Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3 - 970
Autor: Miroslavek (Občasný) - publikováno 13.9.2019 (18:48:52)
Až zas někdy přijedete,
ptejte se po mně,
řeknou vám - stůj!

Jak suchá větev chřadne,
žije sám.
Bude mluvit o počasí,
i o tom,
to vám přísahám,

že jenom jedny,
jedny vlasy...

Jak je to krásné jezdit k nám.
Já občas vínu propadám
a čas si dávno pojmy plete,

řeknou pak lidé
- umřel vám,
on nevěděl, že přijedete...


Poznámky k tomuto příspěvku
analfagot (Stálý) - 13.9.2019 > A já to vím!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Místyflus (Občasný) - 13.9.2019 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Miroslavek (Občasný) - 14.9.2019 > Tak copak Bohuno, furt ti to nejde přečíst, ty negramotko nesečtělá?!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 14.9.2019 > Ptají se mě, co já na toho Miroslavka, na ty básně... Nedělám věci bez příčiny a nevysvětluji - co a proč, buď lidé mají fištrón nebo ne! Snad jen podotknu, že Bohuna, či jak si říká to PRASE, TO SHEMALE, je lakmusovým papírkem poezie. Její zášť, zaprděnost a schopnost číst jen říkačky pro 1 třídu ZDŠ, a žárlivost se projeví vždy, když je dílo výjimečné a vymyká se průměru, mainstreamu, FB ap. Takže, bude-li Bohuna, také známa pod nickem STŘÍKAJÍCÍ OTYLKA KTERÁ SE HRABE V KUN... rozčilovat a prudit, je to VYZNAMENÁNÍ AUTOROVI, ŽE JE VÝJIMEČNÝ a nepíše pro plevu! To podstatné ji a většině čtenářů však uniká a to si nechám ZATÍM pro sebe... Takže, ty Miroslavku víš, já také vím... Přeji sílu a otrlost nad dementními komenty plné Malosti a záště lidí, kteří soudí a nevšimli si, že nejsou Bůh.
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > j.f.julian> Tebe asi v reálu nikdo neposlouchá, když se vždycky rozžvaníš na 20 řádků, i když nemáš co říct.

Děcka, buďme na něj hodní. On je v podstatě chovanec ústavu, do kterého se Totem vyvinul.
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 14.9.2019 > Já bych to pojednání o OTYLCE doplnil.
Ona je sice již v klimakteriu, ale chová se jak 12ti letá puberťačka. Má ráda a mrská si šálu nad Benem Christovaem, je jí najednou volný, že ten člověk neumí moc česky, vůbec neumí zpívat, v žádnym případku nedá rým, maximálně tak gramatickej pro blbky. Ale ona, stejně jako u mě, vidí exota a prdel a poslouchá a čte pičou. Tím chci říct, že kdyby viděla a věděla co je poezie, tak by odsud zmizela, protože by se propadala hanbou. A když se stará hajtra chová jak upocená třinácka, tak to hanba je!
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > analfagot> Však ona se propadá hanbou. Za tebe.
<reagovat 
 Miroslavek (Občasný) - 14.9.2019 > čtenář> Bohuno, proč o sobě píšeš ve 3 osobě?
<reagovat 
 Čtenář - 14.9.2019 > Miroslavek> Abys měl možnost prokázat, jak mistrně zvládáš časování, když jsi jinak naprosto nepoužitelný.
<reagovat 
cestadolesa (Občasný) - 15.9.2019 >
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter