Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Recenze, názory
 > Recenze, názory
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PIRÁTI...
Autor: analfagot (Stálý) - smazáno


Poznámky k tomuto příspěvku
Miroslavek (Občasný) - 28.9.2020 > přesně!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
1 helen (Občasný) - 28.9.2020 > Jó jaromír na Hrad! Ještě jsem nepoznala nikoho s takovým přehledem, tak slušnýho a přitom nekompromisního ke šmejdům, tak bohémskýho a hodnýho a konečně, tak nadanýho, prostě Mistra v každym ohledu. Tady je to na Totemu jako s Babišem v politice. Když je někdo hodně moc dobrej tak se ti nízcí přizdisráči dávají dohromady, aby ho zničili.
Jenže on je tak vnitřně silný že se nedá a zašlape je do země i kdyby jich bylo tisíc, nejen jedno nemehlo a shemale!
A přitom v lásce a milování je tak křehký, nepředvídatelný, něžný a má nekonečnou fantazii!
Jak říkám - na Hrad, nikdo lepší tu není!

jo a co se týče Pirátů tak tyhle paznehty snad lidi nezvolej, i když těch hloupejch je tu taky mraky...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 ZDŠ Litovel 9A (Občasný) - 28.9.2020 > 1 helen> Helen, my to taky už četli a tvoje slova o Mistrovi jen potvrzujeme. Nakonec, kvůli němu jsme tady od začátku. Tvoje kousky anále taky máme rádi!
My rozumíme že ti mladí jako jsme my chtějí špeka zadara, jak píšeš v básni, ale měli by poslouchat spíš rady a zkušenosti člověka který si tím už prošel, myslíme politiku ap.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 28.9.2020 > takže Chvilkaři maj v čele dalšího pánbíčkáře, to se to pěkně zvrtlo...
Minář i Pekarová by potřebovali čtyři klíšťata najednou, snad bukake se tomu nadává, to by jim protáhlo dech...to bude sranda příští rok u těch voleb, už se nemůžu dočkat.
Piráty nevolim, to je jasny!
<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 28.9.2020 > Nebudu dávat body jen D, protože má slova jsou důležitá před volbami.

Ale chci se vyjádřit k hejtům Bohuny případně dalších anonymů, ale ona to bude zase jen Bohuna...
Stěžuješ si, že nemáš místo v desítce!
Když něco budeš tvořit, rádi tě podpoříme, pokud to tedy bude stát za to, přestaneš všechny urážet-autory i redaktory. Jistě jste si všimli, že nejenom já, ale i další rádi uvolníme místo pro skutečné autory a své příspěvky, které nejsou úplně literární nebo umělecké smáznem! Zatím nám nikdo nepoděkoval...
Takže si nech kecy a něco dělej-dokaž že některé tvé dílo, které dostalo TIP se nedostalo do desítky§ Máš prostor!
Umíš jen nadávat, vkládat sem sprosťárny, napadat každého jako opozice v politice, ale skutek utek!
Kecat a kritizovat umí každý dement, tvořit umí jen nadaní, nebo alespoň fanoušci jakéhokoliv umění. Ti co tvoří nemají zapotřebí urážet druhé.

Ty jsi už tak daleko, že lidé se bojí projevit svůj názor pod svým nickem, neodpovídají na dobře míněnou radu, kritiku, TY tu ničíš Totem, který ti patrně něco v minulosti vytkl. Dle mého to byla tvá sprostota v komentech, což lze vypozorovat na mých příspěvcích.
Doporučil 
<reagovat 
Čtenář - 29.9.2020 > julo, ne že to zas blbě pochopíš. roman tě právě chválí a nabízí kamarádství. podejte si ruce a spolupracujte. na poezii, na malbě, na kultuře všechné. ano, ty, roman a egil vylepšíte pak svět. už brzo. takže ne že to zas něčim posereš kokote!
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 28.9.2020 > EU je ostrůvkem ještě nějaké normality zde na planetě Zemi, ..., musí se soustředit na svůj vliv ve světě, a


tak tedy trpět odpůrce demokracie a další škůdce (vši v kožichu) ještě i doma nebude dlouhodobě možné. ((...)).
<reagovat 
 analfagot (Stálý) - 29.9.2020 > Zeanddrich E.> jestli už jsi starej na vojnu, kterou zavede Prymula, tak vězení takovýhle zasraný levicový extremisty napraví, dostaneš 12 černejch buzen a noci budou pro tebe hodně dlouhý, prisaham vačku!
<reagovat 
 Zeanddrich E. (Občasný) - 28.9.2020 > j.f.julian> Někomu v ČR sice může vadit, že p. Věra Jourová je členkou hnutí ANO, ..., ale vypracovala se v širokou, úctyhodnou osobnost, a zdatná je i odborně hned v několika směrech. Má veškeré předpoklady usednout jednou i na jeden ze tří nejvyšších postů v EU.

Myslím, že je potřeba jí vyslovit podporu -a to nejen ve sporu s maďarským orbánovským režimem (( ...)).

V Maďarsku je velkým problémem, že orbánovský režim ovládl nejpodstatnější média v zemi - pomoc sousedících států maďarskému lidu by měla tedy snad začít tím, že se kolem Maďarska postaví síť vysílačů, které ho pokryjí Svobodnou Evropou, Hlasem Ameriky, apod. Skrouhnout Orbánovi (ale i Polsku, td.) dotace by mělo být samozřejmostí - podporovat diktátorské režimy za prostředky EU by bylo silně krátkozraké a nebezpečné.
<reagovat 
 Čtenář - 29.9.2020 > Zeanddrich E.> takovýhle zmrdy by měli věšet! vem si roušku pomatenče feťáckej a zalez dřív než si omylem rozjedeš hlavu trabantem!
<reagovat 
 j.f.julian (Stálý) - 29.9.2020 > Zeanddrich E.> Jourovou měli nechat ve vězení, brala úplatky a pokračuje v ničení ČR.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter