Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 13.11.
Tibor
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Film
 > Film
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Doktor Divnoláska aneb jak sem se naučil nedělat si starosti a mít rád atomovou bombu z kolekce klasika
Autor: jazda (Občasný) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 20.4.2003 > Furt se na to chystám a furt jsem se k tomu nedostal . Koukám, že se nám na Totemu vyloupl po dlouhém půstu nový recenzista (recenzetka?). Jen dál a houšť.
<reagovat 
jazda (Občasný) - 20.4.2003 > pokuím se psát co jen to půjde:)...a ten film vážně doporučuju je to zážitek...koneckonců co od Kubricka ne?...krom vesmírné odysey - to neni nic pro mě
Jo a recenzentka:)
<reagovat 
Oplatka (Občasný) - 22.4.2003 > Opět je to spíše anotace - nezkusila bys to příště přece jen trochu více rozvést? A na začátku jsi mohla napsat aspoň pár vět o ději. Takhle nemám nejmenší tušení, kdo je capt.Lionel Mandrak, a ani jinak si o tom nedokážu moc udělat obrázek.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 13.6.2003 > Tak to je málo, na tak nápaditý film. BTW: kolik rolí tam hrál Peter Sellers? (nejlepší stejně jako probudivší se nácek na konci filmu).
Takže přístě: buď rozjímej a přemýšlej, rozváděj atd. - pak mi nebude vadit, že vynecháš důležitou informaci o tom, že hlavní roli(e) hraje Sellers. Nebo piš anotace, což mi přijde málo, ale když už tak pořádně.

Každopádně je výborné, že stále existují lidi, kteří se na tak dobrý film podívají.
Pokud jde o mne, mám nejradši Shining (byť je asi nejmíň Kubrickovitej).

Jestli znáš Kubricka, tak bych měl pěkný téma na text. Vztah člověk-stroj ve Full metal jacket, Mechanický pomeranč a A.I.
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 29.9.2005 > jeden z mých nej!!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter