Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hlas lidu, ..., hlas Boží?
Autor: Zeanddrich E. (Občasný) - publikováno 12.10.2020 (10:33:26)

Hlas lidu, ..., hlas Boží?
(fotky z minulého víkendu -kampaň vrcholila)

..
..


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 12.10.2020 > Á, husa potrefená?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.10.2020 >

(kdyby mně sem šlo , tak jako dříve, vložit více foto do jednoho příspěvku, ..., mohl
bych předvést ..celou galerii ). A zdaleka ne jen o ODS. I když ODS tam asi jasně vede (a navíc ty nápisy, v jejím případě, vypadají (asi vysoce) nejrelevantněji)


<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2020 > Zeanddrich E.> myslím, že už jsi předvedl dost. děkujeme a už zase běž.
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2020 > čtenář> Á, husa potrefená?
<reagovat 
Zeanddrich E. (Občasný) - 12.10.2020 > Aby nedošlo k omylu - já jsem také volil ODS -ještě v roce 1996, pokud se nepletu (i když má intuice se už tehdy ..docela bouřila).

Ovšem poté, co v roce 1997 odešla z ODS ta ..lepší část členstva, myslím, že motivace dál volit ODS musela (musí) být, ..., je hodna podivu (anebo bližšího průzkumu orgánem činn.ým trestně .. )
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2020 > Zeanddrich E.> Uf! Tak to bylo na poslední chvíli, že nedošlo k omylu. Jak bych žila, dýchala bych vůbec, neznaje tvoje čtvrt století staré, politické preference? Ale nakonec to dobře dopadlo. To je dobře, to je moc dobře.
<reagovat 
anae (Občasný) - 12.10.2020 > zloději to jsou, stejně jako když byli kdysi členy KSČ!
<reagovat 
Čtenář - 12.10.2020 > A znovu -když sem vložíš pět příspěvků týden pozpátku, myslíš, že budeš mít víc čtenářů?
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2020 > čtenář> A ne? S lety bude Romanova sledovanost jen růst. A čim starší věci, tim lepší, no ne? Bude prověřeno dobou. Zatim to pozná jen autor, ale moderní čtenáři časem pochopí, co chtěl vlastně říct a jednou bude mít i pět sebevirtuálích komentátorů jako ten náš Jula z Žaludovky.
<reagovat 
 Čtenář - 12.10.2020 > čtenář> Vždyť je jedno, tady si čte většina jen to svoje
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2020 > Znáte stát Izrael?Víte,že tento stát je celou svou existenci obklopen nepřáteli,kteří se již mnohokrát pokoušeli ho zničit?Máte odvahu tvrdit,že Izraelci jsou vystrašené ovce?!Izraelci jsou podle vás panikáři podléhající zfalšovaným číslům?!Nechali se polde vás vystrašit neexistující epidemií?!Každý kdo státle popírá vážnost současné situace a tvrdí,že je to jen chřipečka a pokus o ovládnutí lidí je naprostý hlupák!!!
<reagovat 
Čtenář - 13.10.2020 > Pohybovat se v lidském životě tzv. „ode zdi ke zdi“ je
krátkozraká taktika; „praktikovat" ji může snad jen



ten, komu/ nejzákladnější pravidlo ..pozemského
zdejšího ..balance clubu toho moc neříká :)


Zdejší pravidla žití rozepsat se (naštěstí) ..podrobněji
nedaj -dle ..čistoty td. duše Tvý /v každým


okamžiku/ hýbeš se různě totiž , …, a dle tý
čistoty se pak i emoce Tvý ..různě zvedaj;..:).
<reagovat 
Čtenář - 15.10.2020 > VIDA VIDA, SPRAVEDLIVÍ PROMAZALI KOMENTÁŘE:))) A TAK TO MÁ BÝT:).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter