Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ZA PLOTEM 1 + 2
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Místyflus (Občasný) - 21.9.2020 > obě jsou formou nesrovnatelný, neumím se rozhodnout
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 21.9.2020 > V podstatě souhlasím s Místyflusem, je těžký se rozhodnout, ta nová, v rýmech, tam odhaluje jakoby příčinu sebevraždy, teda ženu, ale ať už Hrabě spáchal sebevraždu, nebo ne, uzavřený to bylo jako nehoda, tak kvůli ženský to nebylo.
Je to ale dobře napsaný oboje.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2020 > Hrůza! Alkáčum je většinou jedno, kdo se s nima baví. Hlavně že někdo. Ale muset si vymejšlet už i rozhovory se spolunásoskou, to je vrchol. Ale nechci ti brát naději nudlo. Pěkně se omluv našemu milému básníkovi mystikusovi, a já se za tebe přimluvim u egila, aby s tebou požvatlával o rádoby poezii aspoň on. Buďte štastní oba, ó vy dva naši reprezentanti současného umění!

<reagovat 
 čtenář redaktorka Petulýn - 21.9.2020 > čtenář> ŽE SI TU POVÍDÁ LETA SÁM SE SEBOU, TO VÍME VŠICHNI. TY NEJSI O NIC LEPŠÍ, KDYŽ MÁŠ POTŘEBU MU TO POŘÁD PŘIPOMÍNAT.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2020 > Anále, čtu tady ty hrůzy od Bohuny, zcela bezcenné, stačí 1 řádka, ani nečti.
Helen to je jiné kafe.
Tak především ten obrat
ZE ZEMĚ KVŮLI JEDNÉ ŽENĚ
je famózní a byla by škoda ho měnit, či smáznout.
Řešením je, když slovo JEDNÉ dáš do uvozovek!
Tím donutíš pozorného čtenáře aby přemýšlel, jak jsi to myslel, že to není tak jasné a prvoplánové, tak prosté jako že se jedná o tu jednu konkrétní živoucí bytost. Já bych si to, soudě dle sebe, přeložil například tak, že SMRT JE ŽENA... ale víc to vysvětlovat nehodlám, to si každý může vysvětlit po svém, kam mu fantazie sahá, ale rozhodně to nemaž.

To ale není vše...

1 strofa rozehrává samotu a vinu
2 co odchází, toho si nevšimnu - absolutní pravda, velmi důležitý postřeh zasazený do básně
3 strofa - fosílie- jako určitý otisk - dokonalé
špeka - super, jak známo Hrabě si dával...

6 strofa je pro mě vrcholem, novým vrcholem básně,
tento v té mé schází, je tam, ale jen v náznacích

a ostatní strofy souzní s tou mojí.

Za mě - ta tvá je mnohem dokonalejší a i forma se mi líbí víc, takže gratulace a dnes to za tebe svlažím 5ti litry vína, zdar jar.

Bodovat to nebudu, když tam je i můj kousek, ale dal bych té tvé jasných 5 a díky té srovnatelnosti a porovnatelnosti, tak té své max 3 bodíky. Na druhé straně, ta má vyžaduje znalost konce Hraběte a velikou představivost čtenáře, jelikož věci jsou tam zejména napovězeny, tak jak už to u mých básní bývá...

<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 21.9.2020 > j.f.julian> dík, ty starý dobrý Juliáne, vofafrně s tím vínkem dnes, předpokládám, že si tě dneska rozeberou dívenky ledva zletilé...

měním do uvozovek!
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2020 > j.f.julian> žadonil na božce kom, dostal hovno, tak si ho zase napíše sám. vlastně ho už měl připravenej, jinak to dopadnou ani nemohlo. uf! nudla, no.
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 21.9.2020 > čtenář> chachacha, připravenej... ty jsi vůl jak PRYMULA!
připravenej...já umřu!!!
<reagovat 
 Čtenář - 21.9.2020 > analfagot> jula umře? jo. jako loni sedmdesát šestkrát, předloni čtyřicetkrát devětkrát, před před loni třicet šestkrát, před před před atd. je to prostě náš jula. jula - básník egiloidního typu.
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 21.9.2020 > PRYMULA:

Nejlepší lék na zocelení mužů je vojna.
Proto budu iniciovat aby mladí muži od 18 do 40 let zvládli alespoň
půl roky vojenské služby...

S tímto názorem naprosto souhlasím, ti dnešní ubrečenci z Pirátů a Chvilkařů si to zaslouží!

Jó, nechtěli jste stát jako firmu, dostanete stát, jako VOJNU!
<reagovat 
Čtenář - 21.9.2020 > Jula, náš jula! Vítej. Tohle tu uveřejňuješ po sedmnácté. Krásné. Ale to jak všichni umřeli v NDR bylo už šedesát pětkrát. Takže měla by se takhle sebelítostivá splácanina kurva snažit, aby... Zasloužíte si to oba:))). Uznání. Od redaktorů. Nechť!
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter