Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 19.5.
Ivo
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Babochlap-stalking
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 1.8.2019 >
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 1.8.2019 > Chacha, pokračuj, ale hlavně šetři!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.8.2019 > Přesně tak Helen, stalker tomu sprostýmu nadávání a urážení autora říká parodie. To je spíš parodie na sese samého, jestli teda idiot může parodovat sebe sama. Jeho inteligence je na úrovni debílka. Přesto je moc dobře, že se dopustil té chyby. Díky za zprávu, jfj to říkal taky... I proto jsem tu, teď ho konečně máme, znrda!
<reagovat 
 čtenář ZNRD - 2.8.2019 > analfagot> Takže autor slátanin jest uražen. Aplauduji! A můžeme jít všichni spokojeně domů a sledovat, jak se tady ten prachmizerný škrabal škrábe ve vlastní prdeli jediným nástrojem, který se dosud naučil používat - pazourkem.
<reagovat 
Čtenář - 2.8.2019 > Koukám, že si vystačíš, co? A co si takhle zaprcat?
Jako čůrákem do kundy, ne, ty ubohosti co tu predvádíš, protože jsi sám, jak hovno v prdeli.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2019 > čtenář> Přesně, umí prd ale mele držkou furt ty samý kecy dokola. Prostě dement.
Strč si ruku do prdele a pošli nám fotku toho umění, ať se pobavíme, na tyhle trapný kecy nejsme na Totemu zvědaví.
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2019 > Nu, stačí, aby se daly dohromady dva literární antitalenty a výsledkem je zhruba takto kvalitní textík.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.8.2019 > čtenář> To říká kdo? Anonym?!
Takže k smíchu, že...
Až se zvládneš přihlásit, něco předvedeš, tak zavřeš hubu!
To mně připomíná impotentní Piráty...
<reagovat 
 čtenář Helen - 2.8.2019 > čtenář> Antitalent? Já snad špatně vidím. To je to nejlepší v soudobé poezii. Ty tvoje sprostý bláboly pod básněmi, kterými chceš získat pozornost jsou odpad a já už dokonce vím, že se ti hodně prodraží! Hezký den, Helen
<reagovat 
 čtenář ZNRD - 2.8.2019 > čtenář> Jo, ty špatně vidíš, špatně vypadáš, špatně píšeš, špatně čteš a špatně hraješ někoho, komu se ty srance líbí.

To nejlepší v soudobé poezii. Říká sám sobě věčný onanista Gayus Helenius Julius Analus.
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2019 > čtenář> Už zavři hubu, debílku!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 2.8.2019 > Stalkerce zas otrnulo? Tak už nám vokážeš tu svou vobrovskou díru a ta svá štíhlá, dlouhá kůzlátka???
Keců jak Palackej a když přijde na věc, tak zalezeš zpátky do díry?
Srabe podělaná, táhni nebo vokaž!
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 2.8.2019 > Ano, to jsou přesně ti nepřihlášení kritici, kradou, urážejí, ale sama nic neumí!
Klasickej hejtr, srab, prase!
Kucí, ta nám nic neukáže, a buďte rádi, na ten zážitek byste do smrti nezapomněli!
<reagovat 
 Čtenář - 2.8.2019 > analfagot> Naopak ty jsi naprosto zapomenutelný. Rozhodně nikomu nestojíš za nenávist, magůrku. Občas se někdo staví, aby tě vytrolil, a ty na to skáčeš stále znovu.

Nepoučitelnost je typický průvodní jev naprosté blbosti. A jak tady všichni víme, na poli stupidity nedostižne triumfuješ.

Tak zase jednou triumfuj.
<reagovat 
čtenář Lu - 2.8.2019 > Jsi tady 100x denně a nezajímá tě?
Pak s tebou fotr v dětství asi třísknul o hajzl, debilko!
Už věřím tomu, že ty jsi otrávila ty labutě PRASKUNDO!
<reagovat 
Čtenář - 1.8.2019 > Von akorát někdo vyměnil slovo "voda" za "chcanky" v téj parodii, a ty to hned označíš za žblebty 5letého dementa? Většina toho textu byla furt tvoje.




<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.8.2019 > čtenář> To bys me pobavil, ty teply sracky toho impotenta nectu vubec, nech se prekvapit, vsechno ma svuj cas...
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 1.8.2019 > čtenář> Ne někdo, ale ty!! Neexistuje přihlášenej blb jako ty!
Uvidíš,varovali jsme tě, celou dobu jsi monitorován, a nejen tady...
Bude sranda, o tu čtenáře, kterých máme stovky, nepřipravíme i kdyby ses rozkrájel!
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2019 > analfagot> Všechno má svůj ocas. Kromě analfagota. Te má jen řiť. A ostatní taky, z něj.
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2019 > analfagot> Ale kuš, takhle se o dobrotivého Juliána neotírej. Vždyť tě vypiplal!
<reagovat 
 Čtenář - 1.8.2019 > analfagot> Já tady teda přihlášeného blba vidím. Jsi jím ty, analfagote. Ale chápu, že jako alterego zkameněliny NEEXISTUJEŠ.

Ještě by to někdo měl říct Juliánovi.
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 2.8.2019 > čtenář> Musel jsem si ověřit, že ti říkaj stalkerko - praskundo... BRAVA!
Tak jsi slavná, jak jsi chtěla, akorát trochu jinak, že??
Tak to za to stálo. My jsme dnes také pochodili, tak se těš na mazec!!!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 3.8.2019 > PRASKUNDO, DOSTÁVÁŠ TU PĚKNÝ FACKY, TAK NAKONEC PLÁČE VOKAŽ DU DÍRU A VYTAHANÝ CECÍKY PRASNICE!
A MAKEJ, NEBUDEM TU ČEKAT NEŽ TI TO DOJDE!!!
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2019 > ta má díru jak vrata vod chlíva, dvoukřídlovou a smrdutou, zasmradila už celej Totem.
Když ji někdo vyfotí, tak určitě vyhraje v soutěži o největší bizarnost!
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2019 > Chtěla publicitu a slávu, tak tady máš slepice o co jsi žadonila!
Ty musíš mít ksicht jak prdel Mináře, když tě nikdo nemá rád.
Vyjeď z Totemu, PRASKUNDO!! NOW!!!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 3.8.2019 > Hele BABOCHLAPE, furt se tu pýříš, jestli nemáš kundu, vokaž zakrslíka, ať je sranda!
Zvládneš to, když už nesplodíš ani rým?
Pochybujem, ty fakt budeš SHEMALE!!!
<reagovat 
čtenář ZDŠ LITOVEL - 3.8.2019 > Stále čekáme PTÁKU CHCÍPÁKU!
Na to tvé umění a toho tvýho křiváka!
MAKEJ!!! HOVNE!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 3.8.2019 > Koňo, mně se nejvíc líbí jak fňukna brečí, že mu chtěj lidi rozbít hubu, že nebyl sprostý ap.
HOVNO FŇUKNO!
Přál sis opakovaně moji smrt, vysmíval ses smrti mého otce, mé ženy i mých dětí. Vyhrožoval jsi smrtí, to je 100x horší než když někdo pošle sprostého a podlého anonyma kamsi, nebo mu dá za vyučenou. Jen debil v tom hledá omluvu! Dostaneš, co sis zasloužil a protože jsme u Anála, tak ti povím, že jestli jeho IQ je 134,tak tvé je tak 22. Jsi imbecil! Už s tebou nebudem ztrácet čas. V klidu pokračuj, voda už vře...
<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2019 > j.f.julian> Voda už vře, takže Julián s gorilím řevem rozerve svou košili, až odletují knoflíky a...

Konečně se zas po dlouhých týdnech hrůznéhu puchu okoupe ve svých zahradních neckách.
<reagovat 
čtenář Admin - 3.8.2019 > Zkraťme to stalkerko-ty sem lezeš, protože doufáš, že tě někdo voprcá!
A to je celá věda!
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2019 > Já bych to řekla ještě lépe-on-ona doufá tímto zvrácených způsobem- žadoní, aby jí-jemu nějaký skutečný básník dojebal tu díru! Proto leze sem a ne třeba za impotentním Mystiflusem!
Je tady 100x denně, ale hovno platno, bude muset vyslyšet výzvu ZDŠ LITOVEL!
<reagovat 
čtenář Hovno anička - 3.8.2019 > Hovno Anča - piča je to! Já bych ji zavřel až by jí zčernala buchta!
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2019 > To je ta svině, co krade kploběžky a otrávila labutě! Brzo si tě podáme, stvůro vidlácká. Ani na kozu už nevlezeš zrůdo!
<reagovat 
čtenář Béďa - 3.8.2019 > Já si myslím na Juliánka. Miluju stářím protažené šourky, do kterýcj je vepsán těžký osud hlubokými vráskami. Jak já bych ho zatahal za pytel, aby na chvilku vypadal mladě a začal pištět a bědovat a prosit, ať ještě tahám.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.8.2019 > A proč to píšeš mně, úchyle?!,
Vyhoň si kundu a nevotravuj, píčo zvadlá!
<reagovat 
 Čtenář - 3.8.2019 > analfagot> I ty šibale, my víme, co se ti kinklá mezi stehýnky. Na jednoho zvrásněného kujóna utáhneš identit, že by ti i Shang Tsung mohl závidět.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 3.8.2019 > Ta lesba si toho švába dnesja musela umrskat do bezvědomí! HNUS, VYTAHANEJ VOTEKLEJ ŠVÁB! K ZBLITÍ!
<reagovat 
Čtenář - 3.8.2019 > Podle těch jejích oplzlejch keců bych řekl, že je to nějaká stará vysloužilá kurva.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 3.8.2019 > čtenář> Bon, koňo!
<reagovat 
čtenář Lukio - 3.8.2019 > Takovou úchylnou krávu jsme tu ještě neměli. Až bude mít z ksichtu roštěnku, tak se bude dovolávat práva...
<reagovat 
 čtenář Coolio - 3.8.2019 > čtenář> Úplně vidím, jak ti při psaní sadistických fantazií nezbedně poskakuje ten osádlený klacek ve slipech z roku 1982, ty péro trčící z proprděné pohovky.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter