Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Klouzku
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 27.8.2019 > https://youtu.be/QPSlTMzdBkI
<reagovat 
Čtenář - 28.8.2019 > ticho! julín je vrchní schlíplej kokot a dál to už nikdo nekomentujte. rozchod!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.8.2019 > Já jsem ti, ty Miluško Voborníková napsal fakt dlouhý osobní dopis, ale protože jsem se totálně vypsal ze včerejší hořkosti...tak mi došla baterie v Lenovu, který vydrží víc než ta koza kterou obšťastňuješ a kdykoliv jdeš kolem chlívku, tak si tu rozkoš neodpustíš, že vesnice ustrne hrůzou nad tím zvířecím utrpením a bolem, protože jedna z nejhorších věci na Zemi je, když hoří v Brazílii prales nebo když Bohuna vletí na kozu, a to, co mi fakt věř, že kdybych mohl, tak tu zvířecí bolest a naprostou zvrácenost vezme na sebe Miki a když ne on, tak jistě Jirka Krampoul a v nejhorším případku Ferda Minář, neb on bude jistě jednou tak vzdělaný jako ty, buď, a nebo začne sebezpytem chlastat jako Kalousek... Zdává se mi o tom, že ti posere hračky a bude ho za tu dechberoucí dětinskost zatýkat jeden z mých famózních synů, toho času šéf pražské kriminálky. Říkám, to se mi zdává... Dnes jsem, má nejvěrněší holubice, podepsal smlouvu s Ďáblem. A aby radosti nebylo stále dosti, u pomníčku Jirky Pomejeho u nás v knajpě, kam bych tě chtěl vzít až se probereš z agonie, kam chodí fakt dospělí chlapi po přechodu, samí bývalí ředitelé Barrandova ap. tam bych se rád vyznal ze své lásky a obdivu z tvé kozy, protože si přiznejme, že to už dávno není jenom zvíře. Miluje tě náš kůň! Jenže to mi zase neodpustí Análka, ale my dva si to už za přispění devítky nějak vyříkáme, doufám... Když ji budu držet já, neb on je mladý, krásný a prudký a skolí všechno, co mu zaplatí. Snad jsem nic neprozradil, co už dávno o sobě neřekl. Takhle, Anále, je mi to fuck, protože tobě těch pár pětek už nestihnu vrátit a po 5ti promilích už se obdiv nepočítá, leda snad v zrcadle, sám nad sebou, jak to umí jen kucí ze z Plzně! Spousta sladkých keců a pak se vzbudíš vlastním chrápáním při lízání pekáče. Hovořím zde o cmundě, za což se omlouvám, ale pojmenování jsem se prostě neubránil... Nu, vím, je to v podstatě neodpustitelné a já se fakt drsně trestám a trestám i všechny mé slavné sousedy, aby jim ta sláva nelezla tak do palice. Nemyslím Bohuno, ty ošklivko čarokrásná na fetu, děsivou palici svého úda za kterou by se kdysi nemusel stydět ani legendární Rocco Sifredi! .. A jistěže nemohu vyloučit že se trestám i fyzickou láskou, neb já a Saudek nemáme nic proti ničemu. Říká, že mu v mládí žádnej pěknej kluk neutek, a já mu to věřím a lituju, že nemám velký kozy a břich a že už jsem kurevsky stár... Nu, a ty nám Bohunko Housková, ty meždunarodnaja krasavice budeš vyprávěti jaké je to spát s kozou a já ti za to řeknu historku o Bohdalový a neboj, i tu pikantní se Schoberovou. Přesněji - o Peškovi a Mirkovi, jestli mi rozumíš, ropucho. Myslím, že ten zbytek, a dvě cizí ruce nestačí na mé vyvrcholení, ale neměj mindrák, kdo měl Taťánu Kulíškovou, toho už nic nezastaví! Až to dáš do pc v hlavě, nešetři mě, buď hbitá, ale Bože můj, neužeň to!!! Už mi píše Ďábel, ale Diaz to fakt není... Snad mi tvá skvělá, barvitá odpověď pomůže překonat to plató rohypnolů?! A pak zas vystříknu jak rozšlápnutej švestkovej knedlík, neb je sezóna! Nevylučuji Bohunko, že nepřeteču jak převařenej hrnec s bramborama, jenže to není na chlapovi, ani hovno, ani omylem, to je jen a jen otázka šikovnosti a sexapealu ženy, ale sorry, já nechci přeceňovat tvoji totální neschopnost uspokojit Mistra a jestli ti má skromná a pokorná zpověď nedává smysl, tak mně dává a má tě na háku atd... Budeš solit? A příště, mohu-li býti tak smělým, růže neublíží, ať holky v komparzu závidí, když já jsem fakt ujetej na modrý tulipány,Já a Jirka Suchej. Tedy on měl o 2 ženský víc. 302. To nepočítám Molavcovou a Šlitra!!! A minule mě po recitaci básně ve Viole volízla jedna tak, že jsem si vzpomněl na tebe, když nasadíš francouzáka tomu vousatýmu kozlovi, kerýmu já familierně říkám koza. Jenže kdo ví, fakt je dost nechutný, když mámě, té úžasné a prostoduché ženě, což poudám s nekonečným obdivem, říkáš, že jdeš podojit kozu a přitom i ona jistě dávno ví, že jdeš "podojit kozla Pepíka"!Aniž bych se chtěl dotknouti památky tvé milé a notoricky upřímné mamči, přiznat si Bohunko musíme, že tu radost a i jisté zvrácenosti lásky si i ona užila do syta, když běhala od fotra do chlíva jak čamrda a Bůh ví, že pak ses tam nějak vyskytla ty! neb u vás, v tý zaplivaný díře jiné radosti životní není a jste tam všichni tací a promiň, my se za vás stydíme! Vy budete jednou slavní jak tábor v Letech a prosím, aby mě pochopil i přítel Okamúra, myslím, pionýrský tábor, kam jsem kdysi vyslal ty své 2 školačky, které už jsem pak nikdá neviděl. Říkalo se, že tam dělala vedoucí Bagárová a Blanarovičová.. Tedy tvoje drahá mamča si to svoje, tu prostotu a jednoduchost Čech, našeho přelíbezného domova, také prý užila a já mám vlastně selky rád! A jestli u vás padá sníh a ne uhlí, jako u Barošů, a jestli je tam pejsek a kocourek a chaloupky mají střechy až k zemi, tak tato Ladovská pohádka mi trochu připomíná klín Griviny! a všimni si, že neurážím ani vaše, tak slavné a velkolepé velkoměsto Brno, kde žijí jen prapodivní maďaři a ty! A jestli myslíš, že se Brnu brzo omluvím, tak souhlas, za 2 podmínek-že budou fandit Spartě a připraví mi kozohody! A příště to nandám Poděbradům, protože tam jsem taky hodně klátil, rozbili mi tam bavoráka a vlastně mě už delší dobu séřou... Jo, a Bohuno, ségře vyřiď, že si u mě ve skromné vilce o 35 místnostech ve kterých jsem ani nebyl, zapomněla pionýrský šáteček a kytaru. Ona teda umí jen jednu písničku, častušku z USSR, kdepa se tomu umění as naučila?Ale na její obranu poznamenám, že na 13 klátí jak dospělá. já jsem ten šáteček orosil stařeckým mlíčkem a kvůli tobě jsem ho nepral, aby jsi i ty měla nějaký užitek z návštěvy sestřičky a mohla vokusit to mlíčko, i když už jen sušené. Ještě ji pověz, že občanku musí ukazovat už u vchodu, já bych nerad strávil zbytek života s Fialou a Bartošem na Ruzyni...
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2019 > j.f.julian> Osmého dne bůh stvořil odstavec. Ten se ovšem netýkal prudkých výtoků z Julíkovy škeble.
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 28.8.2019 > čtenář> Mluvis o kundě, KOZOMRDE?
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2019 > čtenář> Jen když hovořím o Julkovi. Pro dámské přirození mám mnohem uctivější terminologii.
<reagovat 
 čtenář ZDŠ LITOVEL - 28.8.2019 > čtenář> Jsi debilní kozomrd!
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2019 > čtenář> Kdyby byl vopravdovej frajer, tak se veřejně přizná, že je kozomrd a žere kozí bobky!
<reagovat 
 Čtenář - 28.8.2019 > čtenář> To by si ale Julín rázem nepřipadal tak výjimečný a ztropil by další hašteřivou "báseň".
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 30.8.2019 > čtenář> Tak tady uděluji BON, kozí bobky ten Mastodont (i tomu komentu BON), tak kozí bobky právě vyvolávají závist a blbství, kretenismus a idiocii!!!
BON A BON A BON, GRATULUJI A BLAHOPŘEJI!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter