Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nastal čas říct pravdu
Autor: DÉMON BON (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
DÉMON BON (Občasný) - 4.9.2019 > Nastal čas říct vám pravdu. jak jsem se stal Démonem Bonem. To bylo tak: judla zase jednou vyprávěl. Vždyť to znáte - není lepšího vypravěče, všichni jsme se smáli a do toho těch mouder, ruku v ruce, prostě julián. A já si - lidi zlarý - jedno to vyprávění zapamatoval. Bylo to o tom jak julián chodíval na zkoušky do kapely Kroky. A prstě kluci zkoušej, popíjej, julda s nima a přijde, poprvé za tři tejdny na zkoušku i - Michal David. A všichni huby otevřený, protože to znamenalo - Michal vymyslel novou písničku. To je jako by někdo objevil zlatej důl. Koukal chvíli ještě tajemně, ale pak řekl - mám! A celá kapela začla křičet bon bon bon bon. Celou minutu. A judla to počítal, kolikrát kdo to vykřikl, a tolik bonů pak každej z kapely dostal podíl, kolikrát za minutu vykřikl BON. A judla to všem najednou stačil spočítat. Jedem měl i sedmdesát, takže krát pět, to je pár stovek, Michal se nikdy nepředal. Drobná si nechal, prachy si nechal. Celej Kocáb.

Počkejte, to vy vlastně nevíte, to mi taky vyprávěl Julián. Michal - za co on měl ty bony? Vždyt ho znali jen v čechách. to bylo tak: michal hrál s krokama a juldouu v rusku. tam ho taky nikdo neznal, ale tam to bylo jedno. a v tý době, zahraniční měna jako zahraniční měna, BONY si za to dostal a Jaromír to spočítal.

tak takhle to bylo, to jsem si zapamatoval, a d tý doby na to furt myslim, až se mi to i zdá a proto jsem DEMON BON. To julda pro mě udělal. je to skvělej chlap a všechno zná a umí vyprávět a mi zase šíříme co julda vyprávěl dál a tak jsme všichni na jedno kopyto užitečný. Dobrou noc.


<reagovat 
Čtenář - 4.9.2019 >
No těch historek, co julek s krokama zažil! Třeba ten, co dostal sedmdestát bonů za hit Já letím k vám z třetí galaxie z prava, ten, kytarista. Znáte, ne? No kdo by ne. V tý době nejlíp placenej kytarista už je proto, že vůbec nic nedělal natož aby hrál. V krkokách hrál všechno včetně sól Michal s tou valchou. Pamatuje to držadlo? Julda mu ho tam přidělal sešívačkou. A víte od koho ta valcha byla? Od Ivana Vyskočila. Né od tamtotho, od tamtoho. Jak byli ty dva seriály z ostravy, v jednom děsil děti muler, v druhym hrál hlavní roli vyskočil. Tak ten, ten mu tu valchu koupil a michal se s ní proslavil. Ale kdo ví jak by to dopadlo, kdyby tam nebylo to přicvakaný držadlo od našeho vypravěče.

<reagovat 
Čtenář - 4.9.2019 >
A tuhle znáte? Kalila celá ta juliánova parta v chatě u lesa, ráno všichni mrtvý, vožalý, vyšukaný, když tu najednou - ve dveřích stojí Franta Janeček a Jana Kratochvílová, maj na sobě gumáky, pět ráno, pláštěnky, košíky a prej – my jdmeme na houby, kdo jde s náma? A julda povídá – ale to je nesmysl. Až já tohle budu někomu vyprávět na literárním serveru za třicet let, tomu nikdo neuvěří! A Franta Janeček na to: a bať! Ať jednou nevyprávíš jen nějaký bláboly, ať tohle je pravda. A šli.

<reagovat 
DÉMON BON (Občasný) - 4.9.2019 >
Abych nezapomněl to nejdůležitější - ten co nehrál na tu kytaru, jen tam s ní stál, vysokej, pamatujete a - ty vousy! Jistě, pořádný knír směl v kapele nosit jen Franta Janeček, jen ten si je směl kroutit do špičky. Jedinej jinej, komu to Janeček dovolil byl ještě salvator dalí, ale ten si sám taky je kroutil jen skromně, aby se příliš nepřiblížil ideálu Frantu. S Juldou jako malý kluci seděli v jedný lavici. A julda Frantovi povidá - uhni. A Franta uhnul. Tak to bylo a ne jinak.

<reagovat 
Čtenář - 5.9.2019 > To je doxela blbý, když to nikdo nečte a komentáře si píšeš sama! Na jeho stránkách píše, ž e to má od Mareše z filmu kde jeho otec ztvárnil nezapomenutelnou hlavní roli, ale protože jsi škůdce a zloděj, tak hledej sama!
<reagovat 
 Čtenář - 5.9.2019 > čtenář> Na jakých stránkách?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter