

Tak nám pověz, ty kritičko bez vzdělání, KDO JE TÍM KLASIKEM ČESKÉ POEZIE?
<reagovat 
Čtenář - 7.3.2020 > oba víme že jsi děvka, kolik platíš za číslo?
<reagovat 
Čtenář - 7.3.2020 > proč si myslíš že by tě měl mrdat ten nejlepší? nevidím nic, proč by to dělal!!! co nabízíš kromě kaviáru, hlubokýho kouře, polykání a dráždění prostaty až po loket???
<reagovat 
ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 9.3.2020 > https://youtu.be/rizvbLt5qs4
<reagovat 
Diaz (Občasný) - 13.3.2020 > akce ohrožena!> Tebe bych fakt nechtel klatit ani do pice ani do prdele ani zadarmo ani kdybys mi platila, vy zensky jste obecne prasnice, ale ty jim vevodis, to si tu prdel musis predtim proplachnout ty spindiro!
Doporučil

Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 21.3.2020 > kolik, neumíš odpověď, kolik bereš že mi budeš lízat hodinu prdel a pak mi ho tam vrazíš, vím že to chceš?!
<reagovat 
Čtenář - 21.3.2020 > Hele a kde přesně šlapeš, dohodim ti nějaký kunčafty!
Poděkuj, ty lůzo!
<reagovat 
ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 21.4.2020 > UŹ SIS UMYLA TU PRDEL, špindíro!!!!!!!!!!!
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 28.1.2020 > Zkouško, jsi debil???
<reagovat 
 Diaz (Občasný) - 26.4.2020 > analfagot> tak to minimálně, ale se scvrklym šourkem!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter