|
Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků. |
|
| |
Vzniklo tady jakesi tema o zviratech a jejich utrpeni spachane nami lidmi. Uz jsem slysela spoustu smutnych historek o zviratech. Nejsou to hystorky o tulenich, ale o domacich zviratkach.
Pes nejlepsi pritel cloveka...vadily mu usi Muj pritel navstivil jeden prazsky piercingovi salon. Byl tam i jeden panicek s mladym pejskem (rasu bahuzel nevim), pobavene vykladal personalu jak doma strihal pejskovi nuzkama usi, cituju:" musel jsem ji poradne drzet, a kdyz jsem strihal prvni ucho tak ti tak rvala hahaha,no druhy uz sem nechal ustrihnout od veterinare,delala moc velkej bordel"
Pes - sexualni objekt Nebo pribeh o typkovi ktery mel ve sklepe privazanou fenku vlcaka, dene ji znasilnoval dokavat neumrela hlady a na vnitrni potrhaniny.
Psi zavody Je malo znamo, jak konci chrti z psich zavodu. Po sezone se chovatelum nechce krmit a strat se pres zimu o jejich zavodni psi, a tak je zabijiou. Kdyz mel pejsek stesti a byl rychly v zavodech, majitel ho zabije strelou do hlavy. Jestlize pejsek nebyl dost rychly, je povesen za ziva na strom a tak ponechan osudu. Trva az 4 dny nez pejsek bidne zahyne.
Pokusy
Znama chovatelka mela fenku, ktera mela dostat posledni stenatka.Pri porodu byli problemy a znama odvezla fenku do univerzitniho zvireciho spitalu v Curychu. Druhy den dostala telefon, ze stenata zakrok neprezila a fenka by mela byt utracena, protoze to uz na ni bylo taky moc a stejne by dlouho nezila. Moje znama na radu spitalu dala a souhlasila s uspanim zvirete. Druhy den si chtela prevezt uspanou fenku do zvireciho krematoria. Kdyz se ovsem u recepce ohlasila a zadala mrtve telicko, bylo ji sdeleno, ze vydej neni mozny, protoze se operuje. Zvireci spital pouzil fenku pro pokusy. Fenka pote jeste zila s nasledky skoro pul roku....
Sadista
U nas na zakladni skole byla jednu dobu moda chovat krysy. Byl tam i jeden kluk, kterej zkousel, kolik ran hlavou o zachodovou misu vydrzi takovy zviratko.
Specialita... pozdrav od hanibala Predstavte si rodinny vylet do restaurace. Stul s dirou u prostred. Do diry je posazena a privazana ziva opicka, tak aby ji couhala pouze hlava. Kazdy u stolu dostane kamen, kterym bije opicku tak dlouho do hlavy, dokavat neni videt mozecek - tedy vecere.
Chci se pouze podelit o tyto hystorky s jinymi a snad nekomu otevrit oci. Nejsou to pouze lovy a produkce kozichu. Jsou taky sousede a znami, o kterych to treba nevite. Bohuzel se nekdy veta "byt clovekem" da prelozit "byt horsi nez zvire" . |
|
|