Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 10.11.
Evžen
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
VYHASLÝ+POHŘEBNÍ MENU
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
j.f.julian (Stálý) - 5.9.2019 > Analfagot (Stálý) - 5.9. > Geronta to zabilo!
Ten to bude číst aspoň 5000x,když to tu necháš.
Dám mu radu!
Seřaď si to, vyhledej na Youtubu a pouštěj dokola! Blbý máš, geronte, že nemáš všechny ty básně a už vůbec ne, narecitované samotným Mistrem! Ale ty jistě víš, že je Mistr vymáz kvůli tobě!!! Bojím se, že překonáš můj rekord - Hlína 3000 zhlédnutí!
Doporučil
analfagot (Stálý) - 5.9. > A to podstatný!
Ty jsi to gerontovi neprozradil, ale Vyhaslý je složena z mnoha básní z trilogie a to spojení je prostě GENIÁLNÍ!!! D+U+10 bodů (jdu si to pustit celé!
Není nad to si důležitý věci udělat sám, protože nikdo by to tak neudělal!
Jo, a díky, že jsi dal i 1 mojí, je to pro mě čest!
Body: 5
analfagot (Stálý) - 5.9. > A ještě si neodpustím říct, já nečtu rovněž gerontovi komentáře, ne z neúcty ke komentářům obecně, ale tyto, ať jsou pod jakýmikoliv přiblblými nicky, autorovi nic nepřinesou, ale ani ho nemohou urazit, jelikož jsou slaboduché jako jejich autor, jsou žárlivé a závistivé, ale musím opakovat juliánovu myšlenku... Říká, že se mu jeho (ani mé) verše nelíbí, ale ČTE JE STÁLE A STÁLE DOKOLA, SNAŽÍ SE JE POCHOPIT, I KDYŽ MARNĚ, SNAŽÍ SE JE I AUTORA DEHONESTOVAT A TO SVĚDČÍ JEN O JEDNOM-jsou mimořádné, jen na ně nestačí inteligencí, je jimi frustrovaný, ponížený a zesměšněný a zároveň fascinovaný! Ta chyba je ovšen jen v něm, v GERONTOVI SAMOTNÉM. Je to problém Malých lidí, kteři nic neumí, nemají úctu k ničemu, ani sami k sobě a nepochopí, že pro ty talentované, schopné a inteligentní je jen hovnem na botě, je nedůležitý, nezajímavý a slouží jako odpadkový koš, jako skládka. O tom, co je to za člověka svědčí výraz neúcty k tématu smrti, umírání, a já si myslím, že úděl tohoto pablba již julián předznamenal... jenže my ti na pohřeb nepůjdem, ani ti nenapíšem báseň, requiem ap., jelikož hloupí, nenávistní lidé si to nezaslouží. (julián má jednu vlastnost-působí na lidi tak mocně, že v jeho přítomnosti začnete mluvit spisovně, vidíte, že i já na jeho prostoru...) Geronte, Salieri aspoň něco uměl...
<reagovat 
čtenář Trefanec z Plzně - 6.9.2019 > BEZ JAKÉKOLIV DISKUZE S REDAKTORY, DOKONCE ANI S MARTINEM KONSTATUJI, ŽE SE TU NIC MAZAT NEBUDE. JULIÁN JE PERVEZNÍ PRASE A BUDE TO POD JEHO DÍLA PSÁNO CO ŽIV BUDE (COŽ BUDE JEŠTĚ HODNĚ HODNĚ DLOUHO). PROTOŽE PRASATUM A ZLEJM LIDEM SE JINAK NEŽ PRASATA ŘIKAT NEBUDE.

budeš si to muset mazat sám nudlo, nikdo to za tebe dělat nebudu. tak zase zítra
<reagovat 
čtenář Bohunka - 6.9.2019 >


až skoná ptáček lulián
na světě zbude jen pláč
tak jo



<reagovat 
čtenář eman - 6.9.2019 > Nebyl sám sobě kvit! ale přepadl petru kvitovou, kokot
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter