Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O PSÍKOVI 2020
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
FrantišekL (Občasný) - 24.2.2020 > pěkné, i když, na můj vkus, trochu přehnané. Ze psích očí na nás na mžik vykoukne Wolker.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 24.2.2020 > ok, mne na tom vadi jina vec, tvuj postoj k poezii je zcela zcestny, stejne jako Zeandrichuv. Holan rekl, ze dokud predmety neletaji, tak to pro nej neni poezie. Svym novodobym, jakoby civilnim nepoucenym postojem bohuzel ovlivnujes lidi, kteri se v tom take nevyznaji. Zkusenost mi rika, ze ted spousta ctenaru misto aby si basen uzila bude hledat tu prehnanost... Jasne, je to tvuj nazor, ale v tom pripade cti jen literaturu faktu a ne poezii.
Navic, zrovna mne tohle vycitat neni na miste, v te prehnanosti nesaham basnikum ani po kolinka, ja to tak proste citim, neni to poezie pro poezii.
Uz mi prirovnavali ke kdekomu-Halkovi, Sramkovi, Gellnerovi, Skacelovi, Prokletym basnikum atd atd. jedna ma ctenarka to shrnula do vety, ze jsem reinkarnaci klasiku. Pisu o tom dlouze v knize-1-nikdy neopisuji 2-jsem Julian, to jen lide co musi skatulkovat porad prirovnavaji. To neber jako nevdevnost nebo namyslenost, ja jsem proste clovek, ktery premysli nez vyrkne. Je to podobne jako kdyz lidem zemre dite a oni rikaji, ze zrovna ono si to nezaslouzilo... Dik, s Wolkrem jsem skoncil asi pred 25 lety, ted ctu Anala (vtip?) Skoda, ze sem nemohu dat tu recitaci, ale prijde cas i na ni, az vydam knihy, budou cd a verejne recitace, klipy atd, samozrejme ze to prenecham profesionalum, skoda, ze ti mi uz tu nejsou. (Stepanek, Dlouhy, Smolik,Lukavsky, Chramostova...
<reagovat 
netWoor (Občasný) - 24.2.2020 >
Body: 3
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 24.2.2020 > neber to že nerespektuju tvé přání ale po tom co predved ten net vor musím. Báseň převyšuje všechny ostatní zde asi o kilometr. Myslím že tu máme dalšího ješitnýho Mistikuse.
Opět mě dojala. Ale chápu, že v jídelních vozech fandí jiné dětinské poezii.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
analfagot (Stálý) - 24.2.2020 > Sorry Járo, já to taky vydržel jen 1 den!
Vím že žertem říkáš, že píšeš pro čtenáře 70+, ale je v tom hodně moudra, což se potvrzuje hlavně na jiných webech. Tady ty diletanty by měl trochu protřídit koronavirus.
Krasota járo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 25.2.2020 >
- a lábuse znáš?
- oba júheláky.
<reagovat 
FrantišekL (Občasný) - 25.2.2020 > Juliáne, bylo by pěkné, kdyby ses u Holana také něco přiučil, když už jsi jediný na světě, kdo čte poezii. Na tu recitaci se těším. Před několika lety jsem tě zvala na čtení, ale ty ses vymluvil. Čtenáře bych nepodceňoval. každy má svůj rozum.
<reagovat 
 čtenář REDAKCE TOTEMU - 25.2.2020 > zkouška> Když autor právě nepíše o svém zítřejším úmrtí, máme tu aspoň výhružky pozítřejšího vydání memoárů.Představa tohodle a tohle slyšet přednášet, to je teda něco. Ale julek za námi do jindřišské věže nepřijde, protože bojí. Tak to je.
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 25.2.2020 > Jaroušku, já to vážně neumím, tak se tu nebudu ztrapňovat před diletanty, kteří to sice taky neumí, jako ty ale nikdo, ale dělaj chytrý, že tomu alespoň rozumí. Mně stačí k naprostýmu uspokojení tvá poezie, ahoj, helen
<reagovat 
 čtenář JAROUŠEK - 26.2.2020 > 1 helen> Ahoj moje milá Helen. To je jedno, že jsem si tě jen vymyslel, hlavně že mně někdo miluje. Jsi tak krásná helen, a že jen v mejch představách 60-40-60, to nevadí. Tvůj Psík Jaroušek 20-20-20
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.2.2020 > Tak vidíš, my nevinně o poezii a žárlivost vyhřezla z hlubokého hrdla Tondy, která se nezvládne ani přihlásit.
Helen, to je ok, já si vážím tvé upřímnosti a soudnosti, která puberťákům tak schází. To je ovšem přirozené, nenahrazují-li si to sprostotou a žárlivosti, což není důkaz nevyzrálosti, nýbrž hlouposti a absence skutečného citu. Ahoj, j.
<reagovat 
 čtenář rýp - 26.2.2020 > j.f.julian> Klasika. Nudlajz a jeho vymyšlený milenky Hegerová, Vondráčková nejstarší, Bohdalka po kremaci a podobné. Nudlajz, no.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.2.2020 > Díky za potvrzení mých slov! Proč já mám ksakru vždycky pravdu, až mě to děsí...
DNES, asi dnes, sem připojím pár vizí, předpovědí, které vidím po klinické smrti, a není to nic hezkého, avšak zase to řeší spoustu zla na tomto světě, jako jsou ignoranté, Milion chvilek ap...
<reagovat 
čtenář kitka jitka - 26.2.2020 > nudlajza, no
<reagovat 
 čtenář bohunka - 26.2.2020 > čtenář> nech ho byť jíťo. zatim si nadělil jen dvě déčka, obvykle dává aspoň tři. nudlajzník jde do sebe, nech ho byť jíťo:))).
<reagovat 
čtenář Jitka z Brna - 26.2.2020 > Ó jak nudlajzníkovi křivdíš. Jednou (možná 3x) dostal déčko i od zendricha, dvakrát od redaktora martina a v jeho sbírce je i jedno doporučení ZLATÉ, déčko od egila! No kdo to má?:)))
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 26.2.2020 > HH
<reagovat 
Čtenář - 26.2.2020 > Já to neumím napsat tak vzletně a v pentliČkách jako Julián, já ti to řeknu, ty vopruze bohuno na tvrdo!
Jestli tady budeš ještě chvíli votravovat, ty zkurvenej buzerante, tak ti rozjedu palici hasákem!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 26.2.2020 > čtenář> chacha, tak takhle vzletně to fakticky nedam!
<reagovat 
čtenář bohunka - 26.2.2020 > haha. sem nás dovedl egil. dobře nám tak.
<reagovat 
 Čtenář - 26.2.2020 > čtenář> vopruzo, nikdo se tě na nic neptal, tak drž pysk!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.2.2020 > Vstáváme s písničkou pro Bohunu a Zkoušku, sranda nesmí nikdy ustat. Slyšel jsem, že s tímhle kouskem chce Bohuna v Jindřišské věži balit egila…

https://youtu.be/m88qXq-vmXQ?list=WL
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 27.2.2020 > https://youtu.be/m88qXq-vmXQ
<reagovat 
 Otylá Bohuna (Občasný) - 27.2.2020 > Místyflus> ty mámino vemínko, je to přesně tak, v podstatě se mi na stydlivých retech udělal uzel

<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter